Hva er billetthåndtering?
Å spore kundeproblemer manuelt vil være tidkrevende og problematisk å regulere. Billettadministrasjon er en nødvendig funksjon i helpdesk-administrasjon. Det lar deg administrere data og kundehenvendelser. Et selskap bruker billettbehandling for å svare på kundenes forespørsler. Billett har status og spesifiserer forespørsler. Det hjelper kundeservicemedarbeidere med å være mer organiserte og bli bedre til å hjelpe kunder. Å administrere billetter gjør ting enklere og raskere.
Frequently Asked Questions
Hva betyr begrepet billetthåndtering?
Billettadministrasjon er en prosess for å håndtere problemer og forespørsler fra kunder. Den er innebygd i programvare for billettadministrasjon og et vanlig forretningsverktøy.
Hva er prinsippene for billetthåndtering?
Det er noen viktige regler. Behandle først hver billett individuelt og tenk at dette er en person som trenger støtte og hjelp. For det andre, utform helpdesk basert på brukeropplevelsen. Lag heller ikke helt nye prosesser, men bruk de beste praksisene som din bedrift har utviklet. Legg åpenhet i kontaktene dine med kunder, og ta vare på utviklingen av agenter og hele teamet.
Aktiverer LiveAgent billettadministrasjon?
LiveAgent lar deg administrere billettene dine. Sporer og konverterer automatisk alle kundeproblemer til billetter. Enhver innkommende form for kommunikasjon konverteres til billetter for bedre administrasjon.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.