Overvåk tilgjengeligheten til agentene dine. Se klokkeslett (dato, timer, fra, til) når agentene dine er tilkoblet. Filtrer statistikk i henhold til avdelinger. Agenttilgjengelighet kan eksporteres til en CSV-fil.

Agenttilgjengelighetsrapporter er tilgjengelige for:
- Billetter
- Chat
- Telefonsamtaler
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Kundeservice agentopplæring sjekkliste
For å gi nøyaktig og hjelpsom kundeservice til nye ansatte, er det viktig å gi en intern produktdemopresentasjon og en teknisk oversiktsøkt. Kundeservicelederen bør lage en presentasjon som dekker all relevant informasjon om bedriftens produkter og tjenester og avtale et møte for å gå gjennom presentasjonen. En senior teknisk støtte bør gi en oversikt over komplekse tekniske emner, og den nye agenten kan stille spørsmål. Tekniske verktøy kan brukes for å tilrettelegge denne opplæringen.
LiveAgent er et selskap som tilbyr ulike programvareløsninger for kundeservice. De tilbyr blant annet VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvarer. LiveAgent tilbyr også ulike kurs og webinarer i tillegg til kostnadskalkulator. Selskapet har salgskontakter i USA og Europa, og det er mulig å abonnere på nyhetsbrev eller avtale en demo med dem. Ved registrering vil man få tilgang til LiveAgent sitt skrivebord. Nettsidene deres bruker cookies som detaljert i deres personvern- og cookie-retningslinjer.
Kundesenter-oppsett-sjekkliste
For å sikre et vellykket kundesenter må teamet ditt forstå viktigheten av kundetilfredshet og være forberedt på å håndtere klager. Det er viktig å gi kundesenteret riktig utstyr, inkludert høyhastighetsinternett, VoIP-programvare, call center-programvare, hodesett og datamaskiner. Organisering av call center-prosessene dine vil sikre effektivitet og bedre kundeservice. Det er viktig å etablere relevante KPIer for å spore virksomhetens suksess, og å ha en solid katastrofegjenopprettingsplan på plass i tilfelle uforutsette hendelser.