Hva er en kundeinteraksjon?
Samspillet mellom selskapet og kunden starter når sistnevnte hever billetten. De innspilte samtalene enten gjennom samtale, chat, tweet eller e-post mellom kunden og selskapet før billetten ble løst, tilsvarer antallet klientinteraksjoner som er angitt på en billett.
En billett er fortrinnsvis ment å løses etter den første kommunikasjonen mellom klienten og selskapet for å tilby størst mulig kundetilfredshet.
Frequently Asked Questions
Hva betyr kundeinteraksjon?
Interaksjon med klienten er et forhold til klienten, som tar sikte på å tilfredsstille deres behov og møte deres forventninger. Det bør imidlertid ikke bare ende der, men bør også utføres på en måte som vil bygge et langsiktig forhold til klienten.
Hva er eksemplene på kundeinteraksjon?
Det kan være like mange eksempler på samhandling med klienter som det er klienter og deres individuelle saker. Generelle eksempler er: telefon, svar på kommentarer på sosiale medier, kontakt på e-post. Som et resultat av disse interaksjonene er det mulig å bygge et emosjonelt forhold til klienten, bruke tilbakemeldinger fra klienter og fokusere primært på klientens behov. Andre interessante eksempler er bruk av kunstig intelligens som kan støtte handling. Det er også ekstremt viktig å bruke ærlig menneskelig språk.
Er kundeinteraksjon lagret i LiveAgent?
Interaksjoner med klienter lagres i LiveAgent slik at agenter kan bruke dem ved behov. LiveAgent bruker mobilapplikasjoner, hybride billettstrømmer og automatiseringsregler for å hjelpe til med automatisk billettdistribusjon.
Ekspertnotat
Kundeinteraksjon refererer til samspillet mellom selskapet og kunden for å tilfredsstille kundens behov og bygge et langsiktig forhold.

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Teksten inkluderer også en statusoppdatering for installasjon av LiveAgent-skivebordet og oppfordrer brukere til å godta informasjonskapsler før de bruker kontaktformen, chat eller messenger for å kontakte støtteteamet.