Hva er begrenset brukerstøtte?
Begrenset hjelpesenter begrenser kunden til å være pålogget for å sende inn eller svare på billetter. Ved å begrense brukerstøtten kan du unngå søppelpost eller dupliserte billetter og øke ytelsen og effektiviteten. På den annen side vil det å ikke begrense brukerstøtten hjelpe deg med å holde deg “nærmere” og mer åpen for kundene dine.
Frequently Asked Questions
Hva er et begrenset hjelpesenter?
Begrenset hjelpesenter begrenser kundepålogging for å sende inn og svare på billetter. Dette lar deg unngå spamming og dupliserte varsler. Dette øker effektiviteten og effektiviteten.
Hva er typene begrenset brukerstøtte?
Det begrensede hjelpesenteret kan begrense kommunikasjonskanalene en kunde kan kontakte. I tillegg kan det begrense antall bidrag som én person kan sende inn.
Tilbyr LiveAgent en begrenset hjelpesenterfunksjon?
LiveAgent tilbyr en begrenset hjelpesenterfunksjon. Dette har sine fordeler, da det lar deg unngå spam og doble innsendinger, men dessverre øker også avstanden mellom kunden og merket.
Sluttbrukere er ansvarlige for å generere kundeforespørsler og spiller en viktig rolle i å finne feil og foreslå forbedringer. Kundeserviceansvarlige bør delegere oppgaver og administrere kundekontoer for omfattende kundeservice. Kundeservicekonsulenter håndterer kontakt, klager og informasjon om produkter. Customer Effort Score (CES) viser kunders innsats for å samhandle med kundeserviceteamet. Forbedring av CES kan oppnås ved å samle kunder på en dedikert plattform, lage en kunnskapsbase og tilby effektiv kundeservice.