Kun e-poststøtte

Hva er kun e-poststøtte?

Kun e-poststøtte er en teknikk som brukes av enkelte selskaper. Den eneste måten kundene deres kan kontakte dem på er via e-post, ingen annen plattform finnes.

Kun e-poststøtte har sine ulemper da kundene ikke kan spore statusen til klagen sin og ikke har tilgang til hjelpesenteret. På denne måten kan kundene få negative inntrykk om selskapet, noe som kan ødelegge omdømmet til selskapet. Selskapet kan faktisk miste kundene sine.

Via e-post kan det hende at kundene heller ikke får svar så raskt som de trenger det.

Frequently asked questions

Hva er definisjonen på kun e-poststøtte?

Bare e-poststøtte betyr at støtte kun er tilgjengelig via én kanal, som er via e-post. Denne løsningen har både fordeler og ulemper. Fordelen er at vi vet at all informasjon om kundeservice samles på ett sted, men på den annen side er det mange kunder som ikke liker å håndtere e-post. Derfor er det verdt det og også tilby en annen kommunikasjonskanal.

Hvordan fungerer kun e-poststøtte nøyaktig?

Støtte på e-post betyr kun at kunden ved et problem på handlestien, eller vilje til å få svar på et spørsmål som plager dem, kun kan motta det ved å kontakte selskapet på e-post . Dette betyr at hele eller det meste av kundeservicen samles i denne ene kanalen.

Kan du tilby kun e-poststøtte i LiveAgent?

Selvfølgelig, med LiveAgent kan du bare bruke støtte for e-post. Men i tillegg til det kan LiveAgent bruke mange andre kanaler som det er mer sannsynlig at kunder tar kontakt med, og det tilfører ikke mer arbeid til agenten, siden alt samles og kan administrere på ett sted.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo