Samtaleovervåkingsprogramvare

Hva er programvare for samtaleovervåking?

Programvare for overvåking av kundesenter er en kontaktsenterteknologi som vanligvis er innebygd i en kontaktsenterprogramvare-løsning. Den er utformet for å gjøre det mulig for telefonsenterledere eller veiledere å strømlinjeforme samtaleovervåkingsoppgavene sine og standardisere støttepraksis på deres valgte kommunikasjonsplattform. Den kan brukes til å overvåke en enkelt samtale eller overvåke flere samtaler samtidig.

Hvordan fungerer samtaleovervåking?

Samtaleovervåkingsprogramvare er tilgjengelig gjennom banebrytende skybaserte callsenterprogramvare-løsninger som LiveAgent. Den geniale designen gjør det mulig for veiledere å overvåke alle telefonsamtaler som håndteres av det innkommende og utgående kundesenteret.

Det lar veiledere lytte til samtalene med kunder. De kan lytte til samtaler uten at innringeren eller agenten vet det, snakke med agenter uten at innringeren vet det, eller snakke med innringeren og agenten på linjen. Takket være samtaleovervåking tar bedrifter opp dårlige agentytelse-problemer eller gir praktisk opplæring til nye kundesenteransatte.

Improve the call center customer experience

Discover all of the features that LiveAgent has to offer.

Hvem bruker programvare for samtaleovervåking?

Programvare for overvåking av kundesenter er en god løsning for bedrifter som trenger avansert kundeservice og støtte. Brukssakene spenner fra kvalitetssikring til opplæring av ansatte. Det er nettopp derfor hele salgsteamet eller salgsavdelingen ofte ender opp med å bruke det på et tidspunkt. For å være mer spesifikk kan flere personer dra nytte av denne programvaren i tillegg til en kundesenteragent:

  • Kundesenterleder
  • Veileder for kundesenter
  • Teamleder for kundesenter
  • Salgsrepresentant
Agents in Help desk software - LiveAgent

Kan alle brukere bruke samtaleovervåking?

Enten du bruker fullt tilpassede interaktive stemmerespons-trær eller ønsker å vurdere troverdigheten til taleanalyseteknologi, kan samtaleovervåking hjelpe. Men siden det lar brukere lytte til forretningskommunikasjon i sanntid, er det greit å ha litt kontroll.

I LiveAgent kan bare administratorer bruke samtaleovervåking. Administratorer kan også angi at spesifikke brukere også skal ha tilgang til samtaleovervåking. Med LiveAgent vil du ha full kontroll over hvem som kan bruke samtaleovervåking og i hvilken grad.

Monitor calls in real-time

Qualify the calls and listen to the responses with LiveAgent.

Hva skal du se etter i et samtaleovervåkingsverktøy?

Programvareindustrien for telefonsenterovervåking er veldig lukrativ, så det er så mange samtaleovervåkingsverktøy på markedet. Det er imidlertid en måte å skille et omfattende kundesenter fra et middelmådig. Ta LiveAgent, som regnes som en alt-i-ett skykontaktsenterløsning med over 180 funksjoner. Den har alle standardfunksjonene et verktøy for samtaleovervåking bør tilby, inkludert:

  • Kvalitetssikring av kundesenter – lar deg strømlinjeforme senterets kvalitetsovervåking og forbedre tjenestene dine over hele linjen
  • Prediktiv oppringing – gjør det enkelt å ringe kontakter for agenter med en funksjon som automatisk ringer numre og ruter anropet til en agent så snart den oppdager en forbindelse
  • Tilpassbart kundesenter – lar deg tilpasse dashbordet for agenter, ledere og veiledere for å forbedre produktiviteten og effektiviteten
  • Avansert analyse – analyser alle aspekter av kundesenteret ditt og få innsikt fra all interaksjon med innringere takket være samtaleanalyse
  • Ferdighetsbasert tilpasset anropsruting – diriger oppringerne dine til en agent som er best rustet til å løse kundeproblemer
  • Tredjepartsintegrasjon – integrer samtaleovervåkingsverktøyet med andre viktige forretningsverktøy
  • Omfattende rapportering – motta regelmessige rapporter om individers, gruppens og organisasjonens ytelse for å forbedre ressursallokering, agentens ytelse, identifisere flaskehalser og redusere driftskostnader

Hvor mye koster det å bruke samtaleovervåking?

Gitt at overvåkingsløsningen er en del av en skybasert kundesenterløsning, varierer prisene. Hvis du ønsker å sammenligne prisene på ulike løsninger, sjekk om månedlig eller årlig pris er oppført. Bransjegjennomsnittet er omtrent $50 per bruker per måned. Prisen avhenger av antall call center-funksjoner du får tilgang til i tillegg til samtaleovervåkingen du er ute etter.

LiveAgent er den topprangerte kontaktsenterløsningen med transparente prisplaner, automatisk samtaleopptak og taleanalyse. LiveAgents altomfattende prisplan starter på $39 per bruker per måned, kommer med over 180 avanserte funksjoner og utmerket kundesenterstøtte.

Scale your business

A fully-stacked call center is just one click away.

Hva er fordelene med programvare for samtaleovervåking?

Alle fordelene med programvare for samtaleovervåking kan deles inn i to kategorier – forbedret kundeopplevelse og forbedring av forretningsytelsen. Dette er imidlertid ganske brede kategorier. Her er de mer spesifikke fordelene med programvare for samtaleovervåking hvis det er det du leter etter:

  • Forbedret agentytelse
  • Redusert gjennomsnittlig behandlingstid
  • Automatisk samtaledistribusjon
  • Økt kundelojalitet
  • Forbedret kvalitet på samtaler
  • Strømlinjeform administrasjon og kvalitetssikring selv med eksterne agenter om bord

Improve the quality of your calls

Create a fully functioning virtual call center today.

Frequently asked questions

Hva er programvare for telefonsenterovervåking?

Overvåkingsprogramvare for telefonsenter er et verktøy som kundesenterledere og veiledere kan bruke til å overvåke samtaler i et innkommende og utgående kundesenter. Ledere og arbeidsledere kan lytte til samtaler ved behov. De kan bare lytte til en samtale uten at den som ringer og agenten er klar over det. Hvis de vil, kan de bestemme seg for å snakke med agenten eller hoppe på samtalen og chatte med en som ringer.

Hvordan fungerer samtaleovervåking?

Anropsovervåkingsverktøyet fungerer som en del av det mer omfattende systemet - call center-programvaren. Den er basert på teknologier som gjør det mulig for veiledere å få tilgang til kundeanrop og lytte til telefonsamtaler.

Hvem bruker programvare for samtaleovervåking?

Salgsavdelinger og salgsteam bruker ofte programvare for samtaleovervåking. I tillegg bruker personer i nøkkelposisjoner den til å levere eksepsjonell kundestøtte og service, inkludert salgsrepresentant, teamleder, senterleder og senterleder.

Kan alle brukere bruke samtaleovervåking?

Nei, ikke alle brukere kan bruke verktøy for samtaleovervåking. Bare administratorer og personer med roller som har rettigheter til å overvåke samtaler kan bruke programvare for samtaleovervåking.

Hva skal du se etter i et samtaleovervåkingsverktøy?

Når du ønsker å investere i et samtaleovervåkingsverktøy, bør du se etter å få mest mulig for pengene. Derfor bør du se etter tredjeparts integrasjonsstøtte, tilpasningsfunksjoner, prediktiv oppringing, avansert analyse og amp; rapportering og ferdighetsbasert ruting.

Hvor mye koster det å bruke samtaleovervåking?

Den gjennomsnittlige kostnaden for programvare for samtaleovervåking er omtrent $50 per bruker per måned. Noen ganske rimelige skybaserte kundesenterløsninger som LiveAgent tilbyr imidlertid dette funksjonelt til $39 per bruker per måned.

Hva er fordelene med programvare for samtaleovervåking?

Anropsovervåkingsprogramvare kan hjelpe deg med å forbedre kundeopplevelsen totalt sett. Det vil garantert hjelpe deg med å forbedre kundesenterytelsen fordi den effektiviserer samtaledistribusjonen, forbedrer agentytelsen og lar deg opprettholde kvalitetssikring.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo