Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Åpningstider

Hva betyr åpningstid?

Vanligvis er kontortiden 09.00 til 17.00 mandag til fredag. I hovedsak er åpningstidene de timene du har åpent for kunder. Åpningstidene varierer fra selskap til selskap og fra bransje til bransje.

åpningstid
Åpningstid

Hvorfor må du ha åpningstid?

Det er viktig å sette opp åpningstidene til helpdesken, fordi det påvirker servicenivåavtalen (SLA). For eksempel, uten åpningstider, vil billettene du vil motta i helger eller helligdager (i utgangspunktet når agentene dine ikke jobber) forbli ubesvart i det angitte SLA – tidsrommet og det vi igjen påvirke deg negativt.

SLA logg in kundeservice-programvare - LiveAgent

Dette kan selvfølgelig unngås ved å sette opp åpningstider. For eksempel, hvis åpningstidene i helpdesken din er mandag til fredag ​​09:00 til 17:00, og du mottar en billett fredag ​​kl 16:00, og innen 09:00 på mandag, vil billetten bare være én åpningstid gammel. Dette vil gi agentene dine god tid til å svare på det og ikke stresse over manglende SLA -frister.

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free trial

Hva er servicenivåavtaler (SLA)?

En servicenivåavtale (SLA) er en kontrakt mellom en tjenesteleverandør og kunde som definerer hvilket servicenivå som alltid må tilbys kunden. SLA-er dekker vanligvis tjenestekvalitet, tilgjengelighet og tjenesteansvar.

For eksempel kan en servicenivåavtale angi at programvareleverandørens servicedesk må svare på kundens forespørsler fra e-post, live chat og telefonen i løpet av en åpningstid. Hvis dette målet ikke nås, har kunden rett til refusjon.

Åpningstider
SLA-samsvarsrapport

Hvilken straff er aktuell hvis en SLA ikke overholdes?

SLA-er inkluderer vanligvis forhåndsdefinerte straffer som kunden kan håndheve hvis tjenesteleverandøren ikke oppfyller vilkårene for bruk. Disse straffene håndteres ofte via kreditter som tilsvarer en viss prosentandel av leverandørens månedlige fortjeneste fra kundens konto. Hvis SLA-målet ikke oppfylles, har kunden rett til refusjon i form av en kreditt, som de kan bruke på fremtidige månedlige abonnementskostnader.

Åpningstider
SLA log rapport

Hvordan fungerer åpningstidene?

LiveAgents Åpningstider konfigurerer sla-nivåene dine til å bare iverksettes til spesifiserte tidsperioder, med mulighet for å ekskludere helligdager.

Slik konfigurerer du åpningstider i LiveAgent

  1. Logg på LiveAgent
  2. Klikk på konfigurasjon
  3. Klikk på SLA
  4. Klikk på den oransje Create Level-knappen til høyre
Åpningstider

5. Navngi ditt SLA nivå 6. Sjekk “Tidene er definert innen følgende åpningstider”

Åpningstider

7. Velg din tidssone 8.Huk av hver boks (Mandag til Søndag) og sett opp åpningstidene.

Åpningstider

9. Valgfritt: Huk av for “ekskluder ferier” og definer dagene du ikke jobber i ÅÅÅÅ-MM-DD-formatet. Hvis du vil sette opp årlige gjentagende ferier, kan du bruke følgende format: *-MM-DD 10. Klikk på Lagre

Happy customers are the best customers

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

Merker

Hvordan kan du dra nytte av å sette opp åpningstider?

Oppfylt SLA

Ved å angi åpningstider risikerer du ikke å gå glipp av SLA -fristene. Agentene dine vil ha god tid til å svare på billetter fra VIP -kunder, og du trenger ikke å bekymre deg for straffer (uansett hva de måtte være i henhold til servicenivåavtalen din).

Langvarige kundeforhold

Ved å opprettholde din side av servicenivåavtaler (overholdelse av tidsfrister), vil kundene dine forbli fornøyd med servicen din. Dette vil styrke ditt kunde-kundeforhold og holde dem lojale mot bedriften din i lang tid. Det kan til og med føre til mer salg og kryssalg, spesielt hvis de vet at de kan stole på at du svarer raskt på spørsmålene deres.

Merkevareambassadører og flere salg

Fornøyde kunder kan fort bli gode ambassadører. De elsker å dele sine positive erfaringer med venner, familie og kolleger. Anbefalinger som dette er veldig effektive. Ifølge en studie fra American Express vil 42% av forbrukerne sannsynligvis gjøre et kjøp basert på anbefalinger fra sine nærmeste.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

Kunnskapsdatabase og ressurser

For å lære mer om åpningstider og salgsavtaler, sjekk ut våre kunnskapsbaserte ressurser, blogginnlegg, webinarer og mer.

How to Setup SLA in LiveAgent | www.liveagent.com

Klar til å sette opp åpningstidene dine?

Registrer deg for vår gratis 14-dagers prøveperiode (du trenger ikke kredittkort!) Og test funksjonen vår. Oppdag hvor enkelt det er å overholde tidsfrister for servicenivå og holde kundene fornøyde.

Prøv LiveAgent i Dag​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er åpningstider?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vanligvis er kontortiden 09.00 til 17.00 mandag til fredag. I hovedsak er åpningstidene de timene du har åpent for kunder. Åpningstidene varierer fra selskap til selskap og fra bransje til bransje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvorfor bør du angi åpningstider?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Det er viktig å sette opp åpningstidene til helpdesken, fordi det påvirker servicenivåavtalen (SLA). For eksempel, uten åpningstider, vil billettene du vil motta i helger eller helligdager (i utgangspunktet når agentene dine ikke jobber) forbli ubesvart i det angitte SLA – tidsrommet og det vi igjen påvirke deg negativt. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you benefit from setting up business hours?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ved å sette opp åpningstider risikerer du ikke å gå glipp av SLA-fristene. Agentene dine vil ha god tid til å svare på billetter fra VIP-kunder, og du trenger ikke å bekymre deg for straffer (uansett hva de måtte være i henhold til servicenivåavtalen din).” } }] }

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo