Begrenset brukerstøtte

Hva er begrenset brukerstøtte?

Begrenset hjelpesenter begrenser kunden til å være pålogget for å sende inn eller svare på billetter. Ved å begrense brukerstøtten kan du unngå søppelpost eller dupliserte billetter og øke ytelsen og effektiviteten. På den annen side vil det å ikke begrense brukerstøtten hjelpe deg med å holde deg “nærmere” og mer åpen for kundene dine.

Frequently asked questions

Hva er et begrenset hjelpesenter?

Begrenset hjelpesenter begrenser kundepålogging for å sende inn og svare på billetter. Dette lar deg unngå spamming og dupliserte varsler. Dette øker effektiviteten og effektiviteten.

 

Hva er typene begrenset brukerstøtte?

Det begrensede hjelpesenteret kan begrense kommunikasjonskanalene en kunde kan kontakte. I tillegg kan det begrense antall bidrag som én person kan sende inn.

 

Tilbyr LiveAgent en begrenset hjelpesenterfunksjon?

LiveAgent tilbyr en begrenset hjelpesenterfunksjon. Dette har sine fordeler, da det lar deg unngå spam og doble innsendinger, men dessverre øker også avstanden mellom kunden og merket.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo