Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Avoxi?
Avoxi er en skykommunikasjons- og VoIP-leverandør. De tilbyr tjenester for kundesentre, hoteller, turoperatører eller globale virksomheter. Deres visjon er å hjelpe team over hele verden med å kommunisere mer effektivt og gi dem kontroll og fleksibilitet over kommunikasjonsbehovet.
Avoxi tilbyr avgiftsfrie numre fra mange land, samt lokale numre. De har erfaring i mange bransjer, inkludert hotell, samsvar, spill, IT-støtte, økonomi, forsikring og outsourcing.
Avoxi og LiveAgent er VoIP-partnere. Du kan bruke Avoxi som din VoIP-leverandør i LiveAgent helpdesk-programvaren.
Hvordan kan du bruke Avoxi?
Avoxi kan tilby deg en VoIP -tjeneste for å ringe over internett. LiveAgent kan håndtere alle kundesenteroppgaver og hjelpe deg med å administrere kundeforhold.
LiveAgents verktøysett kan hjelpe deg med å ta vare på samtalekommunikasjon og dirigering, la deg administrere skysamtaler, forbedre kvaliteten på kommunikasjonen med kundene dine og bidra til å øke kundeengasjementet.
Alt dette er mulig med avanserte funksjoner som IVR-menyer, ringeknapper på nettsteder, samtaledirigering, videosamtaler og ubegrenset samtaleopptak.
Koster det noe å integrere Avoxi?
Avoxi er et uavhengig selskap som tar betalt for sine tjenester. Imidlertid er LiveAgent-integrasjonen med Avoxi gratis og kan nås når som helst uten å betale ekstra.
Hva er fordelene med å bruke Avoxi?
- Gratis integrasjon med LiveAgent
- Ring fra forskjellige enheter
- Forbedre kundeserviceprosesser
- Pålitelig løsning for skytelefoner
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Hvordan integrere Avoxi med LiveAgent?
LiveAgent har Avoxi som en innebygd funksjon, så det er ikke behov for plugins eller tredjepartsløsninger. Funksjonen er inkludert i LiveAgent-planen din, og alt du trenger å gjøre er å koble Avoxi-telefonnummeret ditt til LiveAgent-kontoen din. Ta en titt på guiden nedenfor for å lære hvordan du gjør det.
Hvis du ikke har din Avoxi-konto, kan du opprette en her. Avoxis representant vil kontakte deg for å diskutere hva slags løsning du trenger. Når du har tilgang til kontoen din, trenger du brukernavnet, passordet og det tilpassede telefonnummeret ditt for de neste trinnene.
Gå til LiveAgent-kontoen din, og gå deretter til Konfigurasjon> Anrop> Nummer. Klikk på den oransje knappen for å opprette et nytt nummer. Velg Avoxi fra utvalget av leverandører.
Nå må du gjøre en rask konfigurasjon. Oppgi brukernavn, passord og Avoxi-telefonnummer i de respektive feltene. Du kan også velge avdelingen samtalene skal sendes til, nummerprefiks, et tilpasset navn for Avoxi-telefonnummeret og muligheten til å registrere samtalene dine. Når du er ferdig, klikker du på Legg til.
Avoxi-telefonnummeret ditt er koblet til LiveAgent og er klart til bruk.
Vil du integrere flere apper du bruker daglig? Ta en titt på integrasjonssiden vår og finn ut mer om vår felles arbeidsflyter. Du kan også se på alle funksjonene og verktøyene LiveAgent tilbyr, eller sjekk ut vår produktvideo nedenfor.
Frequently Asked Questions
Hva er Avoxi?
Avoxi er en skykommunikasjons- og VoIP-tjenesteleverandør med avanserte call center-funksjoner og fleksible prisplaner som passer for bedrifter i alle størrelser.
Hvor mye koster Avoxi-integrasjon i LiveAgent?
Avoxi-integrasjonen i LiveAgent er allerede inkludert i planen, og det er ingen ekstra gebyrer for bruk av den. Du kan legge til Avoxi-telefonnumrene dine i LiveAgent og konfigurere kundesupport-kundesenteret uten ekstra betaling.
Hvordan kan jeg integrere Avoxi med LiveAgent?
Det er ikke nødvendig å integrere Avoxi med LiveAgent ettersom det allerede er innebygd. Du må bare legge til Avoxi-nummeret og kontodetaljene dine. Gå til Konfigurasjon & gt; Anrop & gt; Nummer i LiveAgent Opprett et nytt nummer og velg Avoxi som din VoIP-leverandør Skriv inn brukernavn, passord, nummer og andre detaljer Klikk på Legg til så er du ferdig
LiveAgent er et verktøy for kundekommunikasjon som øker kundetilfredshet, salg og produktivitet. Det tilbyr flere kommunikasjonskanaler, integrasjoner og intern kunnskapsbase. Axigen-integrasjonen gir lett vedlikehold, 24/7 kundestøtte, høy sikkerhet og samarbeidsfunksjoner. LiveAgent kan integreres med Axigen-billettsystemet via IMAP/POP3 for å administrere kundestøttebilletter og e-poster på ett sted, noe som sparer tid og strømlinjeformer arbeidsflyten.