Trenger du et samarbeidsalternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Collab-alternativet på markedet

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Klar til å bytte til et fantastisk Collab-programvarealternativ?

Hvis du ønsker å ta kontaktsenteret ditt til neste nivå, er LiveAgent helpdesk-programvare den rette løsningen for deg! Vi tilbyr mer enn 175 grunnleggende og avanserte funksjoner slik at du kan være sikker på at kontaktsenteret ditt forblir på toppen av pallen.

Du kan bytte til LiveAgent innen få minutter, og du kan ta med deg de gamle billettene dine. Vi tilbyr rask og enkel billettmigrering som lar deg migrere dine gamle kundestøttedata rett til LiveAgent-kontoen din.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Spar mer med LiveAgent

3 grunner til at selskaper bytter til LiveAgent

Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer

Diverse kontaktsenter

Uansett hvordan kundene dine kontakter deg, kan du med LiveAgent være sikker på at de kan nå deg 24/7.

Forbedret kundetilfredshet

Gjør kundestøtten din til en topp prioritet og øk konverteringsfrekvensene dine med LiveAgents kontaktsenterløsning.

Enkel å administrere

Med LiveAgent helpdesk-programvare kan du være sikker på at du har en lett håndterbar, skalerbar og fleksibel kontaktsenterløsning for din bedrift.

Collab vs LiveAgent oversikt

Funksjoner Liveagent Samarbeid
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg.
Collab tilbyr ikke billettsalg.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr live chat.
Collab tilbyr live chat.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr kundesenter.
Collab tilbyr kundesenter.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjening.
Collab tilbyr ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
Collab tilbyr Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
Collab tilbyr Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
Collab tilbyr ikke Instagram-integrering.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
Collab tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
Collab tilbyr ikke kunnskapsbase.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Collab tilbyr ikke kundeforum.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
Collab tilbyr ikke automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner.
Collab tilbyr API-funksjoner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner.
Collab tilbyr IVR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Collab tilbyr videosamtaler.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk.
Collab tilbyr ubegrenset historikk.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder.
Collab tilbyr et ubegrenset antall nettsteder.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettstedene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper.
Collab tilbyr ubegrensede chat-knapper.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster.
Collab tilbyr ubegrensede billetter/poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
Collab tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset støtte 24/7
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7-støtte.
Collab tilbyr ubegrenset støtte 24/7.
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kraftig samarbeidsalternativ

Når det gjelder kontaktsenteret ditt, ikke vær redd for å tenke stort med LiveAgents 175+ funksjoner og dusinvis av integrasjoner.

Ikke begrens deg bare til tradisjonelle kundestøttealternativer. Forbedre kundenes opplevelse og skap en lojal kundebase med sosiale medier, live chat og e-poststøtte.

Med denne alt-i-ett multi-kanals helpdesk-programvaren, kan du være trygg på at du ikke går glipp av kundekommunikasjon.

Enkelt, men likevel pålitelig kundesenter

Enten du mottar flere innkommende eller utgående samtaler, er LiveAgents nettbaserte kundesenter kraftig, men likevel lett å administrere. Velg fra listen over støttede VoIP-tjenesteleverandører og gjør deg klar til å øke kundetilfredsheten din samtidig som du holder driftskostnadene lave.

Ubegrenset samtaleopptak

Enten du trenger programvare for samtaleopptak for agentopplæring, kvalitetssikring eller forretningstransparens, trenger du ikke lete lenger! Med LiveAgent kan du lagre et opptak som en digital fil med krystallklar lyd med ubegrenset lagringskapasitet.

IVR og automatisk tilbakeringing

For å minimere ventetiden kan du opprette en egendefinert IVR-meny som gjør at kundene dine lettere kan nå deg. IVR-menyen din kan til og med inkludere et alternativ for automatisk tilbakeringing for kundenes bekvemmelighet.

Smart samtale tildeling

I LiveAgent kan du konfigurere alternativene for anropsruting. Innkommende telefonsamtaler kan tildeles tilfeldig til de tilgjengelige agentene, du kan dra nytte av ferdighetsbasert ruting, eller lage dine egne forhåndsbestemte kriterier.

Programvare for utmerket kundestøtte

LiveAgent er en one-stop shop når det gjelder å tilby fremragende kundeservice. Vi lar deg holde kontakten med kundene dine enten du er innen helsevesen, produksjon, Saas eller e-handel. Vi tilbyr 24/7 kundestøtte slik at du kan få hjelp når du trenger det.

Fast, smart and convenient support

Billettprogramvare for økt kundetilfredshet

Vi tilbyr fantastisk billettprogramvare som konverterer alle kundeinteraksjonene dine til billetter og sender dem rett til universell innboks. Hver del av kundekommunikasjonen er tilgjengelig for deg via et praktisk dashbord som er et flott administrasjonsverktøy som hjelper deg å holde orden.

Priority assignment

Øk engasjementet ditt med støtte for sosiale medier

Enten det er på Facebook, Twitter eller Instagram, vil følgerne dine alltid kunne nå deg. Du trenger ikke å logge på hver konto separat, hver melding, omtale eller tweet vil komme inn i innboksen din i form av en billett.

Problematic sharing of information

Den raskeste widgeten for live chat

Med den raskeste live chat-widgeten på markedet kan du tilby enkel og enkel kommunikasjon til både agenter og kunder. Du kan legge til LiveAgents live chat-knapp på nettstedet ditt og begynne å svare på kundenes presserende spørsmål.

Solution lies in shared inbox

Kunnskapsbase og kundeportal

Vi tilbyr en tilpasningsdyktig kundeportal som inkluderer en omfattende kunnskapsbase. Kunder som verdsetter uavhengighet og liker å løse problemer på egenhånd, vil glede seg over funksjoner som fora, vanlige spørsmål og selvbetjeningsalternativer. Dessuten kan du på denne måten gi den beste kundestøtten selv når agentene dine er frakoblet.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Rapporteringsfunksjoner

Gjør best mulig bruk av ressursene dine og kjør et effektivt kontaktsenter. Med LiveAgent vil du være i stand til å sørge for at senterdriften er organisert og kjører problemfritt, og at agentene dine holder seg produktive.

Øk produktiviteten din

LiveAgents analyseoversikt lar deg spore kontaktsenterdrift på daglig basis. Du kan spore agentproduktivitet, innkommende og utgående anrop, e-poster og mye mer. Forstå inn- og utsiden av kontaktsenteret ditt med kundeservicerapportering for å forsterke de mest brukte kanalene, identifisere avvikere blant agentene dine og øke ytelsen din.

Spor, analyser og forbedre

Hold oversikt over KPIer, SLAer og andre kontaktsenter beregninger lar deg bedre forstå hvor du kan forbedre deg. Bruk avanserte analyse- og rapporteringsfunksjoner for å få mest mulig for pengene.

Automasjon

Smarte bedriftseiere vet at moderne kontaktsentre trenger lite hjelp fra dagens teknologi. Det er imidlertid ikke alle som vet hvordan de skal utnytte kraften.

Med LiveAgent løfter automatisering byrden av hverdagslige småoppgaver fra agentenes skuldre. Du kan opprette hermetiske meldinger som svar på gjentatte spørsmål på flere plattformer som sosiale mediekanaler, e-post, live chat, Viber osv.

I tillegg er det utallige automatiseringsregler du kan sette opp for å forbedre responstidene dine og minimere menneskelige feil samtidig som du reduserer støttekostnadene.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

Sammenligning av LiveAgent vs Collab

Gå til Capterra for å sammenligne LiveAgent og Collabs kundeserviceplattformvurderinger basert på kundeanmeldelser

LiveAgent vs Collab comparison on Capterra
Riktig fra 16.05.2022

Kundelykke er vår prioritet

Se gjerne hva andre kunder sier om LiveAgent. LiveAgent har samlet inn mer enn 2800 anmeldelser på ulike programvaremarkedsplasser som Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Programvareråd.

Sammenlign oss med andre helpdesk-løsninger

Lurer du på å se hvordan vi måler opp med andre populære helpdesk-løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.

    Relaterte artikler tilSamarbeidsalternativ
    Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

    Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

    LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.

    Ser du etter et ConnectWise alternativ? Oppdag LiveAgents gode billettering system støttet av utmerkede funksjoner og integrasjoner.

    ConnectWise alternativ - LiveAgent

    Agent.LiveAgent kombinerer live-chat, billettering og automasjon for å gi eksepsjonell kundestøtte. Prøv vår gratis prøveperiode for å se hvorfor vi er et godt alternativ.

    LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

    Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

    LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.

    bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

    Brukervennlige alternativ - LiveAgent

    LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere henvendelser via ulike kanaler og forbedrer kundestøtten.

    LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

    HelpSpot alternativ - LiveAgent

    LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.

    LiveAgent er en hjelpepult løsning som samler flere kanaler på et grensesnitt. Lær mer om Bold360 alternativet og start å fortjen industri fordeler.

    Søke om det rette Bold360 alternative?

    Forbedre kundesegmentering og produktivitet med LiveAgent! Rimelige priser, avansert automatisering og hjelpsom støtteteam døgnet rundt.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    Start Free Trial x