Trenger du et Zendesk-alternativ?
Forskjellige brukere ga positive anmeldelser av LiveAgent og foretrakk det over ZenDesk. De likte rimelige priser og støtteteamets effektivitet og automatiseringen. LiveAgent tilbyr også mange integrasjoner og verktøy som gjør det enkelt å administrere e-poster og chatte i samme vindu. Funksjonene omfatter kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk, noe som gjør at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer.
Leter duetter et Helpshift-alternativ?
LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter å kommunisere bedre med kundene sine. Flere bedriftseiere roser LiveAgent for å ha økt kundetilfredsheten og salget deres, og for å ha redusert svartider på henvendelser. LiveAgent gir agentene muligheten til å gi bedre og mer nøyaktig kundestøtte gjennom ulike kanaler som e-post, telefon og sosiale medier, og kan også hjelpe med å kategorisere arten av billettene og spore hva kundene trenger mest.
Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?
Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.
Ser du etter et TeamSupport-alternativ?
LiveAgent tilbyr over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere, redusere arbeidstiden til agenter og forbedre kundestøtten. Prisene er rimelige og du kan velge blant tre forskjellige betalte planer eller separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din. LiveAgent tilbyr også billetter, live chat, call center, selvbetjening, Facebook, Twitter, Instagram og Viber-integrasjoner, noe som gjør det til det beste kundestøttealternativet. TeamSupport tilbyr noen av de samme funksjonene, men prisene er høyere for billetter, live chat og selvbetjeningstjenester.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer