Støttebillett

Hva er en støttebillett?

Støttebillett lar kunder sende et spørsmål eller forespørsel til en organisasjon. Støttebillett er en forespørsel mottatt av et billettsystem. Hver opprettet billett har sin egen unike ID. Support billett er åpnet til det ikke er løst av kunderepresentanter. Den lagrer alle samtalens meldinger på ett sted.

Frequently asked questions

Hva er en støttebillett?

En kundestøtte er en innkommende forespørsel fra en kunde om et selskap, et produkt eller en tjeneste. Den kan nå gjennom kommunikasjonskanalene som brukes av selskapet. Hver billett har sin egen individuelle ID. Rapporten håndteres av en agent som har som oppgave å støtte oppdragsgiver og yte bistand.

Hvordan opprettes en støttebillett?

En støttebillett opprettes av kunden som kontakter via en hvilken som helst kommunikasjonskanal som brukes av selskapet.

 

Hvor finner du en liste over støttebilletter i LiveAgent?

En liste over LiveAgent-støttebilletter finner du i Billetter-delen.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo