Hva er nettstøtte?
Online support er en nettbasert form for å levere en kundeservice. I dag er det en veldig populær form for kontaktselskap, mer populær enn å besøke en bedrift eller en telefonsamtale. Online support er også en del av kundeforholdsstyring.
Den beste fordelen med en online support er en 24 timer i døgnet kundeservice. Kunder eller besøkende på nettstedet kan enkelt kontakte kunderepresentanten, når det oppstår et problem eller når de har noen spørsmål om produktet eller tjenesten.
Frequently Asked Questions
Hva er nettstøtte?
Nettstøtte er en online form for å tilby kundeservice og hjelpe kunder med å løse ulike problemer. Det kan implementeres for eksempel via e-post, sosiale medier eller live chat. Det lar deg også få kundenes meninger og støtter å bygge relasjoner med dem.
Bør du tilby online støtte?
Hvis du vil at bedriften din skal stole på markedet, må du tilby online støtte. Det er nå mer sannsynlig at kunder bruker nettbaserte kommunikasjonskanaler enn telefonkommunikasjon. For å møte deres forventninger er det greit å tilby så mange kommunikasjonskanaler som mulig, også på nett.
Kan LiveAgent brukes til å gi online støtte?
Ja, selvfølgelig. LiveAgent er programvare som støtter alle typer kundeservice. Takket være den kan du administrere alle kommunikasjonskanaler på ett sted, det vil si e-post, sosiale medier, videochat og live chat. Det tilbyr også etablering av en kunnskapsbase. Du har tilgang til rapporter og samtalehistorikk som hjelper deg med å drive effektiv nettstøtte.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert salgskontaktinformasjon og muligheter for å abonnere på nyhetsbrev, samt installasjonsstatus for en konto. Den inneholder også informasjon om at nettsiden bruker informasjonskapsler og muligheter for å avtale en demonstrasjon eller kontakte kundeservice.
LiveAgent hjelper bedrifter med å øke produktiviteten ved å doble mengden løste klientspørsmål og redusere arbeidstiden. Implementering av sanntidstjenester og live chat kan øke kundetilfredsheten med opptil 29% og gi muligheter for kryssalg og oppsalg. Det anbefales å møte John Gordon og diskutere samarbeidsmulighetene for å forbedre kundeservice og påvirke positivt merkevaren og selskapet.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent og hvordan man kan kontakte dem for å avtale en demo eller få oppdateringer og rabatter. Det står også at de bygger LiveAgent skrivebordet til kunder som nylig har registrert seg, og at man kan kontakte dem gjennom et kontaktskjema, Messenger, Whatsapp eller live-chat. Teksten nevner også at nettsidene bruker informasjonskapsler og at man må godta dette før man kan benytte noen av tjenestene.