Flytter du fra Pure Chat til LiveAgent?
LiveAgent er en help desk-løsning med over 175 funksjoner og 40 integrasjoner. De tilbyr ulike planer for bedrifter av forskjellig størrelse, og støtter oversettelser til 43 ulike språk. LiveAgent tilpasser seg til selskapets størrelse og bransje, og har hjulpet organisasjoner av alle størrelser og typer. De tilbyr gratis prøveperiode og har ubegrenset billetthistorikk for små bedrifter.
Hjelpepult programvare for solo-entreprenører
LiveAgent tilbyr en omni-kanal hjelpepult programvare som lar deg strømlinje alle dine støtte forespørsler fra e-post, sosiale, telefon og live-chat i en innboks. Programvaren lar deg prioritere ditt arbeid ved å delegere verdslige og repeterende oppgaver til din hjelpepult programvare så dine agenter kan fokusere på å gi kundeforhold. LiveAgent tilbyr også 24/7 kunde støtte gjennom en omfattende selv-støtte portal som senker antall innkommende støtte billetter. Ved å bruke LiveAgents native multi-kanal tilnærming, kan du gi utmerket kundeservice gjennom alle de store kommunikasjons kanalene og automatisere dine repeterende oppgaver.
LiveAgent støtter flere språk og tilbyr helpdeskprogramvare for å gi kundestøtte i verdensklasse. SMB har utpekt LiveAgent som den mest anmeldte og populære programvaren i 2020. En 14-dagers prøveperiode er tilgjengelig uten behov for kredittkort, og ulike planalternativer med ulike funksjoner og priser er tilgjengelige for små, mellomstore og store bedrifter. Det er også mulig å overføre dataene dine fra Intercom til LiveAgent.
Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon?
En CRM-system gir små bedrifter muligheten til å segmentere kunder og se tidligere informasjon om dem for å forbedre kundekommunikasjonen. En flott gratis kundeadministrasjonsprogramvare kan redusere arbeidet ved å forene e-post, anrop, kundeportal og live chat-kommunikasjon i én innboks. Det inneholder også grunnleggende rapporter om kundeserviceytelse og muligheten til å dele billetter.
Bli tilgjengelig med kontaktsenterprogramvare.
LiveAgents flerkanals kontaktsenterprogramvare gir bedre støtteeffektivitet og lavere driftskostnader, samt øker salgsmulighetene med tilgang til omfattende kundedata. Systemet inneholder også et komplett utvalg av billettfunksjoner for rask og effektiv billettoppløsning.
Flytter du fra Drift til LiveAgent?
Teksten inneholder informasjon om ulike abonnementsplaner for en kundestøtteprogramvare med ulike funksjoner og prisnivåer. Det er også en del med spørsmål og svar som omhandler manuell migrering av data fra en annen lignende tjeneste til denne.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer