Gi kundene dine mulighet til å be om en automatisk tilbakeringing hvis linjen er opptatt, hvis det ikke er noen tilgjengelige agenter som kan ringe, eller hvis de bare vil bli ringt tilbake på et senere tidspunkt.
Vårt tilbakeringingssystem for kø lagrer kundens plass i køen, og når de står foran i køen, ringer systemet dem automatisk tilbake.
Forbedre kundeopplevelsen med vår call center-programvare i dag.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
LiveAgent call center-programvare tilbyr en tilbakeringingsfunksjon som en del av ISR-funksjonen (interaktiv stemmesvar). I stedet for å vente på vent, kan kundene dine nå be om tilbakeringing ved å trykke på en enkel knapp.
Det er ikke nødvendig å vent eller bekymre seg for å miste plassen i køen. LiveAgent vil ringe kunden automatisk når de er foran i køen.
Med LiveAgents tilbakeringing, trenger ikke agentene dine å overvåke forespurte tilbakeringinger manuelt. Den innebygde ASF-funksjonen (automatisk samtalefordeling) fungerer synkronisert med vårt kraftige ISR-system for å automatisk beholde innringerens nummer og plass i køen, i tillegg til å automatisk ringe innringerens nummer og tildele samtalen til en passende agent.
Gi kundene dine muligheten til å motta tilbakeringing fra kontaktsenteret ditt i stedet for å måtte sitte å vente på svar. Ved å ta hensyn til tiden deres, reduserer du antallet avbrutte samtaler og ser en generelt at kundetilfredsheten øker.
Kunder forventer en problemfri opplevelse hver gang de kontakter kundestøtten. Ved å gi dem et automatisk tilbakeringingsalternativ, kan du gi dem en sømløs tjenesteopplevelse. Reduser kundeinnsatsen i dag mens du forbedrer kundetilfredshet og lojaliteten til merkevaren din.
For å begynne å bruke den automatiske tilbakeringingstjenesten, oppretter du bare et IVR-skript som inkluderer tilbakeringingsalternativet.
Logg på LiveAgent-kontoen din og klikk på Konfigurasjon, deretter Ring og deretter numre. Klikk på «Rediger eksisterende numre» og velg IVR.
Klikk på «Add Record» og last opp forhåndsinnspilte IVR-meldinger eller ta opp dine egne.
Lag ditt IVR-skript. Følg trinnene som er beskrevet i vår automatiske tilbakeringingsveiledning for kunnskapsbase.
Start en samtale for å teste om tilbakeringingsfunksjonen fungerer. Følg IVR-instruksjonene, og trykk på det forespurte nummeret for tilbakeringing.
Programvare for tilbakeringing er en kostnadseffektiv løsning for bedrifter i alle størrelser. Med automatiske tilbakeringinger vil det være behov for færre agenter til å svare på anrop, ettersom anropsvolumet ikke vil være like høyt.
Ikke gå glipp av potensielle salgsmuligheter bare fordi kundene dine ikke klarer å komme i kontakt med deg. Med automatisk tilbakering er det mer sannsynlig at kunden din vil bli mindre frustrerte og forlate telefonsamtalen. Ved å gi dem sjansen til å be om en automatisk tilbakeringing, kan du generere flere salg og forbedre kundetilfredsheten samtidig.
Få mer innsikt i tjenesten du tilbyr. Våre robuste rapporteringsfunksjoner viser statistikk om ditt virtuelle call center, inkludert tapte og besvarte samtaler, samtalevarighet, tildelte agenter og mer.
Med LiveAgent kontaktsenterprogramvaren er det uendelige rapporteringsalternativer. Segmenter data etter dag, uke, måned eller tilpasset datoperiode, og lag et diagram som passer best til dine behov. Jo mer kunnskap du har om tjenesten du tilbyr, jo mer kan du forbedre og øke kundetilfredshet og lojaliteten.
LiveAgents automatiske tilbakeringingsfunksjon holder kundens plass i telefonkøen. De kan legge på røret å være sikre på at de får beholde plassen i køen og blir oppringt når det er deres tur.
Vårt kontaktsenterprogramvare tilbyr en enhetlig omnichannel agent-desktop. Med LiveAgent kan kontaktsenteragentene dine få tilgang til alle spørsmål fra forskjellige kanaler (sosiale medier, live chat, e-post, telefon) under samme tak.
Sett opp automatiseringsregler for å forbedre agentens produktivitet og arbeidsflyt. Automatiseringsregler kan brukes til å automatisk sende ut oppfølgings-e-postmeldinger, legge til (tilbakeringingskoder) tagger til tickets og mer.
LiveAgent call center-programvare for tilbakeringing er utstyrt med SAS-funksjonalitet for å sikre sømløs samtaleoverføring og overlegen kundeopplevelser. SAS-funksjonen vår ringer automatisk tilbake innringere og tilbyr den mest passende agent/avdeling basert på tilgjengelighet, prioritet eller tilfeldig tildeling.
Vårt nettbaserte telefonsenter er utstyrt med et kraftig IVR-system eller telefonmeny som er klar til å utføre komplekse menyer. IVR-systemet er enkelt nok til å bruke for nybegynnere, men robust nok til å tilfredsstille profesjonelle kundesenterbehov.
LiveAgents automatiske tilbakeringingssystem tar på seg alle tunge løft og sørger for at agenter kan fortsette å svare på samtaler uten forstyrrelser. Når en kunde ber om tilbakeringing og de kommer til fronten av samtalekøen, vil systemet automatisk ringe nummeret og koble dem til en passende agent.
LiveAgent call center-programvare registrerer automatisk alle innkommende og utgående samtaler. Systemet kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak som kan brukes til kvalitetssikring, opplæring, jevn overføring av tickets eller juridiske formål.
LiveAgents hybridticketvisning sørger for at kontaktsenteragenter kan følge kundens problemløsningsreise over flere kanaler mens de holder seg i samme tickettråd. Hybrid ticketstrømme hjelper agenter med å gi innsiktsfulle og personlige svar som bidrar til å forbedre kundetilfredshet og lojaliteten.
I tillegg til en full-stack call center-programvare, er LiveAgent en one-stop-shop for all kundeservice.
Koble alle sosiale mediekontoer med kontaktsenterprogramvaren vår for å forbedre agentproduktiviteten og holde kundens data sikker. LiveAgent helpdesk-programvare integreres med Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger og Viber.
LiveAgent helpdesk-programvaren kan skryte av den raskeste live chat-widgeten på markedet. Nyt avanserte funksjoner som proaktive chatinvitasjoner, offline skjemaer, pre-chat-skjemaer, samt en sanntids skrivevisning som lar deg se hva kunden skriver i chatten før de trykker send. LiveAgents kontaktsenterfunksjoner for live chat hjelper deg med å forbedre kundeengasjementet, øke salget og øke kundetilfredsheten samtidig.
Effektiviser alle kundespørsmål til en sentralisert omnichannel agent-desktop med vår ticketprogramvare. Fordel tickets til forskjellige avdelinger og agenter, og organiser hvert søk i henhold til tagger, prioriteringer eller mottatt dato. Se hver kundes problemløsningsreise fra start til slutt, på tvers av forskjellige supportkanaler, og i et kontekstrikt format med vår hybrid ticketstrøm.
Lag og stiliser din egen kunnskapsbase ved hjelp av WYSIWYG-redigereren (What You See Is What You Get). Forbedre kundetilfredsheten ved å gi kundene dine selvhjelpsverktøy, slik som artikler, ofte stilte spørsmål eller fellesskapsforum.
LiveAgent nettbasert programvare for kundesenter tilbyr mye mer enn bare tilbakeringing.
LiveAgent helpdesk-programvare er fullpakket med over 200 nyttige funksjoner som vil hjelpe deg med å effektivisere agentens arbeidsflyt. Gjør agentens ytelse bedre med LiveAgent i dag.
Vår kontaktsenterprogramvare er designet for å fungere godt med andre applikasjoner. Integrer favorittene med vår kundesenterprogramvare for å oppnå maksimal agenteffektivitet, samt en helhetlig oversikt over hver kundes profil komplett med tidligere kjøp og interaksjoner med virksomheten din.
Vårt hovedmål er din suksess. LiveAgent kundesupport er tilgjengelig 24/7, 365 dager i året på flere kommunikasjonskanaler, inkludert Twitter, Facebook, Instagram, e-post, live chat, vår kundeportal eller telefon. Rop ut når du trenger oss, vi hjelper deg gjerne. Vi tilbyr også støtte på flere språk, hvis du trenger det.
LiveAgent callback-programvare ble bygget med tanke på fleksibilitet, skalerbarhet og teamsamarbeid. Fordi hver bedrift (uavhengig av størrelse eller bransje) har forskjellige behov, kan kontaktsenteret vårt tilpasses fullt ut.
Programvaren vår kan skaleres til all slags bruk uansett størrelser og ethvert formål, enten kontaktsenteret ditt spesialiserer seg på inngående kundeservice, utgående salg eller begge deler. Våre profesjonelle konsulenter eller teknisk personale kan hjelpe deg med å lage den mest effektive programvareløsningen som passer dine behov.
Enten du er innen helsetjenesten, hotellbransjen, SaaS, bilindustri, e-handel eller utdanningstjenesten, kan LiveAgent skreddersys for å passe dine behov.
LiveAgent kontaktsenterprogramvare er GDPR-kompatibel, Google OAuth Verified, HTTPS-kryptert, og lagrer kundedata i Tier-III + eller IV- eller PCI DSS-, SSAE-16- eller ISO 27001-kompatible fasiliteter.
LiveAgent call center-programvare er fullstendig skybasert. Få tilgang til kontaktsentrets kraftige automatiske tilbakeringingsfunksjoner enkelt hver eneste dag.
Vår omnichannel call center-programvare har vunnet over 20 priser bare i 2020 på grunn av våre omnichannel-muligheter, kraftig CRM og avanserte CRM-integrasjoner. Oppdag hvordan LiveAgent skaper sømløse overganger fra en kanal til en annen i dag.
LiveAgent call center-programvare tilbys etter en freemium prismodell. Vi tilbyr gratis call center-programvare samt en avansert betalte versjon som inkluderer automatiske tilbakeringinger. Vår betalte programvareplan for kundesenter tilbys til en overkommelig pris. Betal mindre og få mer verdi med LiveAgent i dag.
Gi kundene dine muligheten til å kontakte deg gjennom supportkanalene de foretrekker. Enten det er via live chat, e-post, telefon, video, sosiale medier eller chat, er LiveAgent klar til å levere den sømløse omnichannel kundeopplevelsen som kundene dine forventer. Lever en svært personlig, kunnskapsrik og kontekstrik service med vårt tilbakeringingssystem og nyt langvarige kundeforhold, høyere kundetilfredshet, bedre kundelojalitet og flere salgsmuligheter.
Prøvekjør vår prisbelønte programvaren for tilbakeringing av omnichannel call center. Test våre kraftige IVR- og CRM-integrasjoner for å oppdage hvordan du kan levere sømløse kundeopplevelser på tvers av alle tjenestekanaler. Be om en demo, eller prøve gratis i 14-dagers for å se alt LiveAgent har å tilby.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Hovedfunksjonen til et kundesenter er å gjøre det mulig for kunder å ringe bedrifter med spørsmål de måtte ha angående produkter, policyer, retur, funksjonalitet, feilsøking eller tilbakemelding.
Den automatiske tilbakeringingsfunksjonen er en datatelefonifunksjon som gjør det mulig for innringere å be om tilbakeringing hvis linjen er opptatt, hvis det ikke er noen tilgjengelige agenter som kan ringe, eller hvis de bare vil bli ringt tilbake på et senere tidspunkt.
Implementering av den automatiske tilbakeringingsfunksjonen i det virtuelle call center-programmet vil gi deg bedre service for kundene dine. Å ha en tilbakeringingsfunksjon aktiv, indikerer at du verdsetter kundens tid, det er det kundene ønsker mest.
Kostnaden for tilbakeringingsprogramvare varierer. Tilbakeringingsfunksjonen er vanligvis en del av et alt-i-ett-system. For eksempel et call center eller en helpdesk-programvare. LiveAgent er en kundeserviceprogramvare som har mer enn 180 funksjoner, inkludert en tilbakeringingsfunksjon. Prisen for en fullstendig helpdesk-løsning er $49 per måned for hver agent.
En tilbakeringingsfunksjon brukes hovedsakelig i selskaper med mange kundeforespørsler. Siden kunder ønsker svar med en gang, må virksomheten din tilpasse seg. Å ha en tilbakeringingsfunksjon i ditt call center kan forhindre en dårlig kundeopplevelse. En funksjonsrik call center-programvare som inkluderer en tilbakeringingsfunksjon, kan forbedre tilfredsheten til kunden.
For å aktivere en tilbakeringingsfunksjon, må du navigere til Konfigurasjoner -> Ring -> Nummer -> Rediger nummer -> IVR -> Sett inn en foretrukket tilbakeringingsfunksjon -> Lagre.
Den rette løsningen for brukerstøtten din
LiveAgent er en programvare for brukerstøtte som kan forbedre kundeservicen din. Den har funksjoner som enkel billettadministrasjon, utmerket flerkanalsstøtte og integrasjoner. Du kan prøve den gratis i 14 dager uten konfigureringsavgift eller kredittkort.
Hjelpepult programvare for solo-entreprenører
LiveAgent tilbyr en omni-kanal hjelpepult programvare som lar deg strømlinje alle dine støtte forespørsler fra e-post, sosiale, telefon og live-chat i en innboks. Programvaren lar deg prioritere ditt arbeid ved å delegere verdslige og repeterende oppgaver til din hjelpepult programvare så dine agenter kan fokusere på å gi kundeforhold. LiveAgent tilbyr også 24/7 kunde støtte gjennom en omfattende selv-støtte portal som senker antall innkommende støtte billetter. Ved å bruke LiveAgents native multi-kanal tilnærming, kan du gi utmerket kundeservice gjennom alle de store kommunikasjons kanalene og automatisere dine repeterende oppgaver.
La oss gjøre slutt på dårlig service med help desk programvare.
Billettsystemer er nødvendige for å gi effektiv og fokusert kundebehandling. En IT helpdesk hjelper til med å svare på tekniske spørsmål fra brukerne, mens en kundeservicestøtte hjelper med å administrere innkommende forespørsler. Det finnes ulike typer helpdesk-programvare, og et billettsystem er et administrasjonsverktøy for behandling og arkivering av kundeserviceforespørsler. Help desk-programvaren er for alle som ønsker å tilby kundeservicestøtte på flere kanaler.
Live-chat er et effektivt verktøy for kundesupport som gir umiddelbar hjelp til besøkende på et nettsted. Det er en verdifull ressurs for moderne bedrifter da det reduserer ventetiden og senker kundeinnsatsen. Chat-programvaren kan tilpasses og lar brukere velge mellom en ferdigdesignede knapp eller muligheten til å lage sin egen. Live-agent chat støtter personlig kommunikasjon og bidrar til å bygge kundenes tillit. For bedrifter er det mer effektivt enn telefon eller e-post støtte og lar agenter håndtere flere chater samtidig. Andre funksjoner i live chat inkluderer en delt innboks, proaktiv chat-invitasjon, video-chat, og kontaktskjema. Agenter kan også tilpasse arbeidsflyt ved å legge til koder for spesifikke meldinger.
Trenger du en samtale opptak programvare øyeblikkelig?
LiveAgent er en kommunikasjonsplattform som flere fornøyde bedrifter bruker til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte. Verktøyet gjør det enkelt å støtte kundene på tvers av flere kanaler som e-post, sosiale medier og chat, og har hjulpet bedrifter med å øke kundetilfredshet og salg. Anbefalt av flere brukere og støtteteamet er raskt med raske implementeringsløsninger.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer