Hva er Subdomene?
Subdomene er et domene som er en del av et større domene kalt rotdomenet. Fordi LiveAgent er en skybasert applikasjon, må hver kunde LiveAgent-konto ha sitt eget spesifikke underdomene. I praksis betyr det at alle kontoer er installert som underdomener til rotdomenet www.ladesk.com.
Det endelige underdomenet ser slik ut: youraccount.ladesk.com
Hvis du ikke liker det nåværende domenet ditt, kan du alltid be vår støtte om å flytte kontoen din til en annen tilgjengelig. Du kan også parkere LiveAgent-kontoen din på ditt eget domene.
Frequently asked questions
Hva er et subdomene?
Et subdomene eller underdomene er et domene som er en del av rotdomenet, det er en ekstra del av hoveddomenenavnet. Du kan ha flere underdomener i hoveddomenet ditt, hver med forskjellige ressurser. Underdomenene trenger ikke å være koblet til samme hosting som hoveddomenet.
Hvorfor trenger du et subdomene for å bruke LiveAgent?
LiveAgent er en skybasert applikasjon, derfor må hver LiveAgent-kundekonto ha sitt eget subdomene. I praksis betyr dette at alle kontoer er installert som underdomene av hoveddomenet ladesk.com.
Er det mulig å endre subdomene i LiveAgent?
Hvis du vil endre subdomene i LiveAgent, kan du be om å overføre kontoen din til en annen tilgang. Du kan også tilordne LiveAgent-kontoen din til ditt eget domene.
Expert note
Subdomene er en del av et større domene og er nødvendig for å bruke LiveAgent. Det kan bli overført eller tilordnet til eget domene.

Kontekstuell hjelp er en funksjon som tilbys av LiveAgent, som innebærer at brukere kan få forslag til kunnskapsbaseartikler basert på søkeord de skriver inn. Dette er en nyttig funksjon for kundeopplevelsen og kan også redusere antall nye billetter som sendes inn. Kontekstuell hjelp gir nøyaktig informasjon relatert til en bestemt situasjon og inneholder kun den mest nødvendige informasjonen for å løse problemet. Det fungerer ved at systemet foreslår relevante artikler eller innhold basert på brukerens nåværende situasjon. LiveAgent tilbyr søkewidgeter som kan bygges inn på nettstedet ditt for å aktivere kontekstuell hjelp.
Teksten handler om LiveAgent, en programvare for kundeservice. Den tilbyr flere typer programvare som VoIP-telefonsystemer, selvbetjening, innkommende kundesenter, klientportal og e-postbehandling. Kontaktinformasjon er tilgjengelig for salg, og det er mulig å abonnere på nyhetsbrev og webinarer. I tillegg gir teksten informasjon om hvordan man kan avtale en demo og installerer LiveAgent på sin datamaskin eller skrivebord. Cookies brukes på deres nettside, og det finnes en personvernpolicy og GDPR-policy.
Teksten beskriver programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det er også informasjon om å kontakte salgsrepresentanter, abonnere på nyhetsbrev og avtale en demo. Det er en også informasjon om installasjon av en LiveAgent og bruk av informasjonskapsler på nettsiden.