Lei av help desk-programvaren din?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Desk.com -alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsettsavgift & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Kundeservice 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ingen kredittkort kreves & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter en bedre helpdesk programvare?

LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdesk programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem å komme igang raskt med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Leter du etter en bedre helpdesk programvare?
Slido green logo

Fleksibel multi-channel help desk.
Prøv LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

3 grunner til at selskaper bytter fra Desk.com

Kundene og virksomheten din fortjener en bedre kundeservice. Lever varen med LiveAgent.

3 grunner til at selskaper bytter fra Desk.com

Gratis automatisk migrering

Du trenger ikke å bekymre deg for migrering av eksisterende data gjennom tredjepartsapper, ettersom vi tilbyr helt gratis automatisk migrering.

Gratis automatisk migrering

Kundeservice 24/7

Problemer kan oppstå når som helst, slik at du ender opp uforberedt. Ikke begrens muligheten til å løse dem, ta kontakt med kundestøtte 24/7.

Kundeservice 24/7

Flerkanals tilnærming

Fra begynnelsen ble LiveAgent bygget med tanke på flerkanals tilnærming. Slutt å fokusere bare på e -post og gi støtte også via live chat eller call center.

Desk.com vs LiveAgent med et blikk

Funksjoner Liveagent Desk.com
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billetter i billettplan for $ 15/agent/måned.
Desk.com tilbyr billetter i abonnement for $ 25/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat -plan for $ 29/agent/måned.
Desk.com tilbyr Live Chat i plan for $ 25/agent/måned.
Call Center
Et kundesenter som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center i altomfattende abonnement for $ 39/agent/måned.
Desk.com tilbyr Call Center i plan for $ 25/agent/måned.
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
Desk.com offers self-service portal in plan for $25/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplan mot tilleggsgebyr $ 39/måned/per acc eller i All-inclusive-plan uten tilleggsgebyrer.
Desk.com tilbyr en Facebook -integrasjon i plan for $ 25/agent/måned.
Twitter
En Twitter -integrasjon som henter alle omtale og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplan mot tilleggsgebyr $ 39/måned/per acc eller i All-inclusive-plan uten tilleggsgebyrer.
Desk.com tilbyr en Twitter -integrasjon i plan for $ 25/agent/måned.
Instagram
En Instagram -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram -integrasjon.
Desk.com doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Desk.com doesn't offer a Viber integration.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsguider, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $ 15/agent/måned.
Desk.com tilbyr en kunnskapsbase i planen for $ 25/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskusjonstavle for kundene dine som ligger direkte i din kunnskapsbase.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplan for $ 15/agent/måned.
Desk.com tilbyr planlagt kundeforum for $ 25/agent/måned.
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplan for $ 15/agent/måned.
Desk.com tilbyr automatisering og regler for $ 25/agent/måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API -funksjoner i billettplan for $ 15/agent/måned.
Desk.com tilbyr planlagte API -funksjoner for $ 150/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende innringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR -funksjoner.
Desk.com tilbyr ikke IVR -funksjoner.
Videosamtaler
Et anrop som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime -samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Desk.com tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historie
Billetter utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie.
Desk.com tilbyr ikke ubegrenset historie.
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplan for $ 15/agent/måned.
Desk.com tilbyr ubegrensede nettsteder for $ 25/agent/måned.
Ubegrensede chat -knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chat -knapper på nettstedene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat -knapper i Ticket+Chat -plan for $ 29/agent/måned.
Desk.com tilbyr ubegrensede chat -knapper i planen for $ 25/agent/måned.
Ubegrensede billetter/post
Du kan motta et ubegrenset antall e -poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/post i billettplan for $ 15/agent/måned.
Desk.com tilbyr ubegrensede billetter/post i plan for $ 25/agent/måned.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av innspillingen når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
Desk.com tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys døgnet rundt uten å begrense antall spørsmål du kan sende.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i billettplan for $ 15/agent/måned.
Desk.com tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $ 300/agent/måned.

Møt LiveAgent, din sanne multi-channel help desk-programvare

Kundesupport avdelingen din bør bruke den riktige typen kommunikasjonsplattform. En plattform som er robust og funksjonsrik, samtidig som den er enkel å bruke og navigere. En plattform som skaleres med virksomheten din og som ikke koster tusenvis av dollar. Bli kjent med LiveAgent og nå kundene dine hvor som helst. Uansett om kommunikasjonen starter via e -post, live chat eller samtaler. LiveAgent hjelper deg med alt. 

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr concierge migrerings tjenester fra de fleste av de populære helpdesk løsningene.

Glade kunder er de beste kundene
Data migration from one solution to another

White glove migrasjon

La oss fullføre byttet mellom Desk og LiveAgent, slik at du kan fokusere på viktigste tingene som å drive supportavdelingen. The white glow migrasjonen er helt gratis og automatisert – ingen billetter vill stå igjen!

Datamigrasjonen kjøres i bakgrunnen, slik at du kan fortsette å jobbe i den gamle helpdesken til den er ferdig. I mellomtiden kan vi kjøre en demo for dine support representanter og vise dem rundt i LiveAgent.

Hvis du ønsker å overføre Desk.com kontoen din til LiveAgent, kontakte oss vennligst.

Hvorfor LiveAgent?

LiveAgent tilbyr deg den riktige delen av funksjonene, inkludert kraftig billettprogramvare, live chat med sanntids skrivevisning og innebygd skybasert call center-programvare. Disse tre kjernedelene i flerkanals helpdesk blir enda mer forbedret av mer enn 40+ integrasjoner og plugins, 40+ tilgjengelige språkoversettelser og dusinvis av rapporter og innsikt. Du får alt dette til en gjennomsnittlig pris på en middag for 2 personer.

Ready to switch to LiveAgent

Desk vs LiveAgent sammenligning

mitigate losses

Desk.com

Produkter som sendes til programvare søppelet har vanligvis begrenset kundestøtte. Dessverre kan problemer oppstå når som helst. Tjenestene mottar heller ingen viktige programvareoppdateringer som kan forbedre funksjonaliteten. Mulighetene for å holde oversikten over kundestøtten er utdaterte og betydelig begrenset.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent er en stabil multi-channel help desk løsning, som mottar nye produktoppdateringer regelmessig hver 2-3 uker. Nye funksjoner blir stadig implementert, noe som forbedrer både stabilitet og funksjonalitet. Vår visjon er enkel – help desk -programvare bør være det første trinnet mot en bedre kundeservice. Ikke begrens deg selv, vokse raskt med oss.

Den beste verdien for pengene

Helpdesk programvare trenger ikke å koste en formue. LiveAgent tilbyr deg en rettferdig og rimelig pris. Pay as you go modellen, har ingen bindings og du er ikke forkliktet til noen kontrakt.

$15 Måned

Billett

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • Ubegrensede e-postadresser
  • Avansert rapportering
  • Kundeportal + forum
$29 Måned

Ticket+chat

  • Alt i Billett, pluss:
  • Ubegrensede chat-knapper
  • Tilbakemeldingshåndtering
  • Sanntids-besøkende overvåker
$0 Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 chat knapp
  • 1 telefonnummer
  • 1 e-postadresse

Grunner til at selskaper byttet til LiveAgent

  • Grunner til at selskaper byttet til LiveAgent

    “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Grunner til at selskaper byttet til LiveAgent

    Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • Grunner til at selskaper byttet til LiveAgent

    “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • Grunner til at selskaper byttet til LiveAgent

    “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • Grunner til at selskaper byttet til LiveAgent

    “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • Grunner til at selskaper byttet til LiveAgent

    “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • Grunner til at selskaper byttet til LiveAgent

    “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • Grunner til at selskaper byttet til LiveAgent

    “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

Sammenlign LiveAgent med annen programvare

Lurer du på hvordan vi måler andre populære helpdeskløsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.

[alternativer]

FAQ

How does LiveAgent compare to Desk.com?

LiveAgent offers the following extra features over Desk.com: Instagram integration, Viber integration, IVR, video calls, and unlimited call recordings.

What are the extra benefits of using LiveAgent over Desk.com?

The extra benefits of using LiveAgent over Desk.com include increased customer satisfaction, customer retention, decreased customer service costs, reduced churn rate, and better agent workflow.

Relaterte Ressurser tilDesk

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo