Vurderer du å migrere dataene dine fra Novocall til LiveAgent? Våre supportagenter hjelper deg gjerne med å migrere dataene dine trygt og uanstrengt. Ring oss og begynn å overføre dataen dine i dag!
Features | Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort kreves.
|
Novocall
|
---|---|---|
Tickets
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr tickets.
|
Novocall tilbyr ikke tickets.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på hvilken som helst nettside.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat.
|
Novocall tilbyr ikke Live Chat.
|
Call Center
Et call center som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr Call Center i All-inclusive planen for $39 per agent per måned.
|
Novocall tilbyr Call Center i plan for $25per agent per month.
|
Selbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjening.
|
Novocall tilbyr ikke selvbetjening.
|
Facebook
Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook integrasjon.
|
Novocall tilbyr ikke Facebook integrasjon.
|
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter integrasjon.
|
Novocall tilbyr ikke Twitter integrasjon.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra help desk programvaren
|
LiveAgent tilbyr Instagram integrasjon.
|
Novocall tilbyr ikke Instagram integrasjon.
|
Viber
Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra helpdesk programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Viber integrasjon.
|
Novocall tilbyr ikke Viber integrasjon
|
Kunnskapsbase
Kunnskapsbase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og annen veiledning.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
|
Novocall tilbyr ikke kunnskapsbase.
|
Kundeforum
Et forum på nettet for kundene dine som befinner seg direkte innenfor kunnskapsbasen.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum.
|
Novocall tilbyr ikke kundeforum.
|
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automasjon og regler i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
Novocall tilbyr automasjon og regler i plan for $25 per agent per måned.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige programmer kan fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API funksjoner.
|
Novocall tilbyr ikke offer API funksjoner.
|
Interaktiv stemmerespons (ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg rundt i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr ISR-funkjsoner
|
Novocall tilbyr ikke ISR-funksjoner.
|
Videosamtaler
>En samtale som inneholder video, på samme måte som Skype-, Zoom- eller Facetime-anrop.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
Novocall tilbyr ikke videosamtaler.
|
Ubegrenset Historie
Tickets utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie
|
Novocall tilbyr ikke ubegrenset historie.
|
Ubegrensede nettsider
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
Novocall tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan $25 per agent per måned.
|
Ubegrensede chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på dine nettsteder
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper.
|
Novocall tilbyr ikke ubegrensede chatteknapper .
|
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
|
Novocall tilbyr ikke ubegrensede tickets/e-poster
|
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp ethvert anrop som er utgått eller mottatt og hør på innspillingen når som helst
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak i All-inclusive plan for $39 per agent per måned.
|
Novocall tilbyr ubegrenset samtaleopptak i plan for $25 per agent per måned.
|
Ubegrenset 24/7 kundesupport
Kundestøtte tilbys 24/7 uten begrensninger.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
Novocall tilbyr ubegrenset 24/7 support i plan for $25 per agent per måned.
|
Nå ut til oss og la oss hjelpe deg. Våre supportagenter vil svare på spørsmålene dine angående datamigrering og hjelpe deg med å flytte alt du trenger til din nye LiveAgent-konto. I mellomtiden trenger du bare å lene deg tilbake og slappe av mens vi tar oss av alt.
Våre ansatte jobber for tiden med en migreringsplugin for Novocall. Følg med for mer informasjon!
Migrere agenter, administratorer, sluttbrukere og kunder enkelt.
Migrer alle avdelings- og ticketkodene dine.
Overfør tickets, vedlegg, brukerfelt og ticketfelt.
Ta en titt på noen av fordelene du får når du bytter til LiveAgent
Support døgnet rundt fra våre agenter. Vi er der når du trenger oss.
Nyttige verktøy, mer enn 175 funksjoner og over 40 integrasjoner. Vi har alt du trenger.
Få LiveAgent gratis for alltid, eller velg en av våre tre betalte planer.
Velg en av 43 forskjellige oversettelser. LiveAgent støtter også språkjusterbare widgets.
LiveAgent er den mest gjennomgåtte og mest rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Bli med selskaper som Huawei, BMW og Yamaha for å tilby kundene dine verdensklasse-støtte.
Mest populær
Migrere dataene dine fra en av de listede programvareløsningsleverandører nedenfor, gratis. Bytt i dag. Vi hjelper deg.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team