Ser du etter et ZenDesk Talk-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste ZenDesk Talk-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Ikke fornøyd med ZenDesk Talk? Ser du etter en annen løsning for ditt kundesenter?

LiveAgent er den ultimate helpdesk-løsningen for virksomheten din . Gi støtte via e-post, live chat, sosiale medier, kunnskapsbase og kundesenter for en god pris.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Lei av helpdesk-programvaren din?
Slido green logo

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Ringesenter støtte

I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også integrering av kundesenter. Det er raskt og enkelt å sette opp!

Ringesenter støtte

Rik på funksjoner

Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.

Rik på funksjoner

Forbedret tilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredsheten & forbedrer konverteringsfrekvensen.

Spar mer med LiveAgent

Zendesk Talk vs LiveAgent på et øyeblikk

Funksjoner Liveagent Zendesk Talk
Billettsalg
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr billettsalg i plan for $72/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr Live Chat i plan for $72/agent/måned.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center i alt inkludert plan for $49/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr Call Center i plan for $72/agent/måned.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjening i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr selvbetjening i plan for $121/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk Talk tilbyr en Facebook-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk Talk tilbyr en Twitter-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrering i billettplanen mot et tilleggsgebyr på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk Talk tilbyr en Instagram-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon i billettplan mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk Talk tilbyr en Viber-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr kunnskapsbase i plan for $121/agent/måned.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr kundeforum i plan for $152/agent/måned.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr automatisering og regler i plan for $72/agent/måned.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr API-funksjoner i plan for $72/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr IVR-funksjoner i plan for $152/agent/måned.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Zendesk Talk tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrenset historikk i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $72/agent/måned.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrensede chat-knapper i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrensede billetter/poster i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrenset samtaleopptak i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7-støtte i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk Talk tilbyr ubegrenset 24/7-støtte som Ad-on.
smart phone calling

Kraftig ZenDesk Talk-alternativ

Hvis du leter etter en pålitelig og billigere løsning for din nåværende programvare, er søket over.

LiveAgent er en av de mest anmeldte kundestøtteløsningene der ute, den er rimelig og fullpakket med kraftige verktøy. LiveAgent har over 175 funksjoner og mer enn 40 integrasjoner for å hjelpe deg med å lette arbeidsflyten din og gi deg bedre støtte.

Ringesenter støtte

Ikke gi opp kundesenteret. LiveAgent lar deg sette den opp raskt og uten problemer. Etter oppsett kan du gi støtte via nettleser, telefon eller annet utstyr du velger.

Det er ikke behov for tredjepart leverandører, LiveAgent tar seg av alt for deg. Alt du trenger å gjøre er å koble til og gjøre ditt beste arbeid.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Få det du trenger for mindre

Å gi bedriften din det den trenger for å gi den beste kundebehandlingen, trenger ikke å ødelegge budsjettet ditt. LiveAgents prisplaner er fullpakket med nyttige verktøy, funksjoner og integrasjoner med en rimelig prislapp.

Ikke betal for mye for programvare du kan få billigere. Se våre prisplaner og finn ut mer.

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

LiveAgent Is Competitive Advantage

Ser du etter en annen helpdesk-programvare?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er alternativet Zendesk Talk?

LiveAgent er et utmerket alternativ siden det er en alt-i-ett helpdesk-løsning. Den inkluderer billettsalg, kundesenter, live chat, integrasjoner med sosiale medier, kunnskapsbase, forum og kundeportal. Det er 3 priser. alternativer for bedrifter av forskjellige størrelser. Dessuten kan du teste dem alle på forhånd med en 14-dagers gratis prøveperiode og bestemme selv hvilken som passer best for din bedrift.

Hva gjør LiveAgent til den absolutt beste?

LiveAgent er den beste helpdesk-programvaren fordi den tilbyr et intuitivt grensesnitt og flere uunnværlige funksjoner for vellykket kundestøtte.

Hvordan kan du importere data til LiveAgent?

LiveAgent tilbyr en gratis migreringsplugin som vil hjelpe deg med å overføre all nødvendig data til LiveAgent. Du kan for eksempel migrere data som kontaktdetaljer, administratorer, brukerfelt, tagger og mer. For mer informasjon, følg gratis å kontakte vår kundestøtte for hjelp.

Relaterte Ressurser tilZenDesk Talk alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo