Vurderer du migrering tilbyd av OTRS
LiveAgent hjelpepult programvare tilbyr verktøy for billettering, kunnskapsbase og kontakt med sosiale medier. Deres raske live chat-widget kan konvertere nettside besøkere til kunder på noen sekunder og hjelpe deg å øke produktiviteten og kundetilfredsheten. Organiser kundenes oppgaver enkelt ved hjelp av sentralisert omnikanal agent skrivebord og få oversikt over alle support-billetter på tvers av støttekanaler med hybrid billettstrøm.
Flytter du fra Customerly til LiveAgent?
LiveAgent tilbyr 43 forskjellige språkoversettelser og tilpassede widgets for å øke besparelse og ROI. Bedrifter har byttet til LiveAgent fra Zendesk på grunn av rimelige priser, avansert automatisering og enkel konfigurasjon. Kundene har rapportert om god brukervennlighet, støtte fra teamet og funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer og live chat.
LiveAgent tilbyr full migrering fra LivePerson og støtter flere språk for bedre kundeopplevelse. De har alt fra help desk-programvare til støtte for sosiale medier 24/7. LiveAgent har funksjonaliteter som dashbord, ticketsystem, live chat, kunnskapsbase og call center for å gi bedre kundesupport. Det er bedre når programvarestøtten snakker ditt og kundenes språk. Øk avkastningen og spar penger ved å velge riktig forretningsplan. Ta en titt på LiveAgent funksjonaliteten.
Teksten inneholder informasjon om programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystemer. Det blir også nevnt mulighet for å bli partner med selskapet og tilgang til webinarer. Det oppfordres til å avtale en demo og det er mulig å kontakte selskapet via forskjellige kanaler, som chat, telefon eller kontaktformular. Selskapet bygger en LiveAgent og bruker informasjonskapsler på sine nettsider.
LiveAgent tilbyr verdensklasse kundestøtte til små og mellomstore bedrifter, og er den mest anmeldte help desk programvaren for SMB i 2019 og 2020. Det er ingen kredittkort som kreves for å prøve produktet i 14 dager, og det tilbyr ulike prispakker som passer for forskjellige typer bedrifter. Selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University har allerede gått over til LiveAgent, og du kan også migrere fra Freshdesk i dag.
Migrer dataene dine fra CallHub til LiveAgent
LiveAgent tilbyr integrering med sosiale medier som Facebook, Twitter, Instagram og Viber for å enklere håndtere kommentarer og omtaler fra kunder. De har også en kunnskapsbase, kundeforum og mulighet for automatisering og regler for å eliminere repeterende oppgaver. API-funksjoner er tilgjengelig for $15/agent/måned, og IVR-funksjoner for $49/agent/måned. LiveAgent tilbyr også videosamtaler og ubegrenset historikk for billetter. CallHub tilbyr ikke tilsvarende funksjoner.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer