Den beste gratis ringesenter programvaren

Gled deg over ubegrensede samtaleopptak, tilbakeringinger og IVR fra og med i dag.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Trenger du en gratis ringesenter-programvare?

Ifølge CCW, 62 % av organisasjonene tror at den største utfordringen med å gjøre fremtidige investeringer vil være å integrere med en nåværende kundesenterprogramvare.

Med LiveAgent trenger det ikke å være en utfordring. Legg til telefonnummeret ditt i LiveAgent og begynn å ringe og motta anrop via nettleseren, maskinvaretelefonen eller mobilappene dine. Lagre ubegrensede samtaleopptak i LiveAgent, og bruk dem til opplæring eller juridiske formål.

Begynn å øke kundetilfredshetsnivået og agentproduktiviteten med vår gratis kundesenterprogramvare i dag.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Fordeler med en gratis kundesenterløsning

Implementer en gratis kundesenterprogramvare for bedriften din og få disse fordelene:

Raskere responstider

Programvaren vår inkluderer gratis billettfunksjoner som hjelper deg med å minimere den totale tiden brukt på å løse kundespørsmål.

Flere kanaler samlet på ett sted

Støtteteamet ditt kan håndtere alle kundeforespørsler fra flere kanaler på ett sted.

Forbedret produktivitet for agentene dine

Ved å administrere alle støttekanaler på ett sted, bruker agentene dine mindre tid på å overvåke flere enheter.

Gratis programvarefunksjoner for kundesenter

LiveAgents gratis kundesenterprogramvare sparer deg for tonnevis av tid og øker agentproduktiviteten. Frigjør agentene dine fra å overvåke flere enheter og telefonapper. Med LiveAgents gratis kundesenterprogramvare kan alle anropene dine ringes og besvares i LiveAgent-dashbordet eller LiveAgent-appen vår. Vår gratis kundesenterprogramvare støtter også interne samtaler mellom agentene dine.

En annen kjernefordel er funksjonen vår for samtaleopptak. Denne funksjonen lar deg lagre og spille av samtaleopptakene dine for opplæring og juridiske formål.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Ekstra gratis funksjoner

Forbedre kundeinteraksjonene dine med vår gratis kundesenterprogramvare. Bortsett fra telefonsenterfunksjoner, vil du også motta et gratis universelt billettsystem for innboks, live chat, kunnskapsbase og ubegrenset antall agenter.

Vår gratis kundesenterprogramvare er alltid gratis, men har begrensninger som 7 dager billettsøkehistorikk, 1 e-postadresse, 1 telefonnummer og 1 live chat-knapp. Hvis du er interessert i mer avanserte funksjoner eller ingen begrensninger på antall chat-knapper, e-poster eller numre du kan ha integrert med LiveAgent, sjekk ut våre betalte planer.

Gratis ringesenter-programvare sletter tilbakeslag i kundeservice

Langsomme responstider

12 % av amerikanerne vurderer frustrasjonen nummer én med kundeservice som «mangel på fart». Statistikk

Mangel på klarhet på tvers av media

72 % av forbrukerne ser på å måtte forklare problemet sitt til flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensjonsforskning

Mangel på åpenhet

72 % av forbrukerne sier at når de kontakter kundeservice forventer de at agenten «vet hvem de er, hva de har kjøpt og har innsikt i deres tidligere engasjementer». Microsoft

Men shaking hands - illustration

Prøv LiveAgent i dag

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Start med vår gratis kundesenterløsning, og oppgrader til en betalt versjon når som helst for å motta ubegrenset billetthistorikk, flere funksjoner og ingen begrensninger på antall live chat-knapper, e-postadresser, telefonnumre og kontaktskjemaer.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Er gratis ringesenter-programvare verdt det?

En gratis ringesenter-programvare er definitivt verdt det hvis du er en soloprenør eller et lite selskap som bare trenger ett telefonnummer og ikke trenger noen tilleggsfunksjoner som; samtaleopptak eller IVR. LiveAgent er imidlertid en fullstendig help desk løsning som også inkluderer kundesenterprogramvare. Selv om gratisversjonen vår kan ha færre funksjoner, er den vanligvis et flott alternativ for små bedrifter. Den dekker billettsalg, telefonnummer, chat-knapp, grunnleggende rapporter og kundeportal.

Er noe kundesenterprogramvare gratis for forretningsbruk?

Det finnes mange forskjellige kundesentersystemer som tilbyr en gratis prøveversjon eller en gratis konto. For å finne den du foretrekker, søk gjennom nettsteder for programvarevurderinger for å sammenligne. LiveAgent er en helpdesk-løsning som også inkluderer et kundesenter . Vi tilbyr en gratis konto for alltid og en gratis prøveversjon for alle som er interessert i våre omfattende brukerstøttefunksjoner.

Bør jeg vurdere betalt kundesenterprogramvare?

Hvis du leter etter funksjonsrik kundesenterprogramvare, så er svaret ja. Gratis kundesenterprogramvare har vanligvis begrensninger eller, som vi liker å si, minimale alternativer. Men alt avhenger av hva bedriften din har preferanser og behov er.

Related Articles to Gratis ringesenter programvare
Flytter du fra Pure Chat til LiveAgent? Supportagentene våre og det tekniske teamet hjelper deg gjerne med å migrere alle datoene din raskt og trygt. Alt gratis. Kontakt oss i dag for å diskutere datamigrering.

Flytter du fra Pure Chat til LiveAgent?

LiveAgent er en help desk-løsning med over 175 funksjoner og 40 integrasjoner. De tilbyr ulike planer for bedrifter av forskjellig størrelse, og støtter oversettelser til 43 ulike språk. LiveAgent tilpasser seg til selskapets størrelse og bransje, og har hjulpet organisasjoner av alle størrelser og typer. De tilbyr gratis prøveperiode og har ubegrenset billetthistorikk for små bedrifter.

La din solo og frilans bedrift vokse med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere dine kunder og hjelp dem raskt med LiveAgent.

Hjelpepult programvare for solo-entreprenører

LiveAgent tilbyr en omni-kanal hjelpepult programvare som lar deg strømlinje alle dine støtte forespørsler fra e-post, sosiale, telefon og live-chat i en innboks. Programvaren lar deg prioritere ditt arbeid ved å delegere verdslige og repeterende oppgaver til din hjelpepult programvare så dine agenter kan fokusere på å gi kundeforhold. LiveAgent tilbyr også 24/7 kunde støtte gjennom en omfattende selv-støtte portal som senker antall innkommende støtte billetter. Ved å bruke LiveAgents native multi-kanal tilnærming, kan du gi utmerket kundeservice gjennom alle de store kommunikasjons kanalene og automatisere dine repeterende oppgaver.

LiveAgent tilbyr en gratis intercom-overføring fullstendig utført av våre tekniske supportmedarbeidere. Overføringen av dataene dine fra intercom til LiveAgent er rask.

Vil du forlate intercom?

LiveAgent støtter flere språk og tilbyr helpdeskprogramvare for å gi kundestøtte i verdensklasse. SMB har utpekt LiveAgent som den mest anmeldte og populære programvaren i 2020. En 14-dagers prøveperiode er tilgjengelig uten behov for kredittkort, og ulike planalternativer med ulike funksjoner og priser er tilgjengelige for små, mellomstore og store bedrifter. Det er også mulig å overføre dataene dine fra Intercom til LiveAgent.

Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon? Ta en titt på LiveAgents fordeler og finn ut om det passer deg eller registrer deg for en gratis konto.

Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon?

En CRM-system gir små bedrifter muligheten til å segmentere kunder og se tidligere informasjon om dem for å forbedre kundekommunikasjonen. En flott gratis kundeadministrasjonsprogramvare kan redusere arbeidet ved å forene e-post, anrop, kundeportal og live chat-kommunikasjon i én innboks. Det inneholder også grunnleggende rapporter om kundeserviceytelse og muligheten til å dele billetter.

LiveAgents kontaktsenterprogramvare lar deg strømlinjeforme alle dine kundekommunikasjonskanaler i én samlet innboks.

Bli tilgjengelig med kontaktsenterprogramvare.

LiveAgents flerkanals kontaktsenterprogramvare gir bedre støtteeffektivitet og lavere driftskostnader, samt øker salgsmulighetene med tilgang til omfattende kundedata. Systemet inneholder også et komplett utvalg av billettfunksjoner for rask og effektiv billettoppløsning.

Ønsker du å migrere dataene dine fra Drift til en annen løsning? Ta en titt på LiveAgent og se fordelene. Start din prøveperiode i dag gratis.

Flytter du fra Drift til LiveAgent?

Teksten inneholder informasjon om ulike abonnementsplaner for en kundestøtteprogramvare med ulike funksjoner og prisnivåer. Det er også en del med spørsmål og svar som omhandler manuell migrering av data fra en annen lignende tjeneste til denne.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo