Hvem er en kunde?
Kunden er en person eller et selskap som kjøper produkter eller tjenester fra et annet selskap.
Å drive forretning handler ikke bare om å selge noe. Bedrifter må bry seg om kunder og gi dem en god støttetjeneste også. Kunder har ofte mange spørsmål om produkter og tjenester. De kan kommunisere med agenter via kanaler, f.eks. via e-post, Facebook-meldinger eller live chat. Men de har ikke tilgang til LiveAgent-funksjoner. De kan lage noen foruminnlegg eller tilbakemeldinger i kundeportalen.

Frequently Asked Questions
Hvem er kunde?
Kunden er en person eller et selskap som kjøper produktene eller tjenestene til en organisasjon. Kunder er hovedfokuset til selskaper som konkurrerer om oppmerksomheten hans. Til dette formålet bruker de markedsførings- og salgskampanjer, kampanjer, lojalitetsprogrammer og forbedrer kundeservicen.
Hvordan tilfredsstille kunden?
For å øke kundetilfredsheten, lytt til dem først og fremst. Takket være dette vet du hva kundene liker med måten selskapet fungerer på og hva som ikke gjør det. Tilbakemeldinger, både negative og positive, bør ha betydning for utformingen av virksomhetens aktiviteter. I tillegg, for at kunden skal være fornøyd, må kunden gis utmerket kundeservice, og også overgå forventningene. Takket være dette vil vi bygge et forhold basert på tillit og lojalitet.
Hvordan be kunden om tilbakemelding?
Ønsker du å be kunder om tilbakemelding, har du flere alternativer. For det første kan du gjøre dette på slutten av samtalen du har med ham, uavhengig av hvilken kanal diskusjonen foregår på, eller du kan sende en dedikert e-post om saken. En viktig sak er å velge form for tilbakemelding – det kan være en generell undersøkelse, detaljert undersøkelse eller en forespørsel om kommentar. Alt avhenger av hvilken informasjon du bryr deg om og på hvilket stadium av kjøpet den er innhentet.
Ekspertnotat
<p>En kunde er en person eller selskap som kjøper produkter eller tjenester. Å lytte til kundene og gi god kundeservice er avgjørende for å bygge lojalitet og tillit.</p>

Notes - Visible only to agents
Add private Notes to a ticket that are only visible to agents. It brings you many benefits. Read more and follow the instructions in the article and add Notes.
Email accounts configuration introduction
Connect your own email accounts and have your business emails stored in LiveAgent as tickets. Read more about connecting your own mail account with LiveAgent.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.