Hva er kontaktsenterprogramvare?
Kontaktsenterprogramvare er en teknologi som sender kundekontakter på tvers av ulike kanaler (f.eks. e-post, telefon, live chat, sosiale medier og mer) til kundeservicerepresentanter. Det øker effektiviteten og produktiviteten til et kontaktsenter.
Kontaktsenter er en del av en organisasjon som fokuserer på samhandling med kunder. Kontaktsenteret gir også rapporter om nøkkelverdier. Brukere kan sette opp noen regler for å gjøre det enklere for agenter som håndterer spesifikke typer spørsmål og problemer.
Frequently Asked Questions
Hva er en kontaktsenterprogramvare?
Kontaktsenterprogramvaren er et teknologisk verktøy som øker effektiviteten til kundeserviceteamet. Takket være bruken av slik programvare er kontakten mellom kunden og kundeserviceagenten enklere og mer effektiv.
Tilbyr LiveAgent kontaktsenterprogramvare?
LiveAgent er først og fremst programvare for et kontaktsenter. Den tilbyr flerkanalsløsninger for helpdesk og tilbyr funksjoner som støtte for telefonsamtaler, postbokser, chatter og sosiale medier. Det gir mange fasiliteter som muliggjør bedre kontakt med klienten.
Hva er kontaktsenterprogramvaren du må ha?
Nødvendig programvare for kundeservicesenteret bør ha en automatisk anropsdistributør. Takket være denne funksjonen vil klienten raskt finne den rette agenten. Den andre viktige funksjonen er multi-level IVR som lar innringere enkelt velge avdelingen de vil kontakte. En nyttig funksjon er å rute klienter til agenter i henhold til deres ferdigheter og lage tilpassede tilkoblingskøer som lar dem kobles til de riktige agentene. En ubestridelig fordel med kundeservicesenter-programvaren er muligheten for synkronisering med CRM og andre forretningsverktøy.
Expert’s note
Kontaktsenterprogramvare gir kundeservicerepresentanter muligheten til å håndtere kundekontakter på tvers av ulike kanaler, øker effektiviteten og produktiviteten til kontaktsentre.
LiveAgent Webinar 3: Live Chat og Chat Invitasjoner
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportal som tilbyr over 175 funksjoner og 40+ integrasjoner. Prøv gratis eller betalt versjon. Tidio og HubSpot Service Hub er også populære alternativer.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.