Hva er CRM-tjenester?
Kunderelasjonsstyring omhandler håndtering av alle relasjoner som er knyttet til selskapets kommunikasjon med kunden. For CRM-implementering brukes informasjonssystemer som fanger opp hele salgsprosessen fra første kontakt med kunden til fakturering av varer og tjenester.
CRM ble hovedsakelig utviklet for å øke kundens tilfredshet. Det er hovedsakelig viet til overfylte markeder, hvor kundetilfredshet er i utgangspunktet.
Frequently Asked Questions
Hva er CRM-tjenester?
CRM-tjeneste er en teknologi som støtter håndtering av relasjoner og interaksjoner mellom selskapet, klienter og potensielle kunder. Målet er å støtte forretningsrelasjoner slik at virksomheten utvikler seg. CRM er ikke bare et system som hjelper til med å administrere kontakter, men også alle verktøyene som har innvirkning på kunden.
Er CRM-tjenester viktige?
CRM er viktig fordi det støtter bedrifter i å utvikle kunderelasjoner. Takket være dette har merket større sjanse til å beholde kunden og øke inntekter og fortjeneste. CRM bør sees på som en ledelsesstrategi.
Trenger alle bedrifter CRM-tjenester?
Uavhengig av størrelsen på selskapet – enten det er et stort eller lite selskap, er CRM-tjenester ekstremt nyttige. Å ha kundedata og forretningsdata på ett sted letter i stor grad driften av hele selskapet, det gjør arbeidet til individuelle team mer dynamisk, noe som gir seg utslag i deres effektivitet og fortjeneste.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.