Lei av din gamle helpdesk-programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Dixa-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓Ingen kredittkort kreves   
  • ✓ Avslutt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et Dixa-alternativ?

Oppdag LiveAgent – en kundeserviceprogramvare med mange funksjoner som kan dekke flere kommunikasjonskanaler og sosiale medier. Hold kontakten med kundene dine med e-post, live chat, call center, kundeportal, Viber og sosiale medier. Finn ut mer om LiveAgent eller start en gratis 14-dagers prøveperiode for å få den beste opplevelsen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Reports in Help desk software - LiveAgent

Håndter kundeinteraksjon via flere kanaler

Eksepsjonell kundeservice bør komme fra flere steder som er praktisk for kundene dine. Heldigvis kan du håndtere kvalitetsservice fra ett ticketsystem. Håndter e-post tickets og telefonsamtaler, sette opp widgeten din for live chat, og koble til Facebook, Twitter, Instagram og Viber. Alt er under ett tak slik det skal være, slik at agentene dine kan fokusere på å hjelpe flere kunder uten å bytte mellom apper.

Et dedikert verktøy for kundeservice som håndterer alt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gi god kundeservice via flere sosiale plattformer

Sosiale medier blir bedre og er et raskere verktøy for kundeservice for supportagenter. Derfor er integrasjoner med Facebook og Facebook Messenger innebygd i LiveAgent, slik at du bare kan koble kontoen din. Det samme gjelder Twitter og Instagram. Bli sosial via et brukervennlig billettsystem, administrer innleggene dine, svar på kommentarer og gjør mer fra ett sted.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Sosiale medier billetthåndtering i et enkelt grensesnitt

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Sanntids chat med intuitive funksjoner

Løs kundespørsmål raskere med riktig kundesupportløsning. Få fantastiske tilbakemeldinger fra kunder takket være den raskeste live chat-widgeten på markedet. Live chat er et av de beste verktøyene for kundestøtte, og LiveAgent støtter det med viktige funksjoner for å sikre en jevn opplevelse. Ta en titt på den komplette lytt over live chat-funksjoner og se hva som gjør det flott for kundetilfredshet.

Håndter kundehenvendelser raskere med vår live chat

Få fantastisk kundebehandling fra vårt supportteam

Vi håndterer kundesamtaler 24/7 for å sikre at vi kan hjelpe alle når som helst. Ring oss, snakk med oss ​​eller send oss ​​en e-post når du trenger hjelp til å løse et problem, eller når du vil lære noe nytt om LiveAgent. Du kan også se vår supportportal som er fylt med nyttige artikler om vår kundeserviceløsning.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som lar oss gi eksepsjonell støtte til våre kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klar til å prøve LiveAgent?

Ta en titt på tourvideoen for å se hva annet LiveAgent kan gjøre, eller start vår gratis 14-dagers prøveperiode for å oppleve den på egen hånd. Du kan også se våre rimelige prisplaner som passer for bedrifter i de fleste størrelser og bransjer. Bli med LiveAgent i dag og gjør  agentproduktiviteten bedre med vår help desk-løsning.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til felles? Du gjettet riktig …
LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

FAQ

Related Articles to Dixa alternativ
LiveAgent er den ultimate omni-kanal løsningen for ditt selskap. Du nytte av 175+ funksjoner og 40+ integrasjoner og gode verktøy i dag.

Ser du etter et Customerly alternativ?

LiveAgent er en anmeldt og bedømt hjelpepult programvare for SMB i 2020. Flere bedrifter har byttet fra ZenDesk til LiveAgent på grunn av rimelige priser og hjelpsomme støtteteam som er tilgjengelige 24/7. LiveAgent har også avansert automatisering og integrasjoner som har erstattet behovet for Zapier. Kundene liker også at LiveAgent sender e-poster og gir muligheten til å legge ved filer og organisere flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk.

Leter du etter noe for å utvide helpdesken? Se LiveAgents viktigste funksjoner og fordeler nå, eller registrer deg for en gratis prøveperiode.

Leter du etter et Extend alternativ?

LiveAgent er en kundestøtte-tjeneste som har blitt valgt av mange brukere som har hatt problemer med ZenDesk. LiveAgent har mange funksjoner, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk. Tjenesten fungerer også stabilt på mobile plattformer, og har et flott support-team. LiveAgent gir også mange alias-e-poster for å koble til enkelt, og et avansert automatiseringsnivå som erstatter behovet for Zapier. Prisene er også rimelige.

LiveAgent er en hjelpepult løsning som samler flere kanaler på et grensesnitt. Lær mer om Bold360 alternativet og start å fortjen industri fordeler.

Søke om det rette Bold360 alternative?

LiveAgent tilbyr en enhetlig innboks for kommunikasjon som kan kobles til e-post, sosiale medier og videochat. De har også et rimelig hjelpepult program med kundesegmentering og gamifikasjonsfunksjoner. Kunden kan velge mellom kunnskapsbase program, ringesenter eller billettsystem for e-poststøtte. LiveAgent tilbyr verktøy for å tilfredsstille kundenes behov uten å ødelegge bedriftens budsjett.

Se hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Desk.com. Finn ut fordelene og registrer deg for en gratis 14-dagers prøveperiode i dag.

Leter du etter en bedre helpdesk programvare?

LiveAgent er en helpdesk-tjeneste som mange brukere sier er bedre enn alternativene som Zendesk, Freshdesk og mer. LiveAgent tilbyr funksjoner som kontaktskjemaer, live chat og integrasjon med sosiale nettverk, alt i én tjeneste. Brukere sier at tjenesten er mer brukervennlig enn ZenDesk og har et flott supportteam. LiveAgent støtter regneark i e-poster og fungerer stabilt på mobile plattformer. Prisene er rimelige, og mange brukere sier at det er det beste valget av støtteverktøy.

LiveAgent er den ultimate helpdeskløsningen for bedriften din. Et pålitelig billettsystem som dekker et stort antall kommunikasjonskanaler og mye mer.

Leter du etter et alternativ til Jira?

LiveAgent er et ettertraktet helpdesk-system som mange bedrifter har byttet til fra Zendesk og andre konkurrenter. Systemet tilbyr alt i én tjeneste, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk som fungerer stabilt selv på mobile enheter. Brukere roser funksjonaliteten, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Støtten er fantastisk og responsiv, som svarer på spørsmål i løpet av minutter. LiveAgent har også avansert automatisering og mange integrasjoner, som har erstattet behovet for Zapier. Med rimelige priser og flere alias-e-poster for å koble enkelt, er LiveAgent det beste valget av støtteverktøy for småbedriftseiere og andre bedrifter.

LiveAgent tilbyr mer enn 175 nyttige funksjoner med den raskeste live chat widgeten på markedet. Vi har et call center og tilbyr dekning av kanaler som Instagram.

Leter du etter et LiveChat alternativ?

LiveAgent er en støttetjeneste som mange bedrifter har byttet til fra ZenDesk. Brukerne roser tjenesten for dens rimelige priser og avanserte automatiseringsnivå, samt for dens muligheter for integrering med andre systemer. LiveAgent kan sende e-poster med vedlegg, organisere flyten av e-poster og tilby støtte via chat, og brukerne gir støtte-teamet gode karakterer. LiveAgent er en helhetlig støttetjeneste med funksjonalitet som inkluderer kontaktskjemaer, live chat, databaser, og integrasjon med sosiale nettverk.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo