Hva er nettstøtte?
Online support er en nettbasert form for å levere en kundeservice. I dag er det en veldig populær form for kontaktselskap, mer populær enn å besøke en bedrift eller en telefonsamtale. Online support er også en del av kundeforholdsstyring.
Den beste fordelen med en online support er en 24 timer i døgnet kundeservice. Kunder eller besøkende på nettstedet kan enkelt kontakte kunderepresentanten, når det oppstår et problem eller når de har noen spørsmål om produktet eller tjenesten.
Frequently asked questions
Hva er nettstøtte?
Nettstøtte er en online form for å tilby kundeservice og hjelpe kunder med å løse ulike problemer. Det kan implementeres for eksempel via e-post, sosiale medier eller live chat. Det lar deg også få kundenes meninger og støtter å bygge relasjoner med dem.
Bør du tilby online støtte?
Hvis du vil at bedriften din skal stole på markedet, må du tilby online støtte. Det er nå mer sannsynlig at kunder bruker nettbaserte kommunikasjonskanaler enn telefonkommunikasjon. For å møte deres forventninger er det greit å tilby så mange kommunikasjonskanaler som mulig, også på nett.
Kan LiveAgent brukes til å gi online støtte?
Ja, selvfølgelig. LiveAgent er programvare som støtter alle typer kundeservice. Takket være den kan du administrere alle kommunikasjonskanaler på ett sted, det vil si e-post, sosiale medier, videochat og live chat. Det tilbyr også etablering av en kunnskapsbase. Du har tilgang til rapporter og samtalehistorikk som hjelper deg med å drive effektiv nettstøtte.
Ekspertnotat
<p>Nettbasert kundesupport er nødvendig for å møte dagens kundekommunikasjonsforventninger. LiveAgent programvaren støtter alle typer kommunikasjonskanaler for effektiv nettstøtte.</p>

Tren lagene dine i grunnleggende kommunikasjon om kundeopplevelse
For å oppnå suksess i dagens marked, er det viktig å levere på kjernefordelene og være ærlig og gjennomsiktig med kundene. Fokus på grunnleggende kommunikasjon og realistiske forventninger vil hjelpe med suksess i kundestøtte.
Kundeservice i Storbritannia vs. USA | Jack Whitehall
Kulturelle faktorer påvirker kundeservicestandarder globalt. Dette kan variere mellom land på grunn av kulturelle, sosiale og økonomiske faktorer. Noen land prioriterer kundeservice som en hjørnestein i virksomheten, mens andre fokuserer mer på rask og effektiv problemløsning.
10 Kundeserviceregler for nettprofesjonelle
Kundeopplevelse og immersive opplevelser er viktige trender i 2023. Louvre-museet og Disney forbedrer kundens opplevelse.