LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdesk programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem å komme igang raskt med LiveAgent.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Kundene og virksomheten din fortjener en bedre kundeservice. Lever varen med LiveAgent.
Du trenger ikke å bekymre deg for migrering av eksisterende data gjennom tredjepartsapper, ettersom vi tilbyr helt gratis automatisk migrering.
Problemer kan oppstå når som helst, slik at du ender opp uforberedt. Ikke begrens muligheten til å løse dem, ta kontakt med kundestøtte 24/7.
Fra begynnelsen ble LiveAgent bygget med tanke på flerkanals tilnærming. Slutt å fokusere bare på e -post og gi støtte også via live chat eller call center.
Funksjoner | Liveagent
|
Desk.com
|
---|---|---|
Billetter
|
|
|
Live Chat
|
|
|
Call Center
|
|
|
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
|
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
|
Desk.com offers self-service portal in plan for $25/agent/month.
|
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
|
|
|
Twitter
|
|
|
Instagram
|
|
Desk.com doesn't offer an Instagram integration.
|
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
|
LiveAgent offers a Viber integration.
|
Desk.com doesn't offer a Viber integration.
|
Kunnskapsbase
|
|
|
Kundeforum
|
|
|
Automatisering og regler
|
|
|
API
|
|
|
Interactive Voice Response (IVR)
|
|
|
Videosamtaler
|
|
|
Ubegrenset historie
|
|
|
Ubegrensede nettsteder
|
|
|
Ubegrensede chat -knapper
|
|
|
Ubegrensede billetter/post
|
|
|
Ubegrenset samtaleopptak
|
|
|
Ubegrenset 24/7 support
|
|
|
Kundesupport avdelingen din bør bruke den riktige typen kommunikasjonsplattform. En plattform som er robust og funksjonsrik, samtidig som den er enkel å bruke og navigere. En plattform som skaleres med virksomheten din og som ikke koster tusenvis av dollar. Bli kjent med LiveAgent og nå kundene dine hvor som helst. Uansett om kommunikasjonen starter via e -post, live chat eller samtaler. LiveAgent hjelper deg med alt.
Vi tilbyr concierge migrerings tjenester fra de fleste av de populære helpdesk løsningene.
La oss fullføre byttet mellom Desk og LiveAgent, slik at du kan fokusere på viktigste tingene som å drive supportavdelingen. The white glow migrasjonen er helt gratis og automatisert – ingen billetter vill stå igjen!
Datamigrasjonen kjøres i bakgrunnen, slik at du kan fortsette å jobbe i den gamle helpdesken til den er ferdig. I mellomtiden kan vi kjøre en demo for dine support representanter og vise dem rundt i LiveAgent.
Hvis du ønsker å overføre Desk.com kontoen din til LiveAgent, kontakte oss vennligst.
LiveAgent tilbyr deg den riktige delen av funksjonene, inkludert kraftig billettprogramvare, live chat med sanntids skrivevisning og innebygd skybasert call center-programvare. Disse tre kjernedelene i flerkanals helpdesk blir enda mer forbedret av mer enn 40+ integrasjoner og plugins, 40+ tilgjengelige språkoversettelser og dusinvis av rapporter og innsikt. Du får alt dette til en gjennomsnittlig pris på en middag for 2 personer.
Produkter som sendes til programvare søppelet har vanligvis begrenset kundestøtte. Dessverre kan problemer oppstå når som helst. Tjenestene mottar heller ingen viktige programvareoppdateringer som kan forbedre funksjonaliteten. Mulighetene for å holde oversikten over kundestøtten er utdaterte og betydelig begrenset.
LiveAgent er en stabil multi-channel help desk løsning, som mottar nye produktoppdateringer regelmessig hver 2-3 uker. Nye funksjoner blir stadig implementert, noe som forbedrer både stabilitet og funksjonalitet. Vår visjon er enkel – help desk -programvare bør være det første trinnet mot en bedre kundeservice. Ikke begrens deg selv, vokse raskt med oss.
Helpdesk programvare trenger ikke å koste en formue. LiveAgent tilbyr deg en rettferdig og rimelig pris. Pay as you go modellen, har ingen bindings og du er ikke forkliktet til noen kontrakt.
Most Popular
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Lurer du på hvordan vi måler andre populære helpdeskløsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
LiveAgent offers the following extra features over Desk.com: Instagram integration, Viber integration, IVR, video calls, and unlimited call recordings.
The extra benefits of using LiveAgent over Desk.com include increased customer satisfaction, customer retention, decreased customer service costs, reduced churn rate, and better agent workflow.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer