Billetthåndtering

Hva er billetthåndtering?

Å spore kundeproblemer manuelt vil være tidkrevende og problematisk å regulere. Billettadministrasjon er en nødvendig funksjon i helpdesk-administrasjon. Det lar deg administrere data og kundehenvendelser. Et selskap bruker billettbehandling for å svare på kundenes forespørsler. Billett har status og spesifiserer forespørsler. Det hjelper kundeservicemedarbeidere med å være mer organiserte og bli bedre til å hjelpe kunder. Å administrere billetter gjør ting enklere og raskere.

Frequently asked questions

Hva betyr begrepet billetthåndtering?

Billettadministrasjon er en prosess for å håndtere problemer og forespørsler fra kunder. Den er innebygd i programvare for billettadministrasjon og et vanlig forretningsverktøy.

 

Hva er prinsippene for billetthåndtering?

Det er noen viktige regler. Behandle først hver billett individuelt og tenk at dette er en person som trenger støtte og hjelp. For det andre, utform helpdesk basert på brukeropplevelsen. Lag heller ikke helt nye prosesser, men bruk de beste praksisene som din bedrift har utviklet. Legg åpenhet i kontaktene dine med kunder, og ta vare på utviklingen av agenter og hele teamet.

 

Aktiverer LiveAgent billettadministrasjon?

LiveAgent lar deg administrere billettene dine. Sporer og konverterer automatisk alle kundeproblemer til billetter. Enhver innkommende form for kommunikasjon konverteres til billetter for bedre administrasjon.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo