Trenger du en samtale opptak programvare øyeblikkelig?

Trenger du og observere kvaliteten til din tjeneste? Ønsker du og forbedre agentene dine sine ferdigheter?

Bruk en samtale opptak programvare! Det er det perfekte verktøyet for kvalitetsforsikring, agent trening, Opprettholde åpenhet, og lagre samtaler for juridiske grunner.

Vi tilbyr en 14 dagers gratis prøveperiode, ingen kreditt kort er nødvendig. Test ut våres programvare i dag.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Hva er en samtale opptak programvare?

En samtale opptak programvare er et verktøy som tar opp telefon samtaler og lagrer opptakene som en digital file. Ringesenter opptak programvarer funker generelt gjennom VoIP eller gjennom PSTN.

Foruten om å ta opptak av samtaler, har avanserte samtale opptak verktøy muligheten til og spore og logge detaljer om samtalen og den som ringer.

Hvorfor bruker bedrifter samtale opptak programvarer?

Agent trening

Ringesenter opptak kan bli bruker for å trene agenter og ombordstigning. Velg ut det beste samtale eksempel og få dine nye agenter til og studere og lære fra den beste læren de hører i samtale opptaket.

Juridisk beskyttelse

Samtale opptak kan beskytte din bedrift når det kommer til juridiske hendelser. Bevis forfall aktsomhet ved å lagre alle samtalene du lager og får. LiveAgent tilbyr ubegrenset lagringsplass for ringesenter opptak.

Bedrifts åpenhet

Gi åpenhet til din kundestøtte. Ved å ha opptak av alle samtalene som er laget, agenter kan enkelt gi fra seg billetter. En kan enkelt fortsette hvor en annen sluttet. all konteksten er der!

Mer en bare en samtale opptaks programvare

LiveAgent er det eneste stoppet du trenger for kundeservice tjenester. Det er den mest anmeldte og #1 rangerte hjelpepult programvaren for små og medium størrelse bedrifter som tilbyr billettering, live-chat, og kunnskapsbase evner.

Smart samtale tildeling

LiveAgent tildeler innkommende samtaler til passende avdelinger og agenter ved bruk av tilfeldige oppgaver eller prioriterte oppgaver.

Samtaler blir bare tildelt til agenter som er tilgjengelig, og som har muligheten til å ta telefon.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR & amp; ring tilbake alternativer

LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.

Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.

Interne samtaler blant kollegaer

LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.

Begynn å chatte i dag!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Personlig tjeneste med videosamtaler

Trenger du å snakke med en kunde en mot en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.

Bli personlig i dag!

Samtalesporing, logger og rapporter

Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre din kundeservice.

percentage graph

Hvorfor er LiveAgents samtale opptaks programvaren det riktige valget for deg?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Enkel å bruke skybasert teknologi

LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT -personalet.

liveagent tools

Alt-i-en flerkanals plattform

Samtale opptaks programvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere billetter, e-poster, chatter, samtaler og sosiale media meldinger.

mitigate losses

ubegrenset lagringsplass for opptak

Ta opp og lagre en ubegrenset mengde opptak av call center. Hver eneste samtale du foretar gjennom LiveAgent blir registrert, lagret i en billett og tilgjengelig når du trenger det.

get inspired

Stolt på av over 21 000 bedrifter

LiveAgent har hjulpet bedrifter med å gi den beste kundeservicen som er mulig siden 2004. Bli med i LiveAgent familien, og finn ut hvorfor vi er den #1 rangerte hjelpepult programvaren for små og medium størrelse bedrifter.

Hva sier våres klienter?

Vi har samlet mer en 3,000 bruker anmeldelser på programvare anmeldelse nettsider som Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, og Software Advice.

Relaterte artikler tilSamtale opptak programvare
Selvbetjeningsprogramvare fra LiveAgent vil utvide støttemulighetene dine. La kundene dine løse problemer på egenhånd 24/7.

Selvbetjent programvare

Jonene, HubSpot, Ada, Document360, Hornbill Service Manager, Freshdesk contact center, Replicant, Apty og Solvvy er selvbetjente programvare for kundeservice med unike funksjoner, fordeler og priser. Disse verktøyene tilbyr forskjellige løsninger for bedrifter av ulike størrelser og behov. Med funksjoner som personalisering, kunnskapsforvaltning, sanntidsanalyse og chatbot, kan disse verktøyene bidra til å forbedre kundeserviceopplevelsen og øke produktiviteten. En gratis prøveversjon er tilgjengelig for de fleste av disse verktøyene, og de tilbyr også ulike priser og rabatter for ulike abonnementsplaner.

Bug Bounty Program

LiveAgent Bug Bounty-program

Datasikkerhet er en av våre førsteprioriteter, og vi ønsker å vite om våre blindsoner. Hvis du er en forsker, vil vi sette pris på og belønne din hjelp.

En omfattende programvare for overvåking av telefonsenter lar deg strømlinjeforme og forbedre kvaliteten på samtalene dine.

Samtaleovervåkingsprogramvare

Programvare for samtaleovervåking brukes av salgsavdelinger og personer i nøkkelposisjoner for å levere eksepsjonell kundestøtte. Det er viktig å se etter tredjeparts integrasjonsstøtte, tilpasningsfunksjoner og prediktiv oppringing i et slikt verktøy. Gjennomsnittlig kostnad er $50 per bruker per måned, men LiveAgent tilbyr dette for $39. Anropsovervåkingsprogramvare forbedrer kundesenterytelsen og kvalitetssikring.

Vi vil ikke avsløre dataene dine unntatt hvis det er tvunget av loven eller hvis det er tillatt av deg. Les mer om Quality Units LiveAgent personvernpoliti.

Retningslinjer for personvern

LiveAgent tilbyr effektiv telefonprogramvare for kundekommunikasjon og gir råd om kundeservice, språkvariasjoner, og onboarding-prosessen. De tilbyr også helpdesk-programvare og overholder kundesenterforskrifter.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x