Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live-chat for reise og overnattings industrier

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Til og med i tider med økonomisk og politiske kriser, har reise industrien alltid sprutte opp igjen og forsettet å tiltrekke seg reisende. Måte reise industrien har kommet på toppen av de meste lønnsomme industriene er deres vektlegging på teknologiske innovasjoner.

Å reise hvor som helst er mye lettere tilgjengelig og rimelig enn noen sinne. Med sosiale media, kan folk lage forhold med alle globalt, noe som ofte for de til og pakke en bagg og dra på en reise for å utforske verden.

Verden av bedrift bruker reising for å utvide og få tak i avtaler i utlandet. Men hva reisende har til felles er deres lyst på fritid og bekvemmelighet når de velger deres neste stopp eller når de bestiller ett hotell.

Live-chat kan gjøre dette mulig og mer.

Er du fastspent? La oss dra.

Hva er live-chat?

Live-chat er enkel å bruke men et verdifullt kommunikasjons verktøy for øyeblikkelige meldinger mellom klienter og kundeservice representantene-helt nettleser-basert, laget for å svare klienters’ spørsmål effektivt og i nåtid.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t=1s

Hvordan er live-chat forskjellig fra telefon og e-post støtte?

Live-chat har er en stor fordel over telefon og e-post støtte.

  • Redusert ventetid
  • Nåtid samtaler
  • Fult tilpass bar for å reflektere merkebildet
  • Brukervennlig
  • Kostnadseffektiv
  • Nettleserbasert
  • Lavest nødvendig tilpassede innsats

Selv om telefon og e-post støtte fortsatt er bredt brukt, snakke statistikkene for seg selv. Mer en 60% av kunder foretrekker å bruke chat for å svare deres oppgaver over de tradisjonelle kanalene, noe som ikke bare er på grunn av tusenårgenerasjonen. 45% av folk fra 55 eller eldre har bekreftet at de har brukt live-chat på en webside i alle fall en gang.

Er live-chat brukbart for reisebyråer?

Reise er et stort og dynamisk markett. verdt år, reiser millioner vis folk rundt hele verden, noen flere ganger. Alle disse prosjektene eller folk som ofte reiser fortjener komfortabel og brukervennlig nettassistanse som byrået vi gi.

Live-chat var laget for akkurat denne grunnen.

Det brukte og være en lang prosess for både kunder og reisebyråer for å arrangere bestillinger og de fleste gangene krever det et besøk til byråene. Populariteten av nett søke motorer snudde denne prosessen rundt.

Reise industrien har blitt en av de raskeste teknologi industriene, med en klar definert digital strategi. For å bruke muligheten for kundetilfredshet for moderne reisende til sitt fuleste, er live-chat det ideale valget for kommunikasjon i reiseindustrien likt for kunder og reiseagenter.

Hvordan bør reiseagenter bruke live-chat?

Det er unektelig at live-chat har en stor innvirkning på kunders beslutningstaking. Men ledetrådenes beslutningen til å, for eksempel, kjøpe en pakkeavtale fra ditt byrå avhenger på ferdighetene og den profesjonelle tilnærmingen av dine reiseagenter.

På starten av en hvers reise er det et insentiv for å reise. Om det skulle være for personlige eller arbeidsrelaterte grunner, klienter vill velge reise eller transport byrå basert på hvordan de når deres krav.

Live-chat er ikke bare for førstegang men også for sesong reisende. Vis det ikke er gjort sånn før, er innovasjonen av å implementere live-chat en måte og gjenoppfinne et selskaps bilde i klientenes øyne, noe som derfor, lokker fram enda mer engasjement.

For reiseagenter, representerer live-chat et kraftig verktøy for støtte, promotering og omdannelse. Ved å følge de rette  live chat etikette reglene, kan agenter levere menneskelige interaksjoner og deilige opplevelser til potensielle kunder og vanlige klienter.

The key is to set realistic expectations, and then not to just meet them, but to exceed them – preferably in unexpected and helpful ways.

Richard Branson – Founder of the Virgin group

     

Live-chat er pakket med funksjoner som kan hjelpe agenter med å gi en uforglemmelig reise opplevelse.

En hver chat sesjon er konvertert til billetter og lagret i en universell, delt innboks. Alle agenter med tilgang kan søke opp alle klienters profil eller interaksjon historie.

LiveAgent-Universell-innboks
Eksempel på universell innboks (klikk for å forstørre)

Diverse, forhandsotte designer innad i galleriet av chat knapper og dokking vinduer eller muligheten til å lage en helt ny widget.

Chatteknappgalleri
Eksempel på en chat-knapp (klikk for å forstørre)

Popp-opp meldinger som kan lage en økning i ROI. Agenter kan lage enkelte eller flere invitasjoner og guideprospekter gjennom kjøps prosessen.

Chat invitasjons galleri i live-chat programvaren - LiveAgent
Eksempler på chat invitasjoner (klikk for å forstørre)

Gjennom å overvåke den nåværende URLen av live-chat besøkende, kan godt tidsbestemte invitasjoner tilby reklame for reisepakker, reiseavtaler eller andre personlige reise forslag. LiveAgent tillater bruken av proaktive chat invitasjoner når det er nok ledige agenter.

Nett billett historie funksjoner i Kundeservice programvaren - LiveAgent
Eksempel på nåværende URL funksjoner (klikk for å forstørre)

Et alternativ men brukbar funksjon for agenter som foretrekker å være et steg foran kundene. Agentene kan observere hva kundene skriver og gjøre klar svar før kundene trykker på send.

Nåtid skriving
Eksempel på en nåtid skriveviser (klikk for å forstørre)

Automatiske svar strømlinjer arbeidsflyten ved å bruke forhåndsdefinerte korte tekst svar og lagre dem for fremtidig bruk.

Automatiske meldinger
Eksempel på automatiske meldinger (klikk for å forstørre)

En type chat logg hvor detaljer av tidligere samtaler er lagret.

Chat historie funksjoner i LiveAgent
Eksempel på chat historie (klikk for å forstørre)

Agenter eller chat administratorer kan velge fra tre forhåndsdefinerte rute alternativer for å sikre rask og nøyaktig kommunikasjon:

  • Tilfeldige oppdrag
  • Ring til alle
  • Maks utnyttelse
Chat distribusjon
Eksempel på chat distribusjon (klikk for å forstørre)

Den lengste kø lengden kan bli satt i chat knapp innstilingene og kan automatisk gjemme widgeten fra websiden når grensen er nådd for å forbedre kunders vente tid.

Maks kø lengde
Eksempel på maks kø lengde (klikk for å forstørre)

Som med ekstern chat kommunikasjon med klienter, gir live-chat agentene muligheten til å sende øyeblikkelige meldinger til hverandre. Interne chater er base synlig for senderen og mottakeren.

Intern chat
Eksempel på intern chat (klikk for å forstørre)

Koder kan legges til enten manuelt eller automatisk til spesifikke ord eller fraser, noe som da lager en tilpasset arbeidsflyt for en individuell agent.

Koder-Funksjoner-LiveAgent
Eksempler av koder (trykk for å forstørre)

Godtar input og tilbakemelding fra klienter og rangering av agentenes effektivitet eller den generelle tilfredsheten med en chat sesjon.

Agentrangering
Eksempel på rangering av agent (klikk for å forstørre)

Få noe ut av forskjellige type reisebyråer

Live-chat er en del av LiveAgnets omni-kanal hjelpepult programvare, og legger derfor til ekstra funksjoner som er en fordel for forskjellige reisebyråer.

  • Bedriftens reisebyrå

La oss si at et firma har et bestemt sett av bedrifts reiseregler for deres reiseansatte, som flybilletter, flyselskaper, hotell, biler. LiveAgents innebygget CRM system kan lagre alle disse kravene, ledig for alle med tilgang.

  • Fritids reisebyråer

Agentene kan feste og sende dokumenter, som visa krav, gjennom chaten, til klienter som reiser på fritid til et nytt land.

Vis en klient ønsker å kontakte byrået utenfor bedriftstimer, kan de fylle ut et kontaktskjema, og det vil da bli gitt til en spesifikk agent eller lag når de er tilbake på nettet. Chat knappen kan også bli tilpasset til språket til forskjellige marked.

  • Nettreisebyråer

Lik som de andre byråene, men ulik i deres bruk av automasjoner. På grunn av nettautomasjoner, kan nettbyråer ta nytte av at live-chat bruker automatiske funksjoner som regler for å tildele chater til relevante avdelinger.

Travel and Accommodation Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry

Try LiveAgent

Hvordan integrere live-chat til din webside?

Integrasjonen av live-chat knappen kunne ikke hvert lettere. Det eneste kravet er å kopiere og lime inn en kort HTML kode fra din LiveAgent konto til din webside, og den er da live. Ingen grunn til og laste ned noen ekstra programvarer, men integrasjoner med tredjepersons programvarer eller en app, er støttet.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew

Hva er live-chat sikkerhetsfunksjoner?

Data beskyttelse, konto sikkerhet, og personvern ting er essensielle temaer for alle som administrerer og driver deres bedrift på nettet. LiveAgent er ikke noe forskjellig. Her er en av de mest hemmelige funksjonene.

Kunnskapsbase

Vis du ønsker og lære mer, gå over til våres kunnskapsbase for ekstra informasjon

Enhance the travel experience for your customers

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.

How is live chat different from phone and email support?

Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.

Is live chat useful to travel agencies?

Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.

How should travel agents use live chat?

Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey

Benefits for different types of travel agencies

Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat's security features?

Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo