Hva er en suspendert billett?
LiveAgent kan oppdage e-post som ser ut som søppelpost. I noen helpdesk-systemer kalles slike billetter suspenderte billetter. I LiveAgent kalles de bare SPAM. Når en billett er merket som SPAM, er den ikke inkludert i “å løse”-køen, men den er satt til side. Hvis du bestemmer deg for at en bestemt billett ikke er SPAM, kan du fjerne merket for den og legge den til i den vanlige køen.
LiveAgent SPAM-filtre kan settes automatisk eller manuelt, basert på dine foretrukne forhold som nøkkelord i emne eller brødtekst i en e-post.
Frequently Asked Questions
- Hva er definisjonen på en suspendert billett?- En suspendert billett betyr at billetten settes på vent for videre analyse. Oftest dreier det seg om meldinger som ser ut som SPAM. De plasseres ikke i neste «som skal løses», men legges bort som SPAM. 
- Hvordan kan billetten suspenderes?- Billetter kan evalueres som SPAM og suspenderes automatisk eller manuelt, avhengig av dine foretrukne forhold, for eksempel nøkkelord i emnet eller brødteksten i e-posten. 
- Er det mulig å suspendere en billett i LiveAgent-systemet?- Hos LiveAgent er suspenderte billetter ganske enkelt SPAM. Hvis du bestemmer deg for at en gitt billett ikke er SPAM, kan du fjerne merket for den og legge den til i den vanlige køen. Spamfiltre kan settes automatisk eller manuelt basert på dine foretrukne forhold (som nøkkelord i emnelinjen, e-posttekst). 
Etter å ha lært om hva en suspendert billett er, kan du være interessert i å forstå hvordan du kan håndtere uønskede e-poster i kundesupport. Les mer om SPAM filtere for å se hvordan de kan beskytte innboksen din mot spam. Du vil også få innsikt i ulike typer spamfiltreringsløsninger som kan forbedre effektiviteten til kundeservice.
 
																																														



 
			