Trenger du en samtale opptak programvare øyeblikkelig?

Trenger du og observere kvaliteten til din tjeneste? Ønsker du og forbedre agentene dine sine ferdigheter?

Bruk en samtale opptak programvare! Det er det perfekte verktøyet for kvalitetsforsikring, agent trening, Opprettholde åpenhet, og lagre samtaler for juridiske grunner.

Vi tilbyr en 14 dagers gratis prøveperiode, ingen kreditt kort er nødvendig. Test ut våres programvare i dag.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Hva er en samtale opptak programvare?

En samtale opptak programvare er et verktøy som tar opp telefon samtaler og lagrer opptakene som en digital file. Ringesenter opptak programvarer funker generelt gjennom VoIP eller gjennom PSTN.

Foruten om å ta opptak av samtaler, har avanserte samtale opptak verktøy muligheten til og spore og logge detaljer om samtalen og den som ringer.

Hvorfor bruker bedrifter samtale opptak programvarer?

Agent trening

Ringesenter opptak kan bli bruker for å trene agenter og ombordstigning. Velg ut det beste samtale eksempel og få dine nye agenter til og studere og lære fra den beste læren de hører i samtale opptaket.

Juridisk beskyttelse

Samtale opptak kan beskytte din bedrift når det kommer til juridiske hendelser. Bevis forfall aktsomhet ved å lagre alle samtalene du lager og får. LiveAgent tilbyr ubegrenset lagringsplass for ringesenter opptak.

Bedrifts åpenhet

Gi åpenhet til din kundestøtte. Ved å ha opptak av alle samtalene som er laget, agenter kan enkelt gi fra seg billetter. En kan enkelt fortsette hvor en annen sluttet. all konteksten er der!

Mer en bare en samtale opptaks programvare

LiveAgent er det eneste stoppet du trenger for kundeservice tjenester. Det er den mest anmeldte og #1 rangerte hjelpepult programvaren for små og medium størrelse bedrifter som tilbyr billettering, live-chat, og kunnskapsbase evner.

Smart samtale tildeling

LiveAgent tildeler innkommende samtaler til passende avdelinger og agenter ved bruk av tilfeldige oppgaver eller prioriterte oppgaver.

Samtaler blir bare tildelt til agenter som er tilgjengelig, og som har muligheten til å ta telefon.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR & amp; ring tilbake alternativer

LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.

Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.

Interne samtaler blant kollegaer

LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.

Begynn å chatte i dag!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Personlig tjeneste med videosamtaler

Trenger du å snakke med en kunde en mot en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.

Bli personlig i dag!

Samtalesporing, logger og rapporter

Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre din kundeservice.

percentage graph

Hvorfor er LiveAgents samtale opptaks programvaren det riktige valget for deg?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Enkel å bruke skybasert teknologi

LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT -personalet.

liveagent tools

Alt-i-en flerkanals plattform

Samtale opptaks programvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere billetter, e-poster, chatter, samtaler og sosiale media meldinger.

mitigate losses

ubegrenset lagringsplass for opptak

Ta opp og lagre en ubegrenset mengde opptak av call center. Hver eneste samtale du foretar gjennom LiveAgent blir registrert, lagret i en billett og tilgjengelig når du trenger det.

get inspired

Stolt på av over 21 000 bedrifter

LiveAgent har hjulpet bedrifter med å gi den beste kundeservicen som er mulig siden 2004. Bli med i LiveAgent familien, og finn ut hvorfor vi er den #1 rangerte hjelpepult programvaren for små og medium størrelse bedrifter.

Hva sier våres klienter?

Vi har samlet mer en 3,000 bruker anmeldelser på programvare anmeldelse nettsider som Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, og Software Advice.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er Samtale Opptak Programvare?

Samtale opptaks programvaren er et system som vanligvis blir brukt i kundeservice industrier for lære og sikkerhets grunner. Det kan være en egen programvare eller en del av en mer kompleks programvare, som en hjelpepult løsning.

Hvordan setter jeg opp samtale opptak i LiveAgent?

Det er ingen grunn til og sette opp et samtale opptak siden det allerede er automatisert vis du har lagt til en ringe-knapp på din nettside. Men, vis du ønsker å skru det av for et spesifikk telefonnummer, kan du gjøre det i telefonnummer innstillingene.

Hvordan fungerer automatisk samtale opptak arbeid i LiveAgent?

Når du får en telefon i LiveAgent, vil det være et samtale opptak i billetten etter på.

Hvor mange opptak blir lagret, og hvor lenge blir de lagret?

I Liveagent trenger du ikke bekymre deg om lagringsplass siden vi gir ubegrensett ringesenter opptakslagringsplass for våres kunder. Foruten om ubegrensett antall opptak, er det heller ingen utløpsdato.

Related Articles to Samtale opptak programvare
LiveAgent programvare for kundekommunikasjon vil gi personlig, rask og kunnskapsrik service til kundene dine. Prøv det gratis.

Programvaren din for kundekommunikasjon ved første øyekast.

CCM-programvare bør inkludere kraftige forfatterverktøy og analyse av kundeengasjement for å støtte inntektsvekst og lønnsomhet. Det er viktig at ikke-tekniske forretningsbrukere kan oppdatere kommunikasjon uten å gå på bekostning av kvalitet og tid. Avanserte CCM-løsninger gir en kraftig forfatter- eller redigeringsopplevelse.

Lag fantastiske kundeportaler, kunnskapsbaser og komplekse IVR-trær. Filtrer billetter i henhold til koder, avdelinger, problemer eller kommunikasjonskanaler. Tilordne og automatisk overføre ticketansvaret til agenter eller avdelinger. Organiser, overfør og løs kundespørsmål fra et sentralisert dashbord. Alt sammen med LiveAgent.

La oss løfte kundesupporten din sammen

LiveAgent er en effektiv kundeserviceløsning som mange virksomheter ser på som et flott verktøy for å kommunisere med kunder og forbedre produktiviteten. Mange brukere har uttalt at LiveAgent hjelper dem med å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte, øker kundetilfredshet og salg, samt øker tilbakesvars tid og betalt kundeomdannelse sats. Denne kostnadseffektive løsning gir ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon.

Bli kjent med telemarketingprogramvaren. Forstå dybdeforklaringer fra fagfolk.

Programvare for telemarketing

Telemarketingprogramvare har nøkkelfunksjoner som øker antall samtaler per time og har avansert rapportering, men begrensningene inkluderer manglende tilpasning av telemarketingteknikker og dårlig integrering med andre verktøy. Implementering bør skje gjennom en liten pilottest der salgsteamet gir tilbakemeldinger. Programvaren kan være avgjørende for å optimalisere arbeidsflyten og øke effektiviteten i telemarketing.

Vil du bytte programvareleverandør, men vet ikke hvor du skal begynne? Denne ultimate sjekklisten for overgang til callsenter vil hjelpe deg med å komme deg gjennom prosessen uten problemer.

Kundesenter overgang sjekkliste

Artikkelen gir tips om hvordan man kan forstå bedriftens behov og hvordan man kan finne den rette leverandøren for kundesenterprogramvaren. Det er viktig å samle inn informasjon fra teammedlemmer, kunder og ledelse, analysere nåværende leverandør og skrive ned kriterier for å begrense listen over potensielle leverandører. Verktøyene som leverandørene tilbyr bør sjekkes for kompatibilitet med CRM-systemet og nettstedene deres bør undersøkes nøye for å få en god oversikt over funksjonene. Til slutt bør vurderingene og karakterene av hver mulige leverandør brukes til å velge den beste.

En omfattende programvare for overvåking av telefonsenter lar deg strømlinjeforme og forbedre kvaliteten på samtalene dine.

Samtaleovervåkingsprogramvare

Programvare for overvåking av telefonsenter lar bedrifter overvåke samtaler og forbedre kundeservicen. Veiledere kan lytte til samtaler og tilby opplæring til agenter. LiveAgent tilbyr også skybasert kundesenterprogramvare med samtaleovervåking. Administratorer og personer med roller som har rettigheter har tilgang til dette verktøyet. Gjennomsnittskostnaden er $50 per bruker per måned, men LiveAgent har en billigere løsning på $39 per bruker per måned.

Fyll ut denne revisjonssjekklisten for kundeservice for å få en klar oversikt over den nåværende tilstanden til kundeservicen din, slik at du kan ta de nødvendige skritt for å forbedre den.

Kundeservice revisjon sjekkliste

For å sikre en jevn og sømløs 24/7 kundestøtte-tjeneste, bør man sjekke den regelmessig og evaluere resultatene etter eventuelle endringer. Det er også viktig å overvåke konkurrentenes tjenesteytelse og overvåke kundeservice-KPIer for å måle suksess. Verktøyene som kan brukes inkluderer nettbasert opplæring, videoer, veiledninger og kundeservicerapporter. Å overføre samtaler effektivt kan oppnås ved å bruke funksjoner som automatisk anropsdistribusjon og intelligent anropsruting.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo