Hva er kundeserviceadministrasjon?
CRM er kundedrevet ledelse, en forretningstilnærming som er preget av aktiv opprettelse og vedlikehold av langsiktige kunderelasjoner. Disse relasjonene må være fordelaktige for både kunden og firmaet, noe som eliminerer uetisk oppførsel overfor kunder.
Kundeservicebehandling blir noen ganger betraktet som en databaseteknologi som støttes av prosessen med å samle inn, behandle og bruke informasjon om selskapets kunder.
Frequently Asked Questions
Hva betyr kundeserviceledelse?
Kundeserviceadministrasjon er prosessen med å administrere alle aspekter knyttet til kundeservice. For å ha kontroll over det, er det bra å ha et system som sikrer kontroll over hvert trinn hos klienten. Det er en kilde til data om kunder, deres antall og for eksempel deres tilfredshet med kjøp og kundeservice.
Er det mulig å automatisere kundeserviceadministrasjon?
Selvfølgelig er det mulig å automatisere kundeserviceadministrasjon. Det finnes mange forslag på markedet som støtter aktiviteter som ikke må utføres av mennesker, fordi de kan automatiseres. Takket være dette får vi tid som vi kan bruke på å administrere ressurser som ikke er egnet for automatisering – mer menneskelig og følelsesmessig.
Hvordan forbedre kvaliteten på kundeserviceadministrasjonen?
Hvis du ønsker å forbedre kvaliteten på kundeserviceadministrasjon, er det definitivt verdt å introdusere løsninger som automatiserer kundeserviceadministrasjon. Et annet viktig poeng er å lytte til agentene som er i frontlinjen når de handler med kunder. Bedre ledelse gjør at de også fungerer bedre. Du bør også lytte til kunder hvis tilbakemelding er ekstremt viktig, fordi kundeservice handler om dem.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.