Hva er rapporter?
Rapporter, eller også kalt Analyser, gir deg generell innsikt i hva og i hvilket volum som skjer i kontoen din. LiveAgent tilbyr omfattende rapportering, inkludert analyseoversikt, resultatrapport, agentrapport, avdelingsrapport, tag-rapport, tidsrapport eller revisjonslogg, alt eksporterbart til CSV-filer.
Finn ut mer om LiveAgent-rapporter.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du rapporter?
Rapporter er samlinger av data som gir deg en helhetlig oversikt over hva som skjer på kontoen din for kundestøtteprogramvare. Den lar deg vurdere om tjenesten er på riktig nivå eller om det er behov for noen forbedringer.
Hvordan generere rapporter i LiveAgent?
LiveAgent tilbyr omfattende rapporter som du kan søke etter i Rapporter-delen. Hvis du trenger å generere et dokument, kan du laste det ned med CSV-utvidelsen.
Hvilke typer rapporter leverer LiveAgent?
LiveAgent tilbyr omfattende rapporter, inkludert analyseoversikter, resultatrapport, agentrapport, avdelingsrapport, resultatrapport etter tag, ytelse-til-tidsrapport, resultatrapport etter kanal og revisjonslogg, brutt ned etter ulike tidsperioder (fra enkeltbruker) til hele året).
Ekspertnotat
<p>Rapporter gir verdifull innsikt i kundestøtteprogramvare og kan bidra til å forbedre kundetilfredshet og lojalitet.</p>

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare som tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner. De tilbyr også gratis prøveperiode.
Er din kunder fornøyd med din kundeservice?
En kundeserviceundersøkelse er viktig for å forbedre tjenestekvalitet og tilby det kundene ønsker. LiveAgent er en anbefalt løsning for kundeservice.