Hva er en IT-servicedesk?
IT Service Desk er et enkelt kontaktpunkt mellom en tjenesteleverandør og tjenestebruker. En typisk servicedesk håndterer hendelser og forespørsler om service og løser kommunikasjon med brukere. De grunnleggende oppgavene som servicedesken skal sørge for er å håndtere alle henvendelser fra servicebrukere og sikre utstyret deres og gjenopprette standard servicetrafikk ved nedetid så raskt som mulig.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du en IT-servicedesk?
IT Service Desk er hovedkontaktpunktet mellom brukere og en organisasjon som tilbyr IT-tjenester eller løsninger. Det er et felles kontaktpunkt som håndterer hendelser og tjenesteforespørsler, og håndterer kommunikasjon med brukere for ting som nedetid eller planlagte endringer i tjenestene som tilbys.
Hvilke funksjoner bør hver IT-servicedesk ha?
Funksjonaliteten som absolutt vil være nyttig i enhver IT-servicedesk er å importere brukere til helpdesk-applikasjonen, konvertere meldinger til en billett, skille hendelser, tildele dem til en tekniker, trekke ut løsninger fra kunnskapsbasen, samt automatisere teamets arbeidsflyt.
Tilbyr LiveAgent en IT-servicedesk?
LiveAgent gir åpenbart IT-støtte. Det er en av de viktigste tjenestene som er obligatoriske for IT-produkter. Takket være dette, i tilfelle problemer, kan du raskt kontakte teknisk støtte som vil gi råd og hjelpe med å løse problemet.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.