LiveAgent er en web-basert hjelpepult løsnings som er klar til og hjelpe deg med å gi bedre opplevelser for dine kunder. Ta din kundeservice til det neste nivået med mer en 175 funksjoner og tilpasse hjelpepult verktøy som for eksempel den raskeste live-chat widgeten, et pålitelig billett system, telefonsenter evner og en kunnskapsbase.
LiveAgent gir også sosiale media integrasjoner med Facebook, Twitter og Instagram for å hjelpe deg med å gi den beste kunde opplevelsen på sosiale media.
Forbedre din kundeledelse og hjelp dine kunde ved hjelp av LiveAgent fra og med i dag. Fortsett og les for å finne ut mer om våres chat programvare eller start dine 14 dager gratis prøveperiode. uten noen forpliktelser og ingen kredittkort informasjon er nødvendig.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Vil du sende til melding raskere og hjelpe flere besøkere på din webside? Få raskere forbindelse med kunder takket være den raskeste live-chat widgeten på markedet som vises på bare 2.5 sekunder.
Våres chat widget har avanserte funksjoner som gjør de riktige chat løsningene for en vær bedrift. Bruk fordelen av en proaktiv chat invitasjon eller ekte-tid skrive-visning og hjelp dine kunder raskere
Bruke besøks overvåkning for å holde følge med informasjon som kundehistorie, side referanse eller geografiske beliggenheter for å lage workflow lettere.
Å jobbe med kunder på en daglig basis kan være en vanskelig jobb uten de rette verktøyene. Live-chat er en av de beste og mest brukbare verktøyene som er tilgjengelig, men hva med kunder som foretrekker andre former for kommunikasjon?
Våres enhetlig agents arbeidsplass har et troverdig billett system som strømlinjer alle våre kommunikasjoner inn i en enhetlig innboks.
Koble din e-post konto, Facebook, Twitter, Instagram, Viber sett opp et ringesenter med et video-chat alternativ, å lag en kunnskapsbase fylt med brukbar innhold for å få det meste ut av multi-kanal engasjement evner som LiveAgent tilbyr.
Forbedre kundesegmentering med kode, notater og kontrakter grupper mens to forbedrer agent produktivitet og engasjement med premier, merker og gamifikasjon funksjoner.
Send masse e-poster, lage e-postmaler eller integrer mange andre applikasjoner som du bruker daglig for å tilfredsstille din kundebase. Tenk over din bedrifts størrelse og velg Den rette planen for en rimelig pris. Du trenger ikke og gå konkurs for å gjøre kundene dine glade.
Hjelpepult programvarer kan være rimelige og LiveAgent beviser det. Gå å se prisene. velg om du vil at LiveAgent skal være et kunnskapsbase programvare med en chat funksjon, det ultimate ringesentere eller et enkelt billettsystem for e-post kundestøtte.
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
LiveAgent kombinerer utmerket live-chat, billett og automasjon som gi oss muligheten til å gi eksepsjonell støtte til våres kunder.
Peter Komornik, CEO
Bli kjent med LiveAgent å se om det er den som passer best for din bedrift. Test vår live-chat, billett, kunnskapsbase og andre evner helt gratis. Trykk på knappen under for å starte din 14 dagers gratis prøveperiode.
Ingen kredittkort informasjon er nødvendig og helt uten forpliktelser.
Vi lover!
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer