Hva er en skrivebordsstøtte?
Kundeservice er prosessen med å gi hjelp til kunder før, under og etter kjøpet. Det er en viktig del av kundeforhold – det hever et kundetilfredshetsnivå. Så kunderepresentanter bør være godt dyktige og organiserte.
Det er også nødvendig å bruke en kvalitetsservicedesk, som er en programvare med mange funksjoner som gjør det mulig å administrere billetter. Det er et kundeservicesenter som håndterer ulike former for kommunikasjon, som e-post, chat-meldinger, tweets og annet. Noen helpdesk-programvare kan også være gratis.
Frequently Asked Questions
Hvordan definere skrivebordsstøtte?
Skrivebordsstøtte er en ressurs hvis formål er å gi kunden informasjon og støtte relatert til tjenester og produkter til en spesifikk institusjon. Vanligvis er dette teknisk støtte tilgjengelig via et nettsted, direktemeldinger, e-post eller hotline.
Tilbyr LiveAgent skrivebordsstøtte?
LiveAgent tilbyr selvfølgelig skrivebordsstøtte. Både for sin del å gi support til sine kunder og tilgang til tekniske støttealternativer som et alternativ i systemet. Dette har en enorm innvirkning på å levere den enestående kundeservicen som kreves i forbrukerverdenen.
Hva er de grunnleggende funksjonene til skrivebordsstøtte?
Skrivebordsstøtte bør ha flere grunnleggende funksjoner. For det første bør den ha kontaktpunkter. Det vil si steder hvor kunden kan kontakte teknisk support. I tillegg bør den ha en godt utviklet kunnskapsbase som gjør det mulig å innhente informasjon uten støtte fra en personlig agent. Det skal også være preget av muligheter for å automatisere arbeid. Takket være dette slipper agenter å forholde seg til repeterende aktiviteter og kan fokusere på andre aktiviteter.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.