Live-chat øker kundetilfredshet og forbedrer brukeropplevelsen i reise- og overnattingsbransjen med funksjoner som universell innboks og tilpasningsbar chat-knapp, og tilbyr en mer kostnadseffektiv, brukervennlig løsning enn tradisjonelle supportkanaler.
Til og med i tider med økonomisk og politiske kriser, har reise industrien alltid sprutte opp igjen og forsettet å tiltrekke seg reisende. Måte reise industrien har kommet på toppen av de meste lønnsomme industriene er deres vektlegging på teknologiske innovasjoner.
Å reise hvor som helst er mye lettere tilgjengelig og rimelig enn noen sinne. Med sosiale media, kan folk lage forhold med alle globalt, noe som ofte for de til og pakke en bagg og dra på en reise for å utforske verden.
Verden av bedrift bruker reising for å utvide og få tak i avtaler i utlandet. Men hva reisende har til felles er deres lyst på fritid og bekvemmelighet når de velger deres neste stopp eller når de bestiller ett hotell.
Live-chat kan gjøre dette mulig og mer.
Er du fastspent? La oss dra.
Live-chat er enkel å bruke men et verdifullt kommunikasjons verktøy for øyeblikkelige meldinger mellom klienter og kundeservice representantene-helt nettleser-basert, laget for å svare klienters’ spørsmål effektivt og i nåtid.
Live-chat har er en stor fordel over telefon og e-post støtte.
Selv om telefon og e-post støtte fortsatt er bredt brukt, snakke statistikkene for seg selv. Mer en 60% av kunder foretrekker å bruke chat for å svare deres oppgaver over de tradisjonelle kanalene, noe som ikke bare er på grunn av tusenårgenerasjonen. 45% av folk fra 55 eller eldre har bekreftet at de har brukt live-chat på en webside i alle fall en gang.
Reise er et stort og dynamisk markett. verdt år, reiser millioner vis folk rundt hele verden, noen flere ganger. Alle disse prosjektene eller folk som ofte reiser fortjener komfortabel og brukervennlig nettassistanse som byrået vi gi.
Live-chat var laget for akkurat denne grunnen.
Det brukte og være en lang prosess for både kunder og reisebyråer for å arrangere bestillinger og de fleste gangene krever det et besøk til byråene. Populariteten av nett søke motorer snudde denne prosessen rundt.
Reise industrien har blitt en av de raskeste teknologi industriene, med en klar definert digital strategi. For å bruke muligheten for kundetilfredshet for moderne reisende til sitt fuleste, er live-chat det ideale valget for kommunikasjon i reiseindustrien likt for kunder og reiseagenter.
Det er unektelig at live-chat har en stor innvirkning på kunders beslutningstaking. Men ledetrådenes beslutningen til å, for eksempel, kjøpe en pakkeavtale fra ditt byrå avhenger på ferdighetene og den profesjonelle tilnærmingen av dine reiseagenter.
På starten av en hvers reise er det et insentiv for å reise. Om det skulle være for personlige eller arbeidsrelaterte grunner, klienter vill velge reise eller transport byrå basert på hvordan de når deres krav.
Live-chat er ikke bare for førstegang men også for sesong reisende. Vis det ikke er gjort sånn før, er innovasjonen av å implementere live-chat en måte og gjenoppfinne et selskaps bilde i klientenes øyne, noe som derfor, lokker fram enda mer engasjement.
For reiseagenter, representerer live-chat et kraftig verktøy for støtte, promotering og omdannelse. Ved å følge de rette live chat etikette reglene, kan agenter levere menneskelige interaksjoner og deilige opplevelser til potensielle kunder og vanlige klienter.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
En hver chat sesjon er konvertert til billetter og lagret i en universell, delt innboks. Alle agenter med tilgang kan søke opp alle klienters profil eller interaksjon historie.
Diverse, forhandsotte designer innad i galleriet av chat knapper og dokking vinduer eller muligheten til å lage en helt ny widget.
Popp-opp meldinger som kan lage en økning i ROI. Agenter kan lage enkelte eller flere invitasjoner og guideprospekter gjennom kjøps prosessen.
Gjennom å overvåke den nåværende URLen av live-chat besøkende, kan godt tidsbestemte invitasjoner tilby reklame for reisepakker, reiseavtaler eller andre personlige reise forslag. LiveAgent tillater bruken av proaktive chat invitasjoner når det er nok ledige agenter.
Et alternativ men brukbar funksjon for agenter som foretrekker å være et steg foran kundene. Agentene kan observere hva kundene skriver og gjøre klar svar før kundene trykker på send.
Automatiske svar strømlinjer arbeidsflyten ved å bruke forhåndsdefinerte korte tekst svar og lagre dem for fremtidig bruk.
En type chat logg hvor detaljer av tidligere samtaler er lagret.
Agenter eller chat administratorer kan velge fra tre forhåndsdefinerte rute alternativer for å sikre rask og nøyaktig kommunikasjon:
Den lengste kø lengden kan bli satt i chat knapp innstilingene og kan automatisk gjemme widgeten fra websiden når grensen er nådd for å forbedre kunders vente tid.
Som med ekstern chat kommunikasjon med klienter, gir live-chat agentene muligheten til å sende øyeblikkelige meldinger til hverandre. Interne chater er base synlig for senderen og mottakeren.
Koder kan legges til enten manuelt eller automatisk til spesifikke ord eller fraser, noe som da lager en tilpasset arbeidsflyt for en individuell agent.
Godtar input og tilbakemelding fra klienter og rangering av agentenes effektivitet eller den generelle tilfredsheten med en chat sesjon.
Live-chat er en del av LiveAgnets omni-kanal hjelpepult programvare, og legger derfor til ekstra funksjoner som er en fordel for forskjellige reisebyråer.
La oss si at et firma har et bestemt sett av bedrifts reiseregler for deres reiseansatte, som flybilletter, flyselskaper, hotell, biler. LiveAgents innebygget CRM system kan lagre alle disse kravene, ledig for alle med tilgang.
Agentene kan feste og sende dokumenter, som visa krav, gjennom chaten, til klienter som reiser på fritid til et nytt land.
Vis en klient ønsker å kontakte byrået utenfor bedriftstimer, kan de fylle ut et kontaktskjema, og det vil da bli gitt til en spesifikk agent eller lag når de er tilbake på nettet. Chat knappen kan også bli tilpasset til språket til forskjellige marked.
Lik som de andre byråene, men ulik i deres bruk av automasjoner. På grunn av nettautomasjoner, kan nettbyråer ta nytte av at live-chat bruker automatiske funksjoner som regler for å tildele chater til relevante avdelinger.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Integrasjonen av live-chat knappen kunne ikke hvert lettere. Det eneste kravet er å kopiere og lime inn en kort HTML kode fra din LiveAgent konto til din webside, og den er da live. Ingen grunn til og laste ned noen ekstra programvarer, men integrasjoner med tredjepersons programvarer eller en app, er støttet.
Data beskyttelse, konto sikkerhet, og personvern ting er essensielle temaer for alle som administrerer og driver deres bedrift på nettet. LiveAgent er ikke noe forskjellig. Her er en av de mest hemmelige funksjonene.
Vis du ønsker og lære mer, gå over til våres kunnskapsbase for ekstra informasjon
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team