Effektiv programvare for utgående kundesenter

Øk salgs- og markedsføringsinnsatsen din med vår CRM-integrerte kundesenterløsning.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Selg mer med utgående kundesenterprogramvare

Støtt kundene dine proaktivt ved å nå ut til dem med utgående kundesenterprogramvare – forbedre kundeforhold, optimalisere utgående kundeinteraksjoner og generere flere salgsmuligheter. Med LiveAgents kundesenterprogramvare kan utgående kundekommunikasjon håndteres enkelt og effektivt, direkte fra brukerstøtten.

En studie av inContact avslørte at flertallet av forbrukerne faktisk er åpne for å bli kontaktet proaktivt av selskaper. Faktisk rapporterer 73 % av de som har hatt en positiv opplevelse med et innkommende anrop fra en bedrift/tjenesteleverandør at de hadde en positiv endring i oppfatningen av organisasjonen som ringer dem.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Hva er utgående kundesenterprogramvare?

I motsetning til innkommende kundesenterprogramvare som brukes av bedrifter til å håndtere innkommende kundeanrop, lar utgående kundesenterprogramvare deg foreta utgående anrop til salgsprospekter, potensielle kunder eller nåværende kunder. Utgående samtaler kan foretas av ulike årsaker som proaktiv støtte til kunder, kryss- eller oppsalg til eksisterende kunder, gjennomføre undersøkelser osv.

De fleste av dagens kundesenterprogramvareløsninger kombinerer både utgående og inngående samtaler telefonsenterfunksjonalitet. Å velge den beste utgående kundesenterprogramvaren kommer vanligvis ned til å velge verktøyet med det mest passende settet med funksjoner.

Ta en proaktiv tilnærming til kundekommunikasjon med utgående kundesenterprogramvare

Proaktiv kundestøtte

Levêr proaktiv støtte og nå ut til kundene dine før de i det hele tatt må be om hjelp.

Clock icon

Produkt- eller tjenestefornyelser

Når det gjelder fornyelser, kan en rettidig telefonsamtale hjelpe bedrifter med å unngå å miste kunder.

Mersalg og krysssalg av produkter

Utvid tilbudene dine til eksisterende kunder ved å opp- eller kryssselge relevante produkter.

Alle funksjoner for utgående anrop i én programvare

Med robuste programvarefunksjoner for innkommende og utgående kundesenter kan LiveAgent hjelpe deg med å forbedre kundekommunikasjonen, forbedre effektiviteten og produktiviteten til kundestøtteteamene dine og øke kundetilfredsheten. Koble til en hvilken som helst VOIP-leverandør, konfigurer smart anropsruting, lag tilpassede IVR-trær, håndter enkelt tapte anrop, lagre ubegrensede samtaleopptak, motta anrop fra nettstedet ditt og aktiver videosamtaler med chat – alt i LiveAgent.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Utgående kundesenterløsning innenfor en flerkanals helpdesk

Vår kundesenterprogramvare er bare en del av vår flerkanals helpdesk-plattform som er fullpakket med 180+ funksjoner, 40+ integrasjoner og uendelige tilpasningsmuligheter. LiveAgent inkluderer et kraftig billettsystem med automatisering, innfødt live chat, integrasjoner med sosiale medier og selvbetjeningsmuligheter. La kundene kontakte deg fra den kanalen de velger, samtidig som de lar agentene dine håndtere all kommunikasjon effektivt fra ett enkelt sted.

Integrasjoner inkludert

Med over 40 integrasjoner kan du forenkle og forbedre utgående kundekommunikasjon med miles. Bli varslet om nye billetter mens du tar deg av forretninger på Slack, registrer nye PipeDrive-avtaler, fakturer brukere med ChargeDesk – alt fra LiveAgent-billettpanelet ditt.

Designer holding pen in hand

3000+ anmeldelser på de beste nettstedene for sammenligning

Bruk LiveAgent for utgående kundekommunikasjon og øke salget

Agent providing support to customer

Start utgående kommunikasjon med noen få klikk

Start utgående anrop eller e-poster til potensielle kunder med bare et par klikk – rett fra LiveAgent-dashbordet mens du besøker potensielle kunders nettsteder. Når den er aktivert, kan funksjonen være til stor hjelp, spesielt for B2B-salgsteam som lar salgsagenter håndtere utgående interaksjoner raskt og enkelt.

Enkel tilgang til dyptgående kundeinnsikt

Med LiveAgents utgående kundesenter CRM-programvare får du umiddelbar tilgang til omfattende kundeinnsikt, inkludert hver kundes personlige informasjon, tidligere kjøp og servicehistorikk – alt i én hybrid billettstrøm. Med denne kunnskapen kan agenter proaktivt nå ut til eksisterende kunder og effektivt opp- eller kryssselge produktene dine når det passer.

Make use of unlimited call recordings

Benytt deg av ubegrensede samtaleopptak

Med ubegrenset samtaleopptaksfunksjonalitet kan du lagre alle kundeanrop og talepostmeldinger trygt og praktisk rett inne i LiveAgent-kontoen din. Denne funksjonen sikrer at ingen kundeanrop går tapt og gjør det mulig for agenter å enkelt få tilgang til og spille av samtaleopptak hvis de trenger en påminnelse om hva som skjedde i tidligere kommunikasjon for å henvende seg til kunder med relevante tilbud.

Bruk proaktiv chat for å konvertere flere kunder

Engasjer potensielle kunder på nettstedet ditt ved å bruke proaktive chatinvitasjoner som er en del av LiveAgents flerkanals helpdesk-løsning. Angi automatiserte chatinvitasjoner for egendefinerte nettadresser på nettstedet ditt (for eksempel prissiden din) eller inviter besøkende til å chatte med agentene dine under betalingsprosessen for å bygge kjøpstillit, forbedre handleopplevelsen og konvertere dem til betalende kunder.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Spor og engasjer potensielle kunder på sosiale medier

Hold oversikt over engasjementene dine i sosiale medier med LiveAgent. Programvaren integreres sømløst med de mest populære sosiale mediekanalene som Facebook, Twitter og Instagram. Overvåk og svar umiddelbart på alle meldingene dine på sosiale medier, kommentarer og merkeomtaler fra ett enkelt dashbord. Gi rettidig assistanse og konverter flere potensielle kunder til salg.

Lær av kundesenteranalyse

LiveAgent kundesenterprogramvare kommer med innebygde analyse- og rapporteringsfunksjoner. Få verdifull innsikt fra nesten uendelige rapporteringsfunksjoner som sporer ulike kundesenterberegninger og KPIer. Generer forskjellige typer rapporter, kjenn til hvordan kundesenteret ditt presterer, og identifiser forbedringsområder.

Learn from customer analytics and insights

Hvorfor er LiveAgent utgående kundesenterprogramvare det riktige valget?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Enkel å bruke skybasert teknologi

LiveAgent er skybasert og enkel å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT-personalet ditt.

Outbound call center software

Utgående og inngående samtaler

LiveAgent kombinerer både utgående og inngående kundesenterprogramvarefunksjoner. Motta ubegrensede innkommende anrop eller nå ut til kunder proaktivt.

Confused woman in front of the computer

Ingen ekstra kostnader per minutt

Få mest mulig for pengene med en enkel og gjennomsiktig prismodell, uten langsiktige kontrakter og uten ekstra kostnader for bruk per minutt.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Alt-i-en flerkanals plattform

Kallsenteret er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere billetter, e-poster, chatter, talekommunikasjon og meldinger i sosiale medier.

Skaff deg LiveAgent til en rimelig pris

Få en profesjonell utgående og inngående kundesenterprogramvare innebygd i en kraftig helpdesk-løsning til en fast månedlig pris, uten skjulte avgifter eller langsiktige forpliktelser. Registrer deg for en 14-dagers gratis prøveperiode for å få full tilgang til alle tilgjengelige funksjoner.

14 Day Trial
No Credit Card required
and many more
$9 Måned

Small business

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 Måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 contact form

Outbound call center software FAQ

Hva er et utgående kundesenter?

Det utgående kundesenteret er vanligvis en salgsavdeling som ringer for å generere nye kundeemner for virksomheten.

Hvor kan jeg finne programvare for å håndtere utgående anrop?

Den beste måten å søke etter programvare som gjør at agentene dine kan håndtere utgående anrop effektivt, er å gå til de pålitelige vurderingsnettstedene, som G2 eller Capterra. Deretter bestemmer du basert på rangeringer, funksjoner, pris og tilpasning.

Hva er fordelene med utgående kundesenterprogramvare?

Fordelene med utgående kundesenterprogramvare inkluderer økte potensielle kunder, forbedret arbeidsflyt for kundeservice, færre kostnader med VoIP-tjenester og bedre merkekjennskap.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Related Articles to Utgående kundesenterprogramvare
LiveAgent programvare for kundekommunikasjon vil gi personlig, rask og kunnskapsrik service til kundene dine. Prøv det gratis.

Programvaren din for kundekommunikasjon ved første øyekast.

CCM-programvare bør inkludere kraftige forfatterverktøy og analyse av kundeengasjement for å støtte inntektsvekst og lønnsomhet. Det er viktig at ikke-tekniske forretningsbrukere kan oppdatere kommunikasjon uten å gå på bekostning av kvalitet og tid. Avanserte CCM-løsninger gir en kraftig forfatter- eller redigeringsopplevelse.

Kunnskapsbase-programvare er nødvendig når du skal gi støtte til kundene dine. LiveAgent tilbyr ikke bare det, men mer. Finn ut hvorfor du bør velge LA.

Styrk kundene med programvare for kunnskapsbase

LiveAgent sin kunnskaps-base løsning tilbyr flerspråklig støtte og selvbetjeningsalternativ 24/7 i flere land for bedrifter som opererer internasjonalt. Bedriftene kan opprette nødvendige artikler på ulike språk og forbedre kundeopplevelsen og tilfredsheten. En kunnskapsbase kan også redusere belastningen på innkommende e-poster og chatter fra kunder som søker hjelp. Dette er en utmerket måte å gi rask hjelp og forhindre at kunder blir forvirrede.

Å få et kundesenter i gang er ingen enkel oppgave. Likevel er det mulig. Her er vår sjekkliste for oppsett av kundesenter som vil veilede deg gjennom hvert trinn i denne prosessen.

Kundesenter-oppsett-sjekkliste

For å sikre et vellykket kundesenter må teamet ditt forstå viktigheten av kundetilfredshet og være forberedt på å håndtere klager. Det er viktig å gi kundesenteret riktig utstyr, inkludert høyhastighetsinternett, VoIP-programvare, call center-programvare, hodesett og datamaskiner. Organisering av call center-prosessene dine vil sikre effektivitet og bedre kundeservice. Det er viktig å etablere relevante KPIer for å spore virksomhetens suksess, og å ha en solid katastrofegjenopprettingsplan på plass i tilfelle uforutsette hendelser.

Lag fantastiske kundeportaler, kunnskapsbaser og komplekse IVR-trær. Filtrer billetter i henhold til koder, avdelinger, problemer eller kommunikasjonskanaler. Tilordne og automatisk overføre ticketansvaret til agenter eller avdelinger. Organiser, overfør og løs kundespørsmål fra et sentralisert dashbord. Alt sammen med LiveAgent.

La oss løfte kundesupporten din sammen

LiveAgent er en effektiv kundeserviceløsning som mange virksomheter ser på som et flott verktøy for å kommunisere med kunder og forbedre produktiviteten. Mange brukere har uttalt at LiveAgent hjelper dem med å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte, øker kundetilfredshet og salg, samt øker tilbakesvars tid og betalt kundeomdannelse sats. Denne kostnadseffektive løsning gir ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon.

La din solo og frilans bedrift vokse med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere dine kunder og hjelp dem raskt med LiveAgent.

Hjelpepult programvare for solo-entreprenører

LiveAgent tilbyr en omni-kanal hjelpepult programvare som lar deg strømlinje alle dine støtte forespørsler fra e-post, sosiale, telefon og live-chat i en innboks. Programvaren lar deg prioritere ditt arbeid ved å delegere verdslige og repeterende oppgaver til din hjelpepult programvare så dine agenter kan fokusere på å gi kundeforhold. LiveAgent tilbyr også 24/7 kunde støtte gjennom en omfattende selv-støtte portal som senker antall innkommende støtte billetter. Ved å bruke LiveAgents native multi-kanal tilnærming, kan du gi utmerket kundeservice gjennom alle de store kommunikasjons kanalene og automatisere dine repeterende oppgaver.

LiveAgent er den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. Store bedrifter for ofte deres roi fra liveagents raskt med nåtid skrivevisning funksjoner.

Hjelpepult programvare for bedrifter

En bedrift hjelpepult samler all kunde kommunikasjon i en enkel plattform, inkludert e-post, live-chater, sosiale medier og telefon samtaler. Programvaren automatiserer oppgaver og lager en effektiv arbeidsflyt for agentene, noe som fører til økt inntekt, kundetilfredshet, kundebevaring, redusert kostnad og kortere svarstid. Bedrift hjelpepult er assistansen selskapet gir til kundene for å effektivt administrere alle kundeoppgaver.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo