Forbedre tilfredsheten med tilbakeringingsprogramvare

Vis kundene dine at du setter pris på tiden deres med programvare for automatisk tilbakeringing.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Automatiske tilbakeringinger til kundene dine

Gi kundene dine mulighet til å be om en automatisk tilbakeringing hvis linjen er opptatt, hvis det ikke er noen tilgjengelige agenter som kan ringe, eller hvis de bare vil bli ringt tilbake på et senere tidspunkt.

Vårt tilbakeringingssystem for kø lagrer kundens plass i køen, og når de står foran i køen, ringer systemet dem automatisk tilbake.

Forbedre kundeopplevelsen med vår call center-programvare i dag.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Call center programvaren med en smart tilbakeringingsfunksjon

LiveAgent call center-programvare tilbyr en tilbakeringingsfunksjon som en del av ISR-funksjonen (interaktiv stemmesvar). I stedet for å vente på vent, kan kundene dine nå be om tilbakeringing ved å trykke på en enkel knapp.

Det er ikke nødvendig å vent eller bekymre seg for å miste plassen i køen. LiveAgent vil ringe kunden automatisk når de er foran i køen.

Fordelene med automatiske tilbakeringinger

Mindre arbeid for agentene dine

Med LiveAgents tilbakeringing, trenger ikke agentene dine å overvåke forespurte tilbakeringinger manuelt. Den innebygde ASF-funksjonen (automatisk samtalefordeling) fungerer synkronisert med vårt kraftige ISR-system for å automatisk beholde innringerens nummer og plass i køen, i tillegg til å automatisk ringe innringerens nummer og tildele samtalen til en passende agent.

Business woman walking and holding a mobile phone

Gi kundene dine muligheten til å motta tilbakeringing fra kontaktsenteret ditt i stedet for å måtte sitte å vente på svar. Ved å ta hensyn til tiden deres, reduserer du antallet avbrutte samtaler og ser en generelt at kundetilfredsheten øker.

Gjør kundene mer fornøyde

Kunder forventer en problemfri opplevelse hver gang de kontakter kundestøtten. Ved å gi dem et automatisk tilbakeringingsalternativ, kan du gi dem en sømløs tjenesteopplevelse. Reduser kundeinnsatsen i dag mens du forbedrer kundetilfredshet og lojaliteten til merkevaren din.

Hvordan fungerer den automatiske tilbakeringingsfunksjonen?

For å begynne å bruke den automatiske tilbakeringingstjenesten, oppretter du bare et IVR-skript som inkluderer tilbakeringingsalternativet.

Customer support agent chatting live with client

Kostnadseffektiv programvare for tilbakeringing

Programvare for tilbakeringing er en kostnadseffektiv løsning for bedrifter i alle størrelser. Med automatiske tilbakeringinger vil det være behov for færre agenter til å svare på anrop, ettersom anropsvolumet ikke vil være like høyt.

Automatiske tilbakeringinger skaper flere salgsmuligheter

Ikke gå glipp av potensielle salgsmuligheter bare fordi kundene dine ikke klarer å komme i kontakt med deg. Med automatisk tilbakering er det mer sannsynlig at kunden din vil bli mindre frustrerte og forlate telefonsamtalen. Ved å gi dem sjansen til å be om en automatisk tilbakeringing, kan du generere flere salg og forbedre kundetilfredsheten samtidig.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Mer innsikt om bruksstatistikk

Få mer innsikt i tjenesten du tilbyr. Våre robuste rapporteringsfunksjoner viser statistikk om ditt virtuelle call center, inkludert tapte og besvarte samtaler, samtalevarighet, tildelte agenter og mer.

Med LiveAgent kontaktsenterprogramvaren er det uendelige rapporteringsalternativer. Segmenter data etter dag, uke, måned eller tilpasset datoperiode, og lag et diagram som passer best til dine behov. Jo mer kunnskap du har om tjenesten du tilbyr, jo mer kan du forbedre og øke kundetilfredshet og lojaliteten.

Programvarefunksjoner for tilbakeringing

Customer service automated callback by LiveAgent

LiveAgents automatiske tilbakeringingsfunksjon holder kundens plass i telefonkøen. De kan legge på røret å være sikre på at de får beholde plassen i køen og blir oppringt når det er deres tur.

Omnichannel agent desktop

Vårt kontaktsenterprogramvare tilbyr en enhetlig omnichannel agent-desktop. Med LiveAgent kan kontaktsenteragentene dine få tilgang til alle spørsmål fra forskjellige kanaler (sosiale medier, live chat, e-post, telefon) under samme tak.

Automatiseringsregler for å gjøre produktiviteten bedre

Sett opp automatiseringsregler for å forbedre agentens produktivitet og arbeidsflyt. Automatiseringsregler kan brukes til å automatisk sende ut oppfølgings-e-postmeldinger, legge til (tilbakeringingskoder) tagger til tickets og mer.

Sømløs Automatisk Samtaledistribusjon (SAS)

LiveAgent call center-programvare for tilbakeringing er utstyrt med SAS-funksjonalitet for å sikre sømløs samtaleoverføring og overlegen kundeopplevelser. SAS-funksjonen vår ringer automatisk tilbake innringere og tilbyr den mest passende agent/avdeling basert på tilgjengelighet, prioritet eller tilfeldig tildeling.

IVR

Vårt nettbaserte telefonsenter er utstyrt med et kraftig IVR-system eller telefonmeny som er klar til å utføre komplekse menyer. IVR-systemet er enkelt nok til å bruke for nybegynnere, men robust nok til å tilfredsstille profesjonelle kundesenterbehov.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

LiveAgents automatiske tilbakeringingssystem tar på seg alle tunge løft og sørger for at agenter kan fortsette å svare på samtaler uten forstyrrelser. Når en kunde ber om tilbakeringing og de kommer til fronten av samtalekøen, vil systemet automatisk ringe nummeret og koble dem til en passende agent.

Call recording by LiveAgent

LiveAgent call center-programvare registrerer automatisk alle innkommende og utgående samtaler. Systemet kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak som kan brukes til kvalitetssikring, opplæring, jevn overføring av tickets eller juridiske formål.

Hybrid ticketstrøm

LiveAgents hybridticketvisning sørger for at kontaktsenteragenter kan følge kundens problemløsningsreise over flere kanaler mens de holder seg i samme tickettråd. Hybrid ticketstrømme hjelper agenter med å gi innsiktsfulle og personlige svar som bidrar til å forbedre kundetilfredshet og lojaliteten.

Se hva et automatisert tilbakeringingsprogam kan gjøre for deg

Nyt en gratis 14-dagers prøveversjon av LiveAgent for å se hva vår virtuelle nettbaserte kundesenterløsning kan gjøre for din bedrift og kundesupport, salgs- og markedsføringsteam.

3,000+ reviews Capterra GetApp G2 Crowd

Vi tilbyr mye mer enn bare en automatisert tilbakekallingsprogramvare

I tillegg til en full-stack call center-programvare, er LiveAgent en one-stop-shop for all kundeservice.

LiveAgent helpdesk tour

Koble alle sosiale mediekontoer med kontaktsenterprogramvaren vår for å forbedre agentproduktiviteten og holde kundens data sikker. LiveAgent helpdesk-programvare integreres med Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger og Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

LiveAgent helpdesk-programvaren kan skryte av den raskeste live chat-widgeten på markedet. Nyt avanserte funksjoner som proaktive chatinvitasjoner, offline skjemaer, pre-chat-skjemaer, samt en sanntids skrivevisning som lar deg se hva kunden skriver i chatten før de trykker send. LiveAgents kontaktsenterfunksjoner for live chat hjelper deg med å forbedre kundeengasjementet, øke salget og øke kundetilfredsheten samtidig.

LiveAgent helpdesk tour

Effektiviser alle kundespørsmål til en sentralisert omnichannel agent-desktop med vår ticketprogramvare. Fordel tickets til forskjellige avdelinger og agenter, og organiser hvert søk i henhold til tagger, prioriteringer eller mottatt dato. Se hver kundes problemløsningsreise fra start til slutt, på tvers av forskjellige supportkanaler, og i et kontekstrikt format med vår hybrid ticketstrøm.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Lag og stiliser din egen kunnskapsbase ved hjelp av WYSIWYG-redigereren (What You See Is What You Get). Forbedre kundetilfredsheten ved å gi kundene dine selvhjelpsverktøy, slik som artikler, ofte stilte spørsmål eller fellesskapsforum.

Få mest mulig ut av tilbakeringingssystemet ditt

LiveAgent nettbasert programvare for kundesenter tilbyr mye mer enn bare tilbakeringing.

Person drafting the integration flow

LiveAgent helpdesk-programvare er fullpakket med over 200 nyttige funksjoner som vil hjelpe deg med å effektivisere agentens arbeidsflyt. Gjør agentens ytelse bedre med LiveAgent i dag.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Vår kontaktsenterprogramvare er designet for å fungere godt med andre applikasjoner. Integrer favorittene med vår kundesenterprogramvare for å oppnå maksimal agenteffektivitet, samt en helhetlig oversikt over hver kundes profil komplett med tidligere kjøp og interaksjoner med virksomheten din.

Person speaking multiple languages

Vårt hovedmål er din suksess. LiveAgent kundesupport er tilgjengelig 24/7, 365 dager i året på flere kommunikasjonskanaler, inkludert Twitter, Facebook, Instagram, e-post, live chat, vår kundeportal eller telefon. Rop ut når du trenger oss, vi hjelper deg gjerne. Vi tilbyr også støtte på flere språk, hvis du trenger det.

Agents building customer support portal

Uendelige tilpasningsalternativer

LiveAgent callback-programvare ble bygget med tanke på fleksibilitet, skalerbarhet og teamsamarbeid. Fordi hver bedrift (uavhengig av størrelse eller bransje) har forskjellige behov, kan kontaktsenteret vårt tilpasses fullt ut.

Programvaren vår kan skaleres til all slags bruk uansett størrelser og ethvert formål, enten kontaktsenteret ditt spesialiserer seg på inngående kundeservice, utgående salg eller begge deler. Våre profesjonelle konsulenter eller teknisk personale kan hjelpe deg med å lage den mest effektive programvareløsningen som passer dine behov.

Enten du er innen helsetjenesten, hotellbransjen, SaaS, bilindustri, e-handel eller utdanningstjenesten, kan LiveAgent skreddersys for å passe dine behov.

LiveAgent sin avanserte, rimelige og brukervennlig tilbakeringingssystem

Security lock and badge

LiveAgent kontaktsenterprogramvare er GDPR-kompatibel, Google OAuth Verified, HTTPS-kryptert, og lagrer kundedata i Tier-III + eller IV- eller PCI DSS-, SSAE-16- eller ISO 27001-kompatible fasiliteter.

Person organizing information into tickets

LiveAgent call center-programvare er fullstendig skybasert. Få tilgang til kontaktsentrets kraftige automatiske tilbakeringingsfunksjoner enkelt hver eneste dag.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Vår omnichannel call center-programvare har vunnet over 20 priser bare i 2020 på grunn av våre omnichannel-muligheter, kraftig CRM og avanserte CRM-integrasjoner. Oppdag hvordan LiveAgent skaper sømløse overganger fra en kanal til en annen i dag.

Customer support agent chatting live with client

LiveAgent call center-programvare tilbys etter en freemium prismodell. Vi tilbyr gratis call center-programvare samt en avansert betalte versjon som inkluderer automatiske tilbakeringinger. Vår betalte programvareplan for kundesenter tilbys til en overkommelig pris. Betal mindre og få mer verdi med LiveAgent i dag.

Lever personlige opplevelser

Gi kundene dine muligheten til å kontakte deg gjennom supportkanalene de foretrekker. Enten det er via live chat, e-post, telefon, video, sosiale medier eller chat, er LiveAgent klar til å levere den sømløse omnichannel kundeopplevelsen som kundene dine forventer. Lever en svært personlig, kunnskapsrik og kontekstrik service med vårt tilbakeringingssystem og nyt langvarige kundeforhold, høyere kundetilfredshet, bedre kundelojalitet og flere salgsmuligheter.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Gi god service med LiveAgent sitt tilbakeringingssystem

Prøvekjør vår prisbelønte programvaren for tilbakeringing av omnichannel call center. Test våre kraftige IVR- og CRM-integrasjoner for å oppdage hvordan du kan levere sømløse kundeopplevelser på tvers av alle tjenestekanaler. Be om en demo, eller prøve gratis i 14-dagers for å se alt LiveAgent har å tilby.

Hva synes kundene våre?

Relaterte artikler tilProgramvare for tilbakeringing
Med en callsenter-programvare kan alle bedrifter uavhengig av størrelse sette opp et virtuelt kundesenter som ruter og sentraliserer telefonsamtaler på få minutter.

Callsenter

Finn riktig callsenter-programvare ved å følge trinnene: skriv ned kravene dine, søk etter potensielle løsninger, be om gratis prøveperiode, og book en demo for å få svar på spørsmål. Callsenter-programvaren kan forbedre kundeservicen, tilfredsheten og salget.

Selvbetjeningsprogramvare fra LiveAgent vil utvide støttemulighetene dine. La kundene dine løse problemer på egenhånd 24/7.

Selvbetjent programvare

Jonene, HubSpot, Ada, Document360, Hornbill Service Manager, Freshdesk contact center, Replicant, Apty og Solvvy er selvbetjente programvare for kundeservice med unike funksjoner, fordeler og priser. Disse verktøyene tilbyr forskjellige løsninger for bedrifter av ulike størrelser og behov. Med funksjoner som personalisering, kunnskapsforvaltning, sanntidsanalyse og chatbot, kan disse verktøyene bidra til å forbedre kundeserviceopplevelsen og øke produktiviteten. En gratis prøveversjon er tilgjengelig for de fleste av disse verktøyene, og de tilbyr også ulike priser og rabatter for ulike abonnementsplaner.

IdoSell er en SaaS e-handelsløsning og en av de ledende leverandørene av e-handelssystemer i Polen. Les mer om dem.

Idosell

Idosell is a SaaS company that offers dynamic online sales through a professional system for online shops or wholesale management known as IdoSell Shop. The company uses LiveAgent for customer support, which includes email, phone, and live chat, and their team of 14 agents handles over 1500 support requests per month with a perfect satisfaction rating. LiveAgent has improved their response time and helped them integrate Facebook messages and live chat on their website. IAI S.A., the parent company of Idosell, also offers IdoSell Booking for selling bookings online, mobile, and via social media.

LiveAgent sin samtale opptak programvare kan lagre et ubegrenset antall av samtale opptak. Du kan få tilgang til dem uansett tid for juridisk kvalitet forsikrings grunner.

Trenger du en samtale opptak programvare øyeblikkelig?

Telemarketingprogramvare bør ha effektiv telefonoppringing, støtte for samtalekampanjer og enkel konfigurering av call center. LiveAgent har blitt rost for rask support og enkel implementering av mange brukere. Tidio er et annet alternativ for live chat programvare med tilpassbare fordeler. LiveAgent har hjulpet virksomheter med å øke kundetilfredshet og salg. Det tilbyr også en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

Plasser ringeknapper på nettstedet ditt, og la kundene dine opprette umiddelbare samtaler i nettleseren med bedriften din.

Ringeknapp

Å legge til en ringeknapp på nettstedet ditt reduserer kundeinnsatsen, forbedrer kundeopplevelsen, og kan føre til mer salg. LiveAgent tilbyr forhåndslagde eller tilpassede knapper. Det er en enkel måte å forbedre kommunikasjonen med kundene dine.

En omfattende programvare for overvåking av telefonsenter lar deg strømlinjeforme og forbedre kvaliteten på samtalene dine.

Samtaleovervåkingsprogramvare

Programvare for samtaleovervåking brukes av salgsavdelinger og personer i nøkkelposisjoner for å levere eksepsjonell kundestøtte. Det er viktig å se etter tredjeparts integrasjonsstøtte, tilpasningsfunksjoner og prediktiv oppringing i et slikt verktøy. Gjennomsnittlig kostnad er $50 per bruker per måned, men LiveAgent tilbyr dette for $39. Anropsovervåkingsprogramvare forbedrer kundesenterytelsen og kvalitetssikring.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x