Hva er støtte i appen?
Å holde kundene fornøyde er en viktig del av enhver suksessfull virksomhet. Med støtte i appen kan du lettere hjelpe kundene dine. De trenger ikke å forlate appen for å rapportere et problem lenger.
Denne funksjonen kan være spesielt nyttig for kunder som bruker en mobilapp, der de ellers måtte forlate appen for å søke etter en måte å kontakte bedriftens supportteam på.
Støtte i appen leveres av en hjelpeknapp plassert i appen, som bringer kunder til mange støtteartikler. For ytterligere hjelp kontaktes en støtteagent og en billett opprettes.
Frequently Asked Questions
Hva er støtte i appen?
Støtte i appen lar kunder samhandle med kundestøtteteamet (eller robotene) i selve appen. Som oftest er dette mulig takket være et kommunikasjonsgrensesnitt som ligner på måten å kommunisere på i andre kanaler som Messenger eller WhatsApp. Så det er intuitivt for brukeren. Dette gjør at brukere kan bli engasjert til rett tid.
Hvordan ta vare på støtte i appen?
For å få støtte i applikasjonen må kunden først og fremst teknisk sett enkelt kunne gå inn i selve appen og deretter kontakte supportteamet. Det skal være intuitivt og visuelt tiltalende. Fra kundeservicesiden bør kunden få et øyeblikkelig svar som vil hjelpe dem med å løse problemet sitt. Du bør om mulig ikke overføre brukeren til andre budbringere, men hjelpe dem direkte i applikasjonen.
Hvorfor er støtte i appen viktig?
Hver dag øker tiden brukerne bruker på mobile enheter, og tiden de bruker på å få tilgang til Internett via stasjonære datamaskiner, reduseres. Stadig flere kunder bestiller produkter eller bestiller tjenester via mobile enheter, derfor er det så viktig at applikasjonene også muliggjør effektiv kundeservice. Du bør ikke sende klienten til e-post eller telefonalternativ.
Etter å ha lært om støtte i appen, kan du utforske hvordan mobile helpdesk-apper kan forbedre kundeservicen din. Dette verktøyet gir deg muligheten til å håndtere forespørsler mens du er på farten. For en dypere forståelse av hvordan andre selskaper har forbedret kundeservicen sin, kan du lese suksesshistorien til EON. Historien viser hvordan de løste e-postkaoset sitt og fikk en bedre arbeidsflyt. Interessert i flere suksesshistorier? Se hvordan Aquasprouts brukte LiveAgent til å forbedre virksomheten sin. Lær om de spesifikke funksjonene de verdsatte mest. Du kan også forstå viktigheten av sosial støtte og hvordan det kan påvirke kundetilfredshet. Dette konseptet er viktig for å bygge sterke relasjoner med kundene. Til slutt, hvis du vil lære mer om hvordan chatstøtte kan effektivisere kommunikasjonen med kundene dine, er det verdt å utforske. Det gir rask og effektiv støtte i sanntid, noe som kan øke kundetilfredsheten.
Oppdag hvordan LiveAgent forbedrer din online tekniske støtte med flerspråklige agenter, e-post, telefonsamtaler og live chat. Effektiviser kundekommunikasjonen med avansert programvare for å håndtere tekniske problemer raskt og effektivt. Utforsk de beste løsningene for å heve kundeservicen din. Finn ut mer nå!