Hva er et kundeskjema?
En god kundestøtte øker kundetilfredshet og lojalitet. For å gi en bedre support er det nødvendig å ha mer informasjon om kunder. En måte å få dem på er gjennom et kundeskjema. Du vil da vite hvor mange ganger kunden har kontaktet selskapet før, deres preferanser og mye mer.
Disse kundeskjemaene kan også fylles ut av agenter etter kommunikasjon med kunder. Da har agenter mer info og de kan hjelpe kundene raskere og bedre.
Frequently asked questions
Hva er kundeskjema?
Et kundeskjema er et av skjemaene som gir deg sjansen til å få mer informasjon om dine kunder. Både klienten og agenten kan fylle dem ut etter å ha kontaktet klienten. Takket være informasjonen som samles inn på denne måten, har agentene et bredere bilde av klienten.
Hvordan få tilgang til kundeskjema i LiveAgent?
LiveAgent-klientskjemaer er tilgjengelige i agentens panel. Og de er tilgjengelige for agenter med alle tilgjengelige roller. Takket være dette kan agenten enkelt innhente informasjon om klienten i mens saken er til behandling.
Hvordan redigere kundeskjema i LiveAgent?
For å gå til kundeskjemaer i LiveAgent, gå til "Konfigurasjon". Der finner du en lenke til kundeskjemaet der du kan redigere skjemaet og tilpasse det etter behov.
Expert note
Kundeskjema gir deg mer informasjon om kundene dine som bidrar til bedre kundestøtte og økt kundetilfredshet. Aldri beklag hvis du ikke vet svaret, bare skriv 'VET_IKKE'

En effektiv kundeengasjementmodell hjelper bedrifter med å administrere kundeforhold gjennom hele kundereisen, forbedre kundebevaring og sikre forretningssuksess på lang sikt. Valg av engasjementsmodell avhenger av typen produkter og tjenester som tilbys, og bedrifter må vurdere om inntektene generert fra kundene vil rettferdiggjøre kostnadene. High-touch-modeller passer bedre for høykostnadsprodukter, mens low-touch-modeller passer bedre for billigere og mindre komplekse løsninger.
Teksten handler om LiveAgent-programvaren som tilbyr kundeserviceløsninger. De tilbyr gratis prøveversjoner og en rekke funksjoner, integrasjoner og alternativer. Teksten inneholder også informasjon om selskapet, deres priser og partnerprogrammer. Leseren kan også avtale en demo og få de nyeste LiveAgent-oppdateringene og rabatter. Teksten avslutter med at LiveAgent nettsider bruker informasjonskapsler, og leseren kan avtale en møte for å utforske mer om LiveAgent og dets forretningsnytte.
LiveAgent kan hjelpe deg med å forstå dine kunders meninger og identifisere dine styrker og svakheter. Tilbakemeldingsforum og søkewidget gjør det enkelt for kundene å gi tilbakemeldinger og navigere på nettsiden din. Med ulike maler kan du tilpasse kundeportalen for en bedre kundeopplevelse, og tilpasse chatteroboten for en mer effektiv kommunikasjon. LiveAgent tilbyr også et gratis 14-dagers prøveperiode.