Forbedre tilfredsheten med tilbakeringingsprogramvare

Vis kundene dine at du setter pris på tiden deres med programvare for automatisk tilbakeringing.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Automatiske tilbakeringinger til kundene dine

Gi kundene dine mulighet til å be om en automatisk tilbakeringing hvis linjen er opptatt, hvis det ikke er noen tilgjengelige agenter som kan ringe, eller hvis de bare vil bli ringt tilbake på et senere tidspunkt.

Vårt tilbakeringingssystem for kø lagrer kundens plass i køen, og når de står foran i køen, ringer systemet dem automatisk tilbake.

Forbedre kundeopplevelsen med vår call center-programvare i dag.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Call center programvaren med en smart tilbakeringingsfunksjon

LiveAgent call center-programvare tilbyr en tilbakeringingsfunksjon som en del av ISR-funksjonen (interaktiv stemmesvar). I stedet for å vente på vent, kan kundene dine nå be om tilbakeringing ved å trykke på en enkel knapp.

Det er ikke nødvendig å vent eller bekymre seg for å miste plassen i køen. LiveAgent vil ringe kunden automatisk når de er foran i køen.

Fordelene med automatiske tilbakeringinger

Empower customers with self-service

Med LiveAgents tilbakeringing, trenger ikke agentene dine å overvåke forespurte tilbakeringinger manuelt. Den innebygde ASF-funksjonen (automatisk samtalefordeling) fungerer synkronisert med vårt kraftige ISR-system for å automatisk beholde innringerens nummer og plass i køen, i tillegg til å automatisk ringe innringerens nummer og tildele samtalen til en passende agent.

Business woman walking and holding a mobile phone

Gi kundene dine muligheten til å motta tilbakeringing fra kontaktsenteret ditt i stedet for å måtte sitte å vente på svar. Ved å ta hensyn til tiden deres, reduserer du antallet avbrutte samtaler og ser en generelt at  kundetilfredsheten øker.

Definition of good customer service

Kunder forventer en problemfri opplevelse hver gang de kontakter kundestøtten. Ved å gi dem et automatisk tilbakeringingsalternativ, kan du gi dem en sømløs tjenesteopplevelse. Reduser kundeinnsatsen i dag mens du forbedrer kundetilfredshet og lojaliteten til merkevaren din.

Hvordan fungerer den automatiske tilbakeringingsfunksjonen?

For å begynne å bruke den automatiske tilbakeringingstjenesten, oppretter du bare et IVR-skript som inkluderer tilbakeringingsalternativet.

Customer support agent chatting live with client

Kostnadseffektiv programvare for tilbakeringing

Programvare for tilbakeringing er en kostnadseffektiv løsning for bedrifter i alle størrelser. Med automatiske tilbakeringinger vil det være behov for færre agenter til å svare på anrop, ettersom anropsvolumet ikke vil være like høyt.

Automatiske tilbakeringinger skaper flere salgsmuligheter

Ikke gå glipp av potensielle salgsmuligheter bare fordi kundene dine ikke klarer å komme i kontakt med deg. Med automatisk tilbakering er det mer sannsynlig at kunden din vil bli mindre frustrerte og forlate telefonsamtalen. Ved å gi dem sjansen til å be om en automatisk tilbakeringing, kan du generere flere salg og forbedre kundetilfredsheten samtidig.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Mer innsikt om bruksstatistikk

Få mer innsikt i tjenesten du tilbyr. Våre robuste rapporteringsfunksjoner viser statistikk om ditt virtuelle call center, inkludert tapte og besvarte samtaler, samtalevarighet, tildelte agenter og mer.

Med LiveAgent kontaktsenterprogramvaren er det uendelige rapporteringsalternativer. Segmenter data etter dag, uke, måned eller tilpasset datoperiode, og lag et diagram som passer best til dine behov. Jo mer kunnskap du har om  tjenesten du tilbyr, jo mer kan du forbedre og øke kundetilfredshet og lojaliteten.

Programvarefunksjoner for tilbakeringing

Customer service automated callback by LiveAgent

LiveAgents automatiske tilbakeringingsfunksjon holder kundens plass i telefonkøen. De kan legge på røret å være sikre på at de får beholde plassen i køen og blir oppringt når det er deres tur.

Live chat for business by LiveAgent

Vårt kontaktsenterprogramvare tilbyr en enhetlig omnichannel agent-desktop. Med LiveAgent kan kontaktsenteragentene dine få tilgang til alle spørsmål fra forskjellige kanaler (sosiale medier, live chat, e-post, telefon) under samme tak.

LiveAgent Time Rules Overview

Sett opp automatiseringsregler for å forbedre agentens produktivitet og arbeidsflyt. Automatiseringsregler kan brukes til å automatisk sende ut oppfølgings-e-postmeldinger, legge til (tilbakeringingskoder) tagger til tickets og mer.

Call routing in LiveAgent

LiveAgent call center-programvare for tilbakeringing er utstyrt med SAS-funksjonalitet for å sikre sømløs samtaleoverføring og overlegen kundeopplevelser. SAS-funksjonen vår ringer automatisk tilbake innringere og tilbyr den mest passende agent/avdeling basert på tilgjengelighet, prioritet eller tilfeldig tildeling.

IVR

Vårt nettbaserte telefonsenter er utstyrt med et kraftig IVR-system eller telefonmeny som er klar til å utføre komplekse menyer. IVR-systemet er enkelt nok til å bruke for nybegynnere, men robust nok til å tilfredsstille profesjonelle kundesenterbehov.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

LiveAgents automatiske tilbakeringingssystem tar på seg alle tunge løft og sørger for at agenter kan fortsette å svare på samtaler uten forstyrrelser. Når en kunde ber om tilbakeringing og de kommer til fronten av samtalekøen, vil systemet automatisk ringe nummeret og koble dem til en passende agent.

Call recording by LiveAgent

LiveAgent call center-programvare registrerer automatisk alle innkommende og utgående samtaler. Systemet kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak som kan brukes til kvalitetssikring, opplæring, jevn overføring av tickets eller juridiske formål.

LiveAgent's Ticket Customer insights - CRM

LiveAgents hybridticketvisning sørger for at kontaktsenteragenter kan følge kundens problemløsningsreise over flere kanaler mens de holder seg i samme tickettråd. Hybrid ticketstrømme hjelper agenter med å gi innsiktsfulle og personlige svar som bidrar til å forbedre kundetilfredshet og lojaliteten.

Se hva et automatisert tilbakeringingsprogam kan gjøre for deg

Nyt en gratis 14-dagers prøveversjon av LiveAgent for å se hva vår virtuelle nettbaserte kundesenterløsning kan gjøre for din bedrift og kundesupport, salgs- og markedsføringsteam.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vi tilbyr mye mer enn bare en automatisert tilbakekallingsprogramvare

I tillegg til en full-stack call center-programvare, er LiveAgent en one-stop-shop for all kundeservice.

LiveAgent helpdesk tour

Koble alle sosiale mediekontoer med kontaktsenterprogramvaren vår for å forbedre agentproduktiviteten og holde kundens data sikker. LiveAgent helpdesk-programvare integreres med Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger og Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

LiveAgent helpdesk-programvaren kan skryte av den raskeste live chat-widgeten på markedet. Nyt avanserte funksjoner som proaktive chatinvitasjoner, offline skjemaer, pre-chat-skjemaer, samt en sanntids skrivevisning som lar deg se hva kunden skriver i chatten før de trykker send. LiveAgents kontaktsenterfunksjoner for live chat hjelper deg med å forbedre kundeengasjementet, øke salget og øke kundetilfredsheten samtidig.

LiveAgent helpdesk tour

Effektiviser alle kundespørsmål til en sentralisert omnichannel agent-desktop med vår ticketprogramvare. Fordel tickets til forskjellige avdelinger og agenter, og organiser hvert søk i henhold til tagger, prioriteringer eller mottatt dato. Se hver kundes problemløsningsreise fra start til slutt, på tvers av forskjellige supportkanaler, og i et kontekstrikt format med vår hybrid ticketstrøm.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Lag og stiliser din egen kunnskapsbase ved hjelp av WYSIWYG-redigereren (What You See Is What You Get). Forbedre kundetilfredsheten ved å gi kundene dine selvhjelpsverktøy, slik som artikler, ofte stilte spørsmål eller fellesskapsforum.

Få mest mulig ut av tilbakeringingssystemet ditt

LiveAgent nettbasert programvare for kundesenter tilbyr mye mer enn bare tilbakeringing.

Person drafting the integration flow

LiveAgent helpdesk-programvare er fullpakket med over 200 nyttige funksjoner som vil hjelpe deg med å effektivisere agentens arbeidsflyt. Gjør agentens ytelse bedre med LiveAgent i dag.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Vår kontaktsenterprogramvare er designet for å fungere godt med andre applikasjoner. Integrer favorittene med vår kundesenterprogramvare for å oppnå maksimal agenteffektivitet, samt en helhetlig oversikt over hver kundes profil komplett med tidligere kjøp og interaksjoner med virksomheten din.

Person speaking multiple languages

Vårt hovedmål er din suksess. LiveAgent kundesupport er tilgjengelig 24/7, 365 dager i året på flere kommunikasjonskanaler, inkludert Twitter, Facebook, Instagram, e-post, live chat, vår kundeportal eller telefon. Rop ut når du trenger oss, vi hjelper deg gjerne. Vi tilbyr også støtte på flere språk, hvis du trenger det.

Agents building customer support portal

Uendelige tilpasningsalternativer

LiveAgent callback-programvare ble bygget med tanke på fleksibilitet, skalerbarhet og teamsamarbeid. Fordi hver bedrift (uavhengig av størrelse eller bransje) har forskjellige behov, kan kontaktsenteret vårt tilpasses fullt ut.

Programvaren vår kan skaleres til all slags bruk uansett størrelser og ethvert formål, enten kontaktsenteret ditt spesialiserer seg på inngående kundeservice, utgående salg eller begge deler. Våre profesjonelle konsulenter eller teknisk personale kan hjelpe deg med å lage den mest effektive programvareløsningen som passer dine behov.

Enten du er innen helsetjenesten, hotellbransjen, SaaS, bilindustri, e-handel eller utdanningstjenesten, kan LiveAgent skreddersys for å passe dine behov.

LiveAgent sin avanserte, rimelige og brukervennlig tilbakeringingssystem

Security lock and badge

LiveAgent kontaktsenterprogramvare er GDPR-kompatibel, Google OAuth Verified, HTTPS-kryptert, og lagrer kundedata i Tier-III + eller IV- eller PCI DSS-, SSAE-16- eller ISO 27001-kompatible fasiliteter.

Person organizing information into tickets

LiveAgent call center-programvare er fullstendig skybasert. Få tilgang til kontaktsentrets kraftige automatiske tilbakeringingsfunksjoner enkelt hver eneste dag.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Vår omnichannel call center-programvare har vunnet over 20 priser bare i 2020 på grunn av våre omnichannel-muligheter, kraftig CRM og avanserte CRM-integrasjoner. Oppdag hvordan LiveAgent skaper sømløse overganger fra en kanal til en annen i dag.

Customer support agent chatting live with client

LiveAgent call center-programvare tilbys etter en freemium prismodell. Vi tilbyr gratis call center-programvare samt en avansert betalte versjon som inkluderer automatiske tilbakeringinger. Vår betalte programvareplan for kundesenter tilbys til en overkommelig pris. Betal mindre og få mer verdi med LiveAgent i dag.

Lever personlige opplevelser

Gi kundene dine muligheten til å kontakte deg gjennom supportkanalene de foretrekker. Enten det er via live chat, e-post, telefon, video, sosiale medier eller chat, er LiveAgent klar til å levere den sømløse omnichannel kundeopplevelsen som kundene dine forventer. Lever en svært personlig, kunnskapsrik og kontekstrik service med vårt tilbakeringingssystem og nyt langvarige kundeforhold, høyere kundetilfredshet, bedre kundelojalitet og flere salgsmuligheter.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Gi god service med LiveAgent sitt tilbakeringingssystem

Prøvekjør vår prisbelønte programvaren for tilbakeringing av omnichannel call center. Test våre kraftige IVR- og CRM-integrasjoner for å oppdage hvordan du kan levere sømløse kundeopplevelser på tvers av alle tjenestekanaler. Be om en demo, eller prøve gratis i 14-dagers for å se alt LiveAgent har å tilby.

Hva synes kundene våre?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Relaterte artikler tilProgramvare for tilbakeringing
Utforsk et utvalg av den beste helpdesk-programvaren på markedet. Velg den ideelle helpdesk-programvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til månen.

Den rette løsningen for brukerstøtten din

Gorgias hjelper selskaper med e-handel og kundeopplevelser gjennom sin Shopify-app. Priser starter på $50 per måned. Kundestøtte kan være vanskelig å nå.

La din solo og frilans bedrift vokse med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere dine kunder og hjelp dem raskt med LiveAgent.

Hjelpepult programvare for solo-entreprenører

Finn all nødvendig brukerstøtte og informasjon om LiveAgent-programvaren, inkludert priser, anmeldelser, blogginnlegg og kalkulatorer. Bli partner med oss og meld deg på nyhetsbrevet for oppdateringer og rabatter.

Foreta og motta anrop via internett med vår avanserte telefoniprogramvare. Ring internasjonale og regionale for lokale priser.

Trenger du en pålitelig telefonprogramvare?

Anbefales av mange brukere, LiveAgent er en effektiv og pålitelig løsning for bedre kundesupport og kommunikasjon med kunder.

LiveAgent er den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. LiveAgent er den mest anmeldte hjelpepult programvaren for myndigheter i 2019.

Hjelpepult programvare for myndigheten

Få en profesjonell hjelpepult til en rimelig pris med ingen skjulte kostnader eller bindende avtaler. Registrer deg for en gratis prøveperiode i 14 dager.

LiveAgent sin samtale opptak programvare kan lagre et ubegrenset antall av samtale opptak. Du kan få tilgang til dem uansett tid for juridisk kvalitet forsikrings grunner.

Trenger du en samtale opptak programvare øyeblikkelig?

LiveAgent er et flott verktøy for kommunikasjon med kunder, og har økt kundetilfredshet, salg og produktivitet for flere selskaper.

Foreta og motta internasjonale samtaler til lokale priser med LiveAgent softphone-programvare. Vi samarbeider med over 99% av VoIP-leverandørene.

Ledende softphone-programvare for B2B & amp; B2C virksomheter

LiveAgent er en effektiv løsning for håndtering av henvendelser fra forskjellige kanaler. Flere bedrifter anbefaler det som et flott verktøy.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo