Billettlivssyklus

Hva er en billettlivssyklus?

En billett kan gå gjennom ulike faser gjennom hele livssyklusen. Vanligvis når en billett først kommer inn, er statusen Ny. Når en agent svarer på billetten, endres statusen til Besvart. Hvis en kunde svarer tilbake på samme billett, endres statusen til Åpen. Etter det kan en agent enten svare på billetten på nytt (og samme prosess fortsetter) eller ganske enkelt løse billetten og statusen vil bli endret til Løst.

Eventuelt gjennom hele billettens livssyklus, kan billetten utsettes til senere, merkes som søppelpost eller slettes.

Alle handlinger knyttet til billett er merket med et tidsstempel i billettråden.

LiveAgent's ticket phases

Frequently asked questions

Hvordan definerer du en billettlivssyklus?

Billettens livssyklus er alle fasene som hver billett som går til kundeservice går gjennom. Når billetten vises for første gang, får den statusen "Ny", og følgende livssyklusstadier er "Åpen", "Besvart", "Løst" og "Utsatt".

 

Hvorfor bør du analysere billettenes livssyklus?

Analysen av billettens livssyklus gjør det mulig å fastslå hvilken type billetter som dukker opp oftest, om de er vanskelige å løse eller gir mulighet for rask respons.

 

Kan du sjekke en billettlivssyklus i LiveAgent?

I LiveAgent kan du sjekke livssyklusen til billetter. Alle handlinger knyttet til en spesifikk billett er merket med et tidsstempel ved siden av hver billett.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo