Trenger du og observere kvaliteten til din tjeneste? Ønsker du og forbedre agentene dine sine ferdigheter?
Bruk en samtale opptak programvare! Det er det perfekte verktøyet for kvalitetsforsikring, agent trening, Opprettholde åpenhet, og lagre samtaler for juridiske grunner.
Vi tilbyr en 14 dagers gratis prøveperiode, ingen kreditt kort er nødvendig. Test ut våres programvare i dag.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
En samtale opptak programvare er et verktøy som tar opp telefon samtaler og lagrer opptakene som en digital file. Ringesenter opptak programvarer funker generelt gjennom VoIP eller gjennom PSTN.
Foruten om å ta opptak av samtaler, har avanserte samtale opptak verktøy muligheten til og spore og logge detaljer om samtalen og den som ringer.
Ringesenter opptak kan bli bruker for å trene agenter og ombordstigning. Velg ut det beste samtale eksempel og få dine nye agenter til og studere og lære fra den beste læren de hører i samtale opptaket.
Samtale opptak kan beskytte din bedrift når det kommer til juridiske hendelser. Bevis forfall aktsomhet ved å lagre alle samtalene du lager og får. LiveAgent tilbyr ubegrenset lagringsplass for ringesenter opptak.
Gi åpenhet til din kundestøtte. Ved å ha opptak av alle samtalene som er laget, agenter kan enkelt gi fra seg billetter. En kan enkelt fortsette hvor en annen sluttet. all konteksten er der!
LiveAgent er det eneste stoppet du trenger for kundeservice tjenester. Det er den mest anmeldte og #1 rangerte hjelpepult programvaren for små og medium størrelse bedrifter som tilbyr billettering, live-chat, og kunnskapsbase evner.
LiveAgent tildeler innkommende samtaler til passende avdelinger og agenter ved bruk av tilfeldige oppgaver eller prioriterte oppgaver.
Samtaler blir bare tildelt til agenter som er tilgjengelig, og som har muligheten til å ta telefon.
LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.
Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.
LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.
Begynn å chatte i dag!
Trenger du å snakke med en kunde en mot en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.
Bli personlig i dag!
Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre din kundeservice.
LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT -personalet.
Samtale opptaks programvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere billetter, e-poster, chatter, samtaler og sosiale media meldinger.
Ta opp og lagre en ubegrenset mengde opptak av call center. Hver eneste samtale du foretar gjennom LiveAgent blir registrert, lagret i en billett og tilgjengelig når du trenger det.
LiveAgent har hjulpet bedrifter med å gi den beste kundeservicen som er mulig siden 2004. Bli med i LiveAgent familien, og finn ut hvorfor vi er den #1 rangerte hjelpepult programvaren for små og medium størrelse bedrifter.
Vi har samlet mer en 3,000 bruker anmeldelser på programvare anmeldelse nettsider som Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, og Software Advice.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Samtale opptaks programvaren er et system som vanligvis blir brukt i kundeservice industrier for lære og sikkerhets grunner. Det kan være en egen programvare eller en del av en mer kompleks programvare, som en hjelpepult løsning.
Det er ingen grunn til og sette opp et samtale opptak siden det allerede er automatisert vis du har lagt til en ringe-knapp på din nettside. Men, vis du ønsker å skru det av for et spesifikk telefonnummer, kan du gjøre det i telefonnummer innstillingene.
Når du får en telefon i LiveAgent, vil det være et samtale opptak i billetten etter på.
I Liveagent trenger du ikke bekymre deg om lagringsplass siden vi gir ubegrensett ringesenter opptakslagringsplass for våres kunder. Foruten om ubegrensett antall opptak, er det heller ingen utløpsdato.
Bli den første som får eksklusive tilbud og de nyeste nyhetene om våres produkter og tjenester direkte til din innboks.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer