Kundeinteraksjon

Hva er en kundeinteraksjon?

Samspillet mellom selskapet og kunden starter når sistnevnte hever billetten. De innspilte samtalene enten gjennom samtale, chat, tweet eller e-post mellom kunden og selskapet før billetten ble løst, tilsvarer antallet klientinteraksjoner som er angitt på en billett.

En billett er fortrinnsvis ment å løses etter den første kommunikasjonen mellom klienten og selskapet for å tilby størst mulig kundetilfredshet.

Frequently asked questions

Hva betyr kundeinteraksjon?

Interaksjon med klienten er et forhold til klienten, som tar sikte på å tilfredsstille deres behov og møte deres forventninger. Det bør imidlertid ikke bare ende der, men bør også utføres på en måte som vil bygge et langsiktig forhold til klienten.

Hva er eksemplene på kundeinteraksjon?

Det kan være like mange eksempler på samhandling med klienter som det er klienter og deres individuelle saker. Generelle eksempler er: telefon, svar på kommentarer på sosiale medier, kontakt på e-post. Som et resultat av disse interaksjonene er det mulig å bygge et emosjonelt forhold til klienten, bruke tilbakemeldinger fra klienter og fokusere primært på klientens behov. Andre interessante eksempler er bruk av kunstig intelligens som kan støtte handling. Det er også ekstremt viktig å bruke ærlig menneskelig språk.

Er kundeinteraksjon lagret i LiveAgent?

Interaksjoner med klienter lagres i LiveAgent slik at agenter kan bruke dem ved behov. LiveAgent bruker mobilapplikasjoner, hybride billettstrømmer og automatiseringsregler for å hjelpe til med automatisk billettdistribusjon.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo