Overfører du fra FrontApp til annen help desk-programvare? Migrer inn i din nye enhetlige innboks med flotte kjerneverktøy og funksjoner, live chat, sosiale medier, kunnskapsbase og mye mer. Velg LiveAgent.
Koble til din e-postkonto, migrer til LiveAgent i dag og se hvordan du kan forbedre arbeidsflyten din og gi kundestøtte med en annen løsning.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Overfør agentprofiler og fullfør kontakter til din nye enkeltkonto
Overfør alle taggene dine fra Front.
Features | Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort kreves.
|
|
---|---|---|
Tickets
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr tickets i plan for $15 per agent per måned. span>
|
Front tilbyr tickets i plan for $19 per agent per måned.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på hvilken som helst nettside.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat i ticket + chatteplan for $29 per agent per måned.
|
Front tilbyr Live Chat i plan for $19 per agent per måned.
|
Call Center
Et call center som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr ikke Call Center.
|
Front tilbyr ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
Front tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $19 per agent per måned.
|
Facebook
Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
|
Front tilbyr Facebook integrasjon i plan for $19 per agent per måned.
|
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
|
Front tilbyr Twitter integrasjon i plan for $19 per agent per måned.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra help desk programvaren
|
LiveAgent tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Front tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra helpdesk programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Viber integrasjon.
|
Front tilbyr ikke Viber integrasjon.
|
Kunnskapsbase
Kunnskapsbase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og annen veiledning.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
Front tilbyr ikke kunnskapsbase.
|
Kundeforum
Et forum på nettet for kundene dine som befinner seg direkte innenfor kunnskapsbasen.
|
LiveAgent tilbyr ikke kundeforum.
|
Front tilbyr kundeforum.
|
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i ticketplanen for $15 per agent per måned
|
Front tilbyr automatisering og regler i plan for $19 per agent per måned .
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige programmer kan fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
Front tilbyr API-funksjoner i plan for $19 per måned.
|
Interaktiv stemmerespons (ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg rundt i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
|
Front tilbyr ikke ISR-funksjone.
|
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, på samme måte som Skype-, Zoom- eller Facetime-anrop.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
Front tilbyr ikke videosamtaler.
|
Ubegrenset Historie
Tickets utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie i ticketplanen for $15 per agent per måned.
|
Front tilbyr ikke ubegrenset historie.
|
Ubegrensede nettsider
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
Front tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
|
Ubegrensede chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på dine nettsteder
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper i ticketplanen for $15 per agent per måned.
|
Front tilbyr ikke ubegrensede chatteknapper.
|
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
|
Front tilbyr ubegrensede tickets/e-poster i plan for $19 per agent per måned
|
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp ethvert anrop som er utgått eller mottatt og hør på innspillingen når som helst
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
|
Front tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
|
Ubegrenset 24/7 kundesupport
Kundestøtte tilbys 24/7 uten begrensninger.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $15 per agent permåned.
|
Front tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $19 per agent per måned.
|
Å migrere fra Front trenger ikke koste deg noe med LiveAgent. Vi gjør det gratis, og vi hjelper deg gjerne med å migrere dataene dine til den nye delte innboksen din. Sammen med din e-posthistorikk, messenger og andre samtaler får du et helt nytt verktøysett som hjelper deg med å tilby kundestøtte på den beste måten.
Vil du at vi skal ta oss av migrasjonsprosessen? Teamet vårt vil migrere dataene dine og hjelpe deg med å sette deg inn i din nye helpdesk-programvaren og brukergrensesnitt. Hvis du vil prøve det først, kan du trykke på knappen nedenfor og få den fulle LiveAgent-opplevelsen.
Vi gjør vårt beste for å gi støtte når det trengs og gir deg de beste verktøyene for å hjelpe kundene dine.
Dra nytte av alle verktøy, funksjoner og integrasjoner i ett dashbord som er inkludert i vår betalte plan
Gjør nettsidebesøkende til betalende kunder og bruk verktøy for å tilby den beste kundeservicen med kostnadsbesparende programvare
LiveAgent lar agentene dine gjøre mer og samtidig spare tid
Front har et imponerende verktøysett. Men det har vi også. LiveAgent har alle verktøyene du trenger for å gi kundene gode kundeopplevelser. Velg hvordan innboks du vil ha, koble til Gmail og begynn å bruke et flott ticketsystem som tar seg av all organiseringen for deg. Du kan velge en e-postleverandør eller andre kommunikasjonskanaler.
Hvilke kommunikasjonskanaler? Vi snakker e-post, call center, kunnskapsbase og sosiale medier. Bruk Facebook Messenger, Twitter eller til og med direkte meldinger og alt annet fra Instagram. Vi dekker også Viber. Videre har LiveAgent den raskeste live chat-widgeten på markedet, med en chat-hastighet på 2,5 sekunder. Nå kan du svare på hvilken som helst meldingstype og gi god støtte via hvilken som helst kanal.
LiveAgent lar deg ikke bare gjøre ditt beste, vi vil også prøve å gjøre vårt beste for deg. En flott helpdesk-programvare bør inneholde en flott helpdesk for sine kunder.
Derfor tilbyr vi kundesupport døgnet rundt. Kontakt oss når du har et problem med en innstilling eller når du bare ønsker å få litt informasjon.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Migrer dataene dine gratis fra noen av leverandørene av helpdeskløsninger som er oppført nedenfor. Bytt i dag. Vi hjelper deg.
For å migrere fra Front til LiveAgent, kan du kontakte vår kundestøtte for å få hjelp eller bruke et gratis migrasjonsplugin.
Bedriften din kan migrere data som tickets, administratorer, agenter, kundeinformasjon, tagger, vedlegg og mer fra Front til LiveAgent.
LiveAgent er en flott verktøy for kundeservice som hjelper bedrifter med å kategorisere billettene og spore kundenes behov. Flere bedrifter har opplevd økt kundetilfredshet og salg ved hjelp av LiveAgent, og verktøyet øker også produktiviteten. Kundene kan få støtte uansett hvor de er, og verktøyet er enkelt å bruke. Anbefales til alle som ønsker å forbedre kundeservicen sin.
Si farveltil trege løsninger som ikke leverer
LiveAgent er en rimelig og avansert helpdesk-løsning som mange brukere foretrekker fremfor andre alternativer som ZenDesk. Brukere skryter av hjelpsomme støtteteam og god funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale medier. En rekke moduler er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre, noe som gir en stabil brukeropplevelse selv på mobile plattformer. LiveAgent er også enkel å bruke og implementere med god støtte og hjelp til å komme i gang.
Vurderer du migrering tilbyd av OTRS
LiveAgent hjelpepult programvare tilbyr verktøy for billettering, kunnskapsbase og kontakt med sosiale medier. Deres raske live chat-widget kan konvertere nettside besøkere til kunder på noen sekunder og hjelpe deg å øke produktiviteten og kundetilfredsheten. Organiser kundenes oppgaver enkelt ved hjelp av sentralisert omnikanal agent skrivebord og få oversikt over alle support-billetter på tvers av støttekanaler med hybrid billettstrøm.
Flytter du fra Samanage til LiveAgent?
Teksten beskriver LiveAgent-tjenester tilpasset små, mellomstore og store bedrifter med ulike funksjoner som kontakt-skjema, e-postadresser og live chat. Det er mulig å prøve tjenesten gratis i 7 dager, og det er også mulighet for å migrere data fra andre programvareløsninger kostnadsfritt. LiveAgent har samarbeid med store merker som Huawei, BMW, Yamaha og O2.
Migrerer fra Helpcrunch til LiveAgent?
LiveAgent er en hjelpdesk-programvare som er den mest gjennomgåtte og #1-rangerte for SMB i 2020. Det tilbyr billetter for små bedrifter og profesjonelle markedsførere til $15/måned og billetter+chat til $29/måned. Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University er noen av selskapene som har valgt LiveAgent for å tilby kundestøtte i verdensklasse. Ingen kredittkort kreves for å prøve det.
Flytter du fra Drift til LiveAgent?
Teksten inneholder informasjon om ulike abonnementsplaner for en kundestøtteprogramvare med ulike funksjoner og prisnivåer. Det er også en del med spørsmål og svar som omhandler manuell migrering av data fra en annen lignende tjeneste til denne.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer