Hva er Subdomene?
Subdomene er et domene som er en del av et større domene kalt rotdomenet. Fordi LiveAgent er en skybasert applikasjon, må hver kunde LiveAgent-konto ha sitt eget spesifikke underdomene. I praksis betyr det at alle kontoer er installert som underdomener til rotdomenet www.ladesk.com.
Det endelige underdomenet ser slik ut: youraccount.ladesk.com
Hvis du ikke liker det nåværende domenet ditt, kan du alltid be vår støtte om å flytte kontoen din til en annen tilgjengelig. Du kan også parkere LiveAgent-kontoen din på ditt eget domene.
Frequently Asked Questions
Hva er et subdomene?
Et subdomene eller underdomene er et domene som er en del av rotdomenet, det er en ekstra del av hoveddomenenavnet. Du kan ha flere underdomener i hoveddomenet ditt, hver med forskjellige ressurser. Underdomenene trenger ikke å være koblet til samme hosting som hoveddomenet.
Hvorfor trenger du et subdomene for å bruke LiveAgent?
LiveAgent er en skybasert applikasjon, derfor må hver LiveAgent-kundekonto ha sitt eget subdomene. I praksis betyr dette at alle kontoer er installert som underdomene av hoveddomenet ladesk.com.
Er det mulig å endre subdomene i LiveAgent?
Hvis du vil endre subdomene i LiveAgent, kan du be om å overføre kontoen din til en annen tilgang. Du kan også tilordne LiveAgent-kontoen din til ditt eget domene.
Sluttbrukere er ansvarlige for å generere kundeforespørsler og spiller en viktig rolle i å finne feil og foreslå forbedringer. Kundeserviceansvarlige bør delegere oppgaver og administrere kundekontoer for omfattende kundeservice. Kundeservicekonsulenter håndterer kontakt, klager og informasjon om produkter. Customer Effort Score (CES) viser kunders innsats for å samhandle med kundeserviceteamet. Forbedring av CES kan oppnås ved å samle kunder på en dedikert plattform, lage en kunnskapsbase og tilby effektiv kundeservice.