Ifølge CCW, 62 % av organisasjonene tror at den største utfordringen med å gjøre fremtidige investeringer vil være å integrere med en nåværende kundesenterprogramvare.
Med LiveAgent trenger det ikke å være en utfordring. Legg til telefonnummeret ditt i LiveAgent og begynn å ringe og motta anrop via nettleseren, maskinvaretelefonen eller mobilappene dine. Lagre ubegrensede samtaleopptak i LiveAgent, og bruk dem til opplæring eller juridiske formål.
Begynn å øke kundetilfredshetsnivået og agentproduktiviteten med vår gratis kundesenterprogramvare i dag.Nyt en Evig Gratis Konto
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Implementer en gratis kundesenterprogramvare for bedriften din og få disse fordelene:
Programvaren vår inkluderer gratis billettfunksjoner som hjelper deg med å minimere den totale tiden brukt på å løse kundespørsmål.
Støtteteamet ditt kan håndtere alle kundeforespørsler fra flere kanaler på ett sted.
Ved å administrere alle støttekanaler på ett sted, bruker agentene dine mindre tid på å overvåke flere enheter.
LiveAgents gratis kundesenterprogramvare sparer deg for tonnevis av tid og øker agentproduktiviteten. Frigjør agentene dine fra å overvåke flere enheter og telefonapper. Med LiveAgents gratis kundesenterprogramvare kan alle anropene dine ringes og besvares i LiveAgent-dashbordet eller LiveAgent-appen vår. Vår gratis kundesenterprogramvare støtter også interne samtaler mellom agentene dine.
En annen kjernefordel er funksjonen vår for samtaleopptak. Denne funksjonen lar deg lagre og spille av samtaleopptakene dine for opplæring og juridiske formål.
Forbedre kundeinteraksjonene dine med vår gratis kundesenterprogramvare. Bortsett fra telefonsenterfunksjoner, vil du også motta et gratis universelt billettsystem for innboks, live chat, kunnskapsbase og ubegrenset antall agenter.
Vår gratis kundesenterprogramvare er alltid gratis, men har begrensninger som 7 dager billettsøkehistorikk, 1 e-postadresse, 1 telefonnummer og 1 live chat-knapp. Hvis du er interessert i mer avanserte funksjoner eller ingen begrensninger på antall chat-knapper, e-poster eller numre du kan ha integrert med LiveAgent, sjekk ut våre betalte planer.
12 % av amerikanerne vurderer frustrasjonen nummer én med kundeservice som «mangel på fart». Statistikk
72 % av forbrukerne ser på å måtte forklare problemet sitt til flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensjonsforskning
72 % av forbrukerne sier at når de kontakter kundeservice forventer de at agenten «vet hvem de er, hva de har kjøpt og har innsikt i deres tidligere engasjementer». Microsoft
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Start med vår gratis kundesenterløsning, og oppgrader til en betalt versjon når som helst for å motta ubegrenset billetthistorikk, flere funksjoner og ingen begrensninger på antall live chat-knapper, e-postadresser, telefonnumre og kontaktskjemaer.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
En gratis ringesenter-programvare er definitivt verdt det hvis du er en soloprenør eller et lite selskap som bare trenger ett telefonnummer og ikke trenger noen tilleggsfunksjoner som; samtaleopptak eller IVR. LiveAgent er imidlertid en fullstendig help desk løsning som også inkluderer kundesenterprogramvare. Selv om gratisversjonen vår kan ha færre funksjoner, er den vanligvis et flott alternativ for små bedrifter. Den dekker billettsalg, telefonnummer, chat-knapp, grunnleggende rapporter og kundeportal.
Det finnes mange forskjellige kundesentersystemer som tilbyr en gratis prøveversjon eller en gratis konto. For å finne den du foretrekker, søk gjennom nettsteder for programvarevurderinger for å sammenligne. LiveAgent er en helpdesk-løsning som også inkluderer et kundesenter . Vi tilbyr en gratis konto for alltid og en gratis prøveversjon for alle som er interessert i våre omfattende brukerstøttefunksjoner.
Hvis du leter etter funksjonsrik kundesenterprogramvare, så er svaret ja. Gratis kundesenterprogramvare har vanligvis begrensninger eller, som vi liker å si, minimale alternativer. Men alt avhenger av hva bedriften din har preferanser og behov er.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer