Hva er et kundeskjema?
En god kundestøtte øker kundetilfredshet og lojalitet. For å gi en bedre support er det nødvendig å ha mer informasjon om kunder. En måte å få dem på er gjennom et kundeskjema. Du vil da vite hvor mange ganger kunden har kontaktet selskapet før, deres preferanser og mye mer.
Disse kundeskjemaene kan også fylles ut av agenter etter kommunikasjon med kunder. Da har agenter mer info og de kan hjelpe kundene raskere og bedre.
Frequently Asked Questions
Hva er kundeskjema?
Et kundeskjema er et av skjemaene som gir deg sjansen til å få mer informasjon om dine kunder. Både klienten og agenten kan fylle dem ut etter å ha kontaktet klienten. Takket være informasjonen som samles inn på denne måten, har agentene et bredere bilde av klienten.
Hvordan få tilgang til kundeskjema i LiveAgent?
LiveAgent-klientskjemaer er tilgjengelige i agentens panel. Og de er tilgjengelige for agenter med alle tilgjengelige roller. Takket være dette kan agenten enkelt innhente informasjon om klienten i mens saken er til behandling.
Hvordan redigere kundeskjema i LiveAgent?
For å gå til kundeskjemaer i LiveAgent, gå til "Konfigurasjon". Der finner du en lenke til kundeskjemaet der du kan redigere skjemaet og tilpasse det etter behov.