Hva er en ringesenter applikasjon?
Kundeservice-applikasjoner bringer alle former for kommunikasjon, som e-post og chat-meldinger til kommandosenteret. Denne applikasjonen hjelper kundestøtte teamet med å holde seg organisert og administrert. Det gjør det mulig for brukere å sortere billetter eller tilordne billetter til en bestemt agent. Det er ulike funksjoner som kundeservice-applikasjoner tilbyr: forum, kunnskapsbase, live chat eller mobilstøtte. Du kan plassere en hjelpeknapp i mobilappen din slik at kunder også kan motta en løsning via mobilstøtte.
Ringesenter-applikasjon er en type kundeservice-applikasjon og den gir kundene tilgang til å motta støtte gjennom en telefonsamtale fra kundesenteret. Det øker effektiviteten til kundeservice teamet og kundetilfredsheten.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er en ringesenter-app?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ringesenter-applikasjonen er en av typene applikasjoner som støtter kundeservice. Den øker effektiviteten til kundeservice teamet, og dermed også tilfredsheten. Alle tilkoblingsprosesser er automatiserte.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hva er de mest nødvendige funksjonene til ringesenter appen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Det er flere nødvendige funksjoner til en ringesenter-applikasjon. Disse inkluderer opptak av samtaler – med en slik funksjon får du muligheten til å arkivere forespørsler og gå tilbake til dem når det er nødvendig. Du har også interaktive stemmerespons funksjoner til din disposisjon, hvor du kan sette opp interaktiv stemme respons (IVR) og menyer for bedre kundeservice over telefon. Viderekobling (ruting) er også nyttig, spesielt hvis du trenger å håndtere en stor mengde med samtaler ettersom klienter kan matches til agenter på riktig måte. Hva mer er å kreve, da? Automatisk samtaledistribusjon som reduserer kundens ventetid og omdirigerer samtaler til riktig agent, 24/7 samtaleovervåking og live viderekobling, eksterne integrasjoner (f.eks. med CRM for å øke salget og holde det på sporet) og detaljert analyser i form av rapporter er også ettertraktet. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan kobles ringesenter til helpdesk i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent har et innebygd kundesenter. Takket være denne kombinasjonen er både konfigurasjon og bruk enkel. Hvis du allerede har opprettet en konto, vil du finne et alternativ for oppsett i dashbordet. Du kan koble til enhetene dine, legge til telefonnumre i tilegg til å legge inn en kundesenterknapp på nettstedet ditt. Det vil ta deg noen minutter.” } }] }FAQ
Hva er en ringesenter app?
Ringesenter-applikasjonen er en av typene applikasjoner som støtter kundeservice. Den øker effektiviteten til kundeservice teamet, og dermed også tilfredsheten. Alle tilkoblingsprosesser er automatiserte.
Hva er de mest nødvendige funksjonene til ringesenter appen?
Det er flere nødvendige funksjoner til en ringesenter-applikasjon. Disse inkluderer opptak av samtaler – med en slik funksjon får du muligheten til å arkivere forespørsler og gå tilbake til dem når det er nødvendig. Du har også interaktive stemmerespons funksjoner til din disposisjon, hvor du kan sette opp interaktiv stemme respons (IVR) og menyer for bedre kundeservice over telefon. Viderekobling (ruting) er også nyttig, spesielt hvis du trenger å håndtere en stor mengde med samtaler ettersom klienter kan matches til agenter på riktig måte. Hva mer er å kreve, da? Automatisk samtaledistribusjon som reduserer kundens ventetid og omdirigerer samtaler til riktig agent, 24/7 samtaleovervåking og live viderekobling, eksterne integrasjoner (f.eks. med CRM for å øke salget og holde det på sporet) og detaljert analyser i form av rapporter er også ettertraktet.
Hvordan kobles ringesenter til helpdesk i LiveAgent?
LiveAgent har et innebygd kundesenter. Takket være denne kombinasjonen er både konfigurasjon og bruk enkel. Hvis du allerede har opprettet en konto, vil du finne et alternativ for oppsett i dashbordet. Du kan koble til enhetene dine, legge til telefonnumre i tilegg til å legge inn en kundesenterknapp på nettstedet ditt. Det vil ta deg noen minutter.
Programvare for samtaleovervåking brukes av salgsavdelinger og personer i nøkkelposisjoner for å levere eksepsjonell kundestøtte. Det er viktig å se etter tredjeparts integrasjonsstøtte, tilpasningsfunksjoner og prediktiv oppringing i et slikt verktøy. Gjennomsnittlig kostnad er $50 per bruker per måned, men LiveAgent tilbyr dette for $39. Anropsovervåkingsprogramvare forbedrer kundesenterytelsen og kvalitetssikring.