Ser du etter et ZenDesk Talk-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste ZenDesk Talk-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Ikke fornøyd med ZenDesk Talk? Ser du etter en annen løsning for ditt kundesenter?

LiveAgent er den ultimate helpdesk-løsningen for virksomheten din . Gi støtte via e-post, live chat, sosiale medier, kunnskapsbase og kundesenter for en god pris.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Ringesenter støtte

I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også integrering av kundesenter. Det er raskt og enkelt å sette opp!

Rik på funksjoner

Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.

Forbedret tilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredsheten & forbedrer konverteringsfrekvensen.

Spar mer med LiveAgent

Zendesk Talk vs LiveAgent på et øyeblikk

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort kreves.
Zendesk Talk
Billettsalg
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr billettsalg i plan for $72/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr Live Chat i plan for $72/agent/måned.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center i alt inkludert plan for $49/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr Call Center i plan for $72/agent/måned.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjening i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr selvbetjening i plan for $121/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk Talk tilbyr en Facebook-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk Talk tilbyr en Twitter-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrering i billettplanen mot et tilleggsgebyr på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk Talk tilbyr en Instagram-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon i billettplan mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk Talk tilbyr en Viber-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr kunnskapsbase i plan for $121/agent/måned.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr kundeforum i plan for $152/agent/måned.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr automatisering og regler i plan for $72/agent/måned.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr API-funksjoner i plan for $72/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr IVR-funksjoner i plan for $152/agent/måned.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Zendesk Talk tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrenset historikk i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $72/agent/måned.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrensede chat-knapper i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrensede billetter/poster i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrenset samtaleopptak i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7-støtte i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrenset 24/7-støtte som Ad-on.
smart phone calling

Kraftig ZenDesk Talk-alternativ

Hvis du leter etter en pålitelig og billigere løsning for din nåværende programvare, er søket over.

LiveAgent er en av de mest anmeldte kundestøtteløsningene der ute, den er rimelig og fullpakket med kraftige verktøy. LiveAgent har over 175 funksjoner og mer enn 40 integrasjoner for å hjelpe deg med å lette arbeidsflyten din og gi deg bedre støtte.

Ringesenter støtte

Ikke gi opp kundesenteret. LiveAgent lar deg sette den opp raskt og uten problemer. Etter oppsett kan du gi støtte via nettleser, telefon eller annet utstyr du velger.

Det er ikke behov for tredjepart leverandører, LiveAgent tar seg av alt for deg. Alt du trenger å gjøre er å koble til og gjøre ditt beste arbeid.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Få det du trenger for mindre

Å gi bedriften din det den trenger for å gi den beste kundebehandlingen, trenger ikke å ødelegge budsjettet ditt. LiveAgents prisplaner er fullpakket med nyttige verktøy, funksjoner og integrasjoner med en rimelig prislapp.

Ikke betal for mye for programvare du kan få billigere. Se våre prisplaner og finn ut mer.

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

LiveAgent Is Competitive Advantage

Ser du etter en annen helpdesk-programvare?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Ta en titt på andre helpdesk-sammenligninger

Lurer du på å se hvordan vi måler opp med andre populære helpdesk-løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.

    Relaterte artikler tilZenDesk Talk alternativ
    LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

    Ser du etter et alternativ til OTRS?

    LiveAgent hjelper bedrifter med å håndtere kundeservice mer effektivt ved å tilby ulike kanaler for kommunikasjon og reduserte kostnader.

    bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

    Brukervennlige alternativ - LiveAgent

    LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere henvendelser via ulike kanaler og forbedrer kundestøtten.

    Hvis du ser etter et kraftig samarbeidsalternativ, bør du vurdere LiveAgent. Finn ut hvordan Collab og LiveAgent sammenlignes og hva som passer best for din bedrift.

    Trenger du et samarbeidsalternativ?

    Automatisering med LiveAgent kan hjelpe bedrifter med å forbedre responstidene, minimere feil og redusere støttekostnadene. Sammenligning med Collab på Capterra.

    LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

    HelpSpot alternativ - LiveAgent

    LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.

    LiveAgent er et flott alternativ til Tidio med superrask live chat og et flerkanals billettsystem til en rimelig pris.

    Tidio alternativ - LiveAgent

    150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. LiveAgent tilbyr banebrytende programvare for live chat og helpdesk, og er den best rangerte og mest anmeldte løsningen på markedet. Deres løsninger hjelper bedrifter med å generere mer inntekt og forbedre tilfredshet blant kundene.

    Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

    Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

    LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    Start Free Trial x