Lei av din hjelpepult programvare?

Utforsk hvorfor LiveAgent er det beste Bold360 alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsett kostnad    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs   
  • ✓ Kanseller når som helst
brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Søke om det rette Bold360 alternative?

LiveAgent er en web-basert hjelpepult løsnings som er klar til og hjelpe deg med å gi bedre opplevelser for dine kunder. Ta din kundeservice til det neste nivået med mer en 175 funksjoner og tilpasse hjelpepult verktøy som for eksempel den raskeste live-chat widgeten, et pålitelig billett system, telefonsenter evner og en kunnskapsbase. 

LiveAgent gir også sosiale media integrasjoner med Facebook, Twitter og Instagram for å hjelpe deg med å gi den beste kunde opplevelsen på sosiale media.

Forbedre din kundeledelse og hjelp dine kunde ved hjelp av LiveAgent fra og med i dag. Fortsett og les for å finne ut mer om våres chat programvare eller start dine 14 dager gratis prøveperiode. uten noen forpliktelser og ingen kredittkort informasjon er nødvendig.

Den raskeste chat programvaren

Vil du sende til melding raskere og hjelpe flere besøkere på din webside? Få raskere forbindelse med kunder takket være den raskeste live-chat widgeten på markedet som vises på bare 2.5 sekunder.

Våres chat widget har avanserte funksjoner som gjør de riktige chat løsningene for en vær bedrift. Bruk fordelen av en proaktiv chat invitasjon eller ekte-tid skrive-visning og hjelp dine kunder raskere

Bruke besøks overvåkning for å holde følge med informasjon som kundehistorie, side referanse eller geografiske beliggenheter for å lage workflow lettere.

Oppdag den den raskeste live-chaten

Enhetlig agents arbeidsplass med de rette verktøyene

Å jobbe med kunder på en daglig basis kan være en vanskelig jobb uten de rette verktøyene. Live-chat er en av de beste og mest brukbare verktøyene som er tilgjengelig, men hva med kunder som foretrekker andre former for kommunikasjon?

Våres enhetlig agents arbeidsplass har et troverdig billett system som strømlinjer alle våre kommunikasjoner inn i en enhetlig innboks.

Koble din e-post konto, Facebook, Twitter, Instagram, Viber sett opp et ringesenter med et video-chat alternativ, å lag en kunnskapsbase fylt med brukbar innhold for å få det meste ut av multi-kanal engasjement evner som LiveAgent tilbyr.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Alle verktøyene du trenger under et tak

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Gode funksjoner trenger ikke å være dyre

Forbedre kundesegmentering med kode, notater og kontrakter grupper mens to forbedrer agent produktivitet og engasjement med premier, merker og gamifikasjon funksjoner.

Send masse e-poster, lage e-postmaler eller integrer mange andre applikasjoner som du bruker daglig for å tilfredsstille din kundebase. Tenk over din bedrifts størrelse og velg Den rette planen for en rimelig pris. Du trenger ikke og gå konkurs for å gjøre kundene dine glade.

Hjelpepult programvarer kan være rimelige og LiveAgent beviser det. Gå å se prisene. velg om du vil at LiveAgent skal være et kunnskapsbase programvare med en chat funksjon, det ultimate ringesentere eller et enkelt billettsystem for e-post kundestøtte.

Bli med flere selskap som byttet til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live-chat, billett og automasjon som gi oss muligheten til å gi eksepsjonell støtte til våres kunder.

black Slido logo

Er du klar for å prøve?

Bli kjent med LiveAgent å se om det er den som passer best for din bedrift. Test vår live-chat, billett, kunnskapsbase og andre evner helt gratis. Trykk på knappen under for å starte din 14 dagers gratis prøveperiode.

Ingen kredittkort informasjon er nødvendig og helt uten forpliktelser.

Vi lover!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

hva er et Bold360 alternativ?

LiveAgent er en kundestøtte programvare med et bra billett system som lar deg kommunisere med kunder via flere populære kanaler. Det er en rimelig og troverdig løsning for bedrifter av mange forskjellige størrelser.

Hvorfor bør du bytte til LiveAgent fra Bold360?

LiveAgent kan gi deg flere alternativer når du kommuniserer med kunder. foruten om live-chat kan den håndtere e-poster, ringesenter, kundeportaler, Viber og til og med sosiale media - Facebook, Twitter og Instagram. Alt er støttet opp av gode funksjoner som gjør din arbeidsflyt lettere og gir deg muligheten til og hjelpe flere kunder.

Har LiveAgent live-chat?

LiveAgent har den raskeste live-chat widgeten som er tilgjengelig, med en chat visning fart 2.5 sekunder. Chat widgeten kan lett plasseres på en hvilken som helst nettside og kunder kan kontakte deg når som helst. Live-chaten er støttet av funksjoner som ekte-tid skrivevisning, proaktiv chat invitasjoner, interne chater og mye mer.

Related Articles to Bold360 alternativ
Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

Leter du etter et alternativ til Helprace?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere kundeservice via forskjellige kanaler, ifølge en rekke fornøyde brukere. Flere rapporterer om økt kundetilfredshet og salg, mens andre fremhever produktets enkle oppsett og raske responstid fra støtteteamet. Det påpekes også at LiveAgent gir bedre og mer nøyaktig kundestøtte, og at verktøyet hjelper med å kategorisere henvendelser og statistisk spore hva kundene trenger mest.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Finn ut mer om vår help desk og start din gratis prøveperiode i dag.

SysAid alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.

Flytt fra LeadDeask til LiveAgent og utforsk fordeler, som god omnikanal støtte, den raskeste live chaten og mye mer.

Ser du etter en LeadDesk alternativ?

LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk for kundestøtte. Brukere setter pris på funksjonalitet som e-post, filvedlegg og chat, i tillegg til integrasjon med sosiale medier og mobilplattformer. LiveAgent tilbyr også et avansert automatiseringssystem og god kundestøtte til rimelige priser. Brukere har valgt LiveAgent basert på positive brukeranmeldelser og god verdi for pengene.

Ser du etter et ConnectWise alternativ? Oppdag LiveAgents gode billettering system støttet av utmerkede funksjoner og integrasjoner.

ConnectWise alternativ - LiveAgent

Teksten beskriver hvordan en bedrift kan øke inntekt og tilfredshet blant kundene. Det anbefales å skape en minneverdig kundeopplevelse og beholde kundene lojale til merket for å generere mer salg. Bedriften bør fokusere på å øke kundeverdien og sette brukertilfredshet som høyeste prioritet ved å gi den beste kundestøtten. LiveAgent tilbyr hjelp 24/7 gjennom e-post, live-chat og telefon.

Leter du etter riktig osTicket-alternativ? Sammenlign LiveAgent vs osTicket nå og få bedre kundesupportprogramvare i dag.

Leter du etter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Brukere roser produktet for å være enkelt å bruke og forbedre produktiviteten. Våre brukere har sett økning i tilbakesvars tid og forbedret kundestøtte, noe som resulterte i økte salg og kundetilfredshet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo