LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdesk programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem å komme igang raskt med LiveAgent.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Kundene og virksomheten din fortjener en bedre kundeservice. Lever varen med LiveAgent.
Du trenger ikke å bekymre deg for migrering av eksisterende data gjennom tredjepartsapper, ettersom vi tilbyr helt gratis automatisk migrering.
Problemer kan oppstå når som helst, slik at du ender opp uforberedt. Ikke begrens muligheten til å løse dem, ta kontakt med kundestøtte 24/7.
Fra begynnelsen ble LiveAgent bygget med tanke på flerkanals tilnærming. Slutt å fokusere bare på e -post og gi støtte også via live chat eller call center.
Funksjoner | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkort kreves. | Desk.com |
---|---|---|
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler. | LiveAgent tilbyr billetter i billettplan for $ 15/agent/måned. | Desk.com tilbyr billetter i abonnement for $ 25/agent/måned. |
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted. | LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat -plan for $ 29/agent/måned. | Desk.com tilbyr Live Chat i plan for $ 25/agent/måned. |
Call Center
Et kundesenter som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon. | LiveAgent tilbyr Call Center i altomfattende abonnement for $ 39/agent/måned. | Desk.com tilbyr Call Center i plan for $ 25/agent/måned. |
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content. | LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month. | Desk.com offers self-service portal in plan for $25/agent/month. |
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software. | LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplan mot tilleggsgebyr $ 39/måned/per acc eller i All-inclusive-plan uten tilleggsgebyrer. | Desk.com tilbyr en Facebook -integrasjon i plan for $ 25/agent/måned. |
Twitter
En Twitter -integrasjon som henter alle omtale og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren. | LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplan mot tilleggsgebyr $ 39/måned/per acc eller i All-inclusive-plan uten tilleggsgebyrer. | Desk.com tilbyr en Twitter -integrasjon i plan for $ 25/agent/måned. |
Instagram
En Instagram -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Instagram -integrasjon. | Desk.com doesn't offer an Instagram integration. |
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software. | LiveAgent offers a Viber integration. | Desk.com doesn't offer a Viber integration. |
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsguider, vanlige spørsmål og artikler. | LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $ 15/agent/måned. | Desk.com tilbyr en kunnskapsbase i planen for $ 25/agent/måned. |
Kundeforum
Et online diskusjonstavle for kundene dine som ligger direkte i din kunnskapsbase. | LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplan for $ 15/agent/måned. | Desk.com tilbyr planlagt kundeforum for $ 25/agent/måned. |
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver. | LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplan for $ 15/agent/måned. | Desk.com tilbyr automatisering og regler for $ 25/agent/måned. |
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen. | LiveAgent tilbyr API -funksjoner i billettplan for $ 15/agent/måned. | Desk.com tilbyr planlagte API -funksjoner for $ 150/agent/måned. |
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende innringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyr IVR -funksjoner. | Desk.com tilbyr ikke IVR -funksjoner. |
Videosamtaler
Et anrop som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime -samtaler. | LiveAgent tilbyr videosamtaler. | Desk.com tilbyr ikke videosamtaler. |
Ubegrenset historie
Billetter utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset historie. | Desk.com tilbyr ikke ubegrenset historie. |
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder. | LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplan for $ 15/agent/måned. | Desk.com tilbyr ubegrensede nettsteder for $ 25/agent/måned. |
Ubegrensede chat -knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chat -knapper på nettstedene dine. | LiveAgent tilbyr ubegrensede chat -knapper i Ticket+Chat -plan for $ 29/agent/måned. | Desk.com tilbyr ubegrensede chat -knapper i planen for $ 25/agent/måned. |
Ubegrensede billetter/post
Du kan motta et ubegrenset antall e -poster og billetter. | LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/post i billettplan for $ 15/agent/måned. | Desk.com tilbyr ubegrensede billetter/post i plan for $ 25/agent/måned. |
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av innspillingen når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak. | Desk.com tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak. |
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys døgnet rundt uten å begrense antall spørsmål du kan sende. | LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i billettplan for $ 15/agent/måned. | Desk.com tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $ 300/agent/måned. |
Kundesupport avdelingen din bør bruke den riktige typen kommunikasjonsplattform. En plattform som er robust og funksjonsrik, samtidig som den er enkel å bruke og navigere. En plattform som skaleres med virksomheten din og som ikke koster tusenvis av dollar. Bli kjent med LiveAgent og nå kundene dine hvor som helst. Uansett om kommunikasjonen starter via e -post, live chat eller samtaler. LiveAgent hjelper deg med alt.
Vi tilbyr concierge migrerings tjenester fra de fleste av de populære helpdesk løsningene.
La oss fullføre byttet mellom Desk og LiveAgent, slik at du kan fokusere på viktigste tingene som å drive supportavdelingen. The white glow migrasjonen er helt gratis og automatisert – ingen billetter vill stå igjen!
Datamigrasjonen kjøres i bakgrunnen, slik at du kan fortsette å jobbe i den gamle helpdesken til den er ferdig. I mellomtiden kan vi kjøre en demo for dine support representanter og vise dem rundt i LiveAgent.
Hvis du ønsker å overføre Desk.com kontoen din til LiveAgent, kontakte oss vennligst.
LiveAgent tilbyr deg den riktige delen av funksjonene, inkludert kraftig billettprogramvare, live chat med sanntids skrivevisning og innebygd skybasert call center-programvare. Disse tre kjernedelene i flerkanals helpdesk blir enda mer forbedret av mer enn 40+ integrasjoner og plugins, 40+ tilgjengelige språkoversettelser og dusinvis av rapporter og innsikt. Du får alt dette til en gjennomsnittlig pris på en middag for 2 personer.
Produkter som sendes til programvare søppelet har vanligvis begrenset kundestøtte. Dessverre kan problemer oppstå når som helst. Tjenestene mottar heller ingen viktige programvareoppdateringer som kan forbedre funksjonaliteten. Mulighetene for å holde oversikten over kundestøtten er utdaterte og betydelig begrenset.
LiveAgent er en stabil multi-channel help desk løsning, som mottar nye produktoppdateringer regelmessig hver 2-3 uker. Nye funksjoner blir stadig implementert, noe som forbedrer både stabilitet og funksjonalitet. Vår visjon er enkel – help desk -programvare bør være det første trinnet mot en bedre kundeservice. Ikke begrens deg selv, vokse raskt med oss.
Helpdesk programvare trenger ikke å koste en formue. LiveAgent tilbyr deg en rettferdig og rimelig pris. Pay as you go modellen, har ingen bindings og du er ikke forkliktet til noen kontrakt.
Mest populær
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Lurer du på hvordan vi måler andre populære helpdeskløsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
Få rask kundesupport med LiveAgent! Den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-hastigheter på 2,5 sekunder. Over 175+ funksjoner og rimelig pris.
Ser du etter en LeadDesk alternativ?
Få tilgang til populær programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjeningsprogramvare og mer med LiveAgent. Start en GRATIS prøveversjon i dag.
osTicket migrering - LiveAgent
LiveAgent er pålitelig kundeserviceprogramvare som gir bedre arbeidsflyt, mer fornøyde kunder og økte konverteringer. Det sparer også tid og penger.
Flytter du fra Drift til LiveAgent?
Migrer dataene dine fra Drift til LiveAgent, den mest populære helpdesk programvaren for SMB i 2020, med verdensklasse kundestøtte. Prøv gratis!
ConnectWise alternativ - LiveAgent
LiveAgent er et kostnadseffektivt verktøy for kundekommunikasjon som forbedrer kundeservice og øker salg. Det tilbyr flere kanaler som live chat, call center og sosiale medier integrasjon.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer