Hva er billetthåndtering?
Å spore kundeproblemer manuelt vil være tidkrevende og problematisk å regulere. Billettadministrasjon er en nødvendig funksjon i helpdesk-administrasjon. Det lar deg administrere data og kundehenvendelser. Et selskap bruker billettbehandling for å svare på kundenes forespørsler. Billett har status og spesifiserer forespørsler. Det hjelper kundeservicemedarbeidere med å være mer organiserte og bli bedre til å hjelpe kunder. Å administrere billetter gjør ting enklere og raskere.
Frequently Asked Questions
Hva betyr begrepet billetthåndtering?
Billettadministrasjon er en prosess for å håndtere problemer og forespørsler fra kunder. Den er innebygd i programvare for billettadministrasjon og et vanlig forretningsverktøy.
Hva er prinsippene for billetthåndtering?
Det er noen viktige regler. Behandle først hver billett individuelt og tenk at dette er en person som trenger støtte og hjelp. For det andre, utform helpdesk basert på brukeropplevelsen. Lag heller ikke helt nye prosesser, men bruk de beste praksisene som din bedrift har utviklet. Legg åpenhet i kontaktene dine med kunder, og ta vare på utviklingen av agenter og hele teamet.
Aktiverer LiveAgent billettadministrasjon?
LiveAgent lar deg administrere billettene dine. Sporer og konverterer automatisk alle kundeproblemer til billetter. Enhver innkommende form for kommunikasjon konverteres til billetter for bedre administrasjon.
Ekspertnotat
Billetthåndtering er en nødvendig funksjon i helpdesk-administrasjon som lar deg administrere kundehenvendelser raskere og mer organisert. Ikke vær redd for å implementere beste praksis og å være åpen i kommunikasjonen med kundene.

Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.
LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
Ticketingsystemet Viber kobles til kundeservice for å forbedre tjenesten ved å monitorere agenttilgjengelighet, analysere ytelse og generere rapporter. Gamification og flerspråklige widgets er også tilgjengelig for å hjelpe agenter med å prestere bedre. Kundesupport kan også dra nytte av funksjoner som intern kunnskapsbase, tilbakemelding og forum, samt mobilapper for å holde kontakten. LiveAgent tilbyr også sikkerhetsfunksjoner som 2-faktor autentisering og HTTPS-kryptering for å sikre personvern og samsvar. Integrasjoner med CMS, samarbeidsverktøy, CTI, CRM, e-handel, e-postmarkedsføring, migrering og prosjektstyringsverktøy gir også fleksibilitet og muligheter for forbedret kundebehandling.
Én helpdesk-løsning for ulike bransjer
Bygg et solid grunnlag for markedsføringskampanjer og synkroniser kundens data med favorittverktøyene dine. Gi potensielle kunder personlig støtte og øk inntekten gjennom nettrafikk. Smartere kundestøtte i detaljhandel gjennom live chat, IVR og CRM-innsikt. Tilby personlig salg, introduksjon og støtte for livslang merkelojalitet i SaaS. Identifiser tilbakevendende problemer og lag handlingsdyktig innsikt og forbedringsplaner i programvare og internett. Samle kundeinformasjon for personlige anbefalinger og gode handleopplevelser i reise og losji.