Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avoxi

Hva er Avoxi?

Avoxi er en skykommunikasjons- og VoIP-leverandør. De tilbyr tjenester for kundesentre, hoteller, turoperatører eller globale virksomheter. Deres visjon er å hjelpe team over hele verden med å kommunisere mer effektivt og gi dem kontroll og fleksibilitet over kommunikasjonsbehovet.

Avoxi tilbyr avgiftsfrie numre fra mange land, samt lokale numre. De har erfaring i mange bransjer, inkludert hotell, samsvar, spill, IT-støtte, økonomi, forsikring og outsourcing.

Avoxi og LiveAgent er VoIP-partnere. Du kan bruke Avoxi som din VoIP-leverandør i LiveAgent helpdesk-programvaren.

Hvordan kan du bruke Avoxi?

Avoxi kan tilby deg en VoIP -tjeneste for å ringe over internett. LiveAgent kan håndtere alle kundesenteroppgaver og hjelpe deg med å administrere kundeforhold.

LiveAgents verktøysett kan hjelpe deg med å ta vare på samtalekommunikasjon og dirigering, la deg administrere skysamtaler, forbedre kvaliteten på kommunikasjonen med kundene dine og bidra til å øke kundeengasjementet.

Alt dette er mulig med avanserte funksjoner som IVR-menyer, ringeknapper på nettsteder, samtaledirigering, videosamtaler og ubegrenset samtaleopptak.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Koster det noe å integrere Avoxi?

Avoxi er et uavhengig selskap som tar betalt for sine tjenester. Imidlertid er LiveAgent-integrasjonen med Avoxi gratis og kan nås når som helst uten å betale ekstra.

Hva er fordelene med å bruke Avoxi?

  • Gratis integrasjon med LiveAgent
  • Ring fra forskjellige enheter
  • Forbedre kundeserviceprosesser
  • Pålitelig løsning for skytelefoner

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!

FREE TRIAL

Hvordan integrere Avoxi med LiveAgent?

LiveAgent har Avoxi som en innebygd funksjon, så det er ikke behov for plugins eller tredjepartsløsninger. Funksjonen er inkludert i LiveAgent-planen din, og alt du trenger å gjøre er å koble Avoxi-telefonnummeret ditt til LiveAgent-kontoen din. Ta en titt på guiden nedenfor for å lære hvordan du gjør det.

  • Hvis du ikke har din Avoxi-konto, kan du opprette en her. Avoxis representant vil kontakte deg for å diskutere hva slags løsning du trenger. Når du har tilgang til kontoen din, trenger du brukernavnet, passordet og det tilpassede telefonnummeret ditt for de neste trinnene.

Avoxi hjemmeside med gratis prøveperiode
Opprett Avoxi-konto
  • Gå til LiveAgent-kontoen din, og gå deretter til Konfigurasjon> Anrop> Nummer. Klikk på den oransje knappen for å opprette et nytt nummer. Velg Avoxi fra utvalget av leverandører.

Avoxi i listen over VoIP-leverandører i LiveAgent-konfigurasjon
Avoxi i listen over VoIP-leverandører
  • Nå må du gjøre en rask konfigurasjon. Oppgi brukernavn, passord og Avoxi-telefonnummer i de respektive feltene. Du kan også velge avdelingen samtalene skal sendes til, nummerprefiks, et tilpasset navn for Avoxi-telefonnummeret og muligheten til å registrere samtalene dine. Når du er ferdig, klikker du på Legg til.

Avoxi-konfigurasjon i LiveAgent-konfigurasjon
Avoxi konfigurasjon

Avoxi-telefonnummeret ditt er koblet til LiveAgent og er klart til bruk.

Vil du integrere flere apper du bruker daglig? Ta en titt på integrasjonssiden vår og finn ut mer om vår felles arbeidsflyter. Du kan også se på alle funksjonene og verktøyene LiveAgent tilbyr, eller sjekk ut vår produktvideo nedenfor.

LiveAgent Product Tour

Prøv LiveAgent i Dag​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

FAQ

Hva er Avoxi?

Avoxi er en skykommunikasjons- og VoIP-tjenesteleverandør med avanserte call center-funksjoner og fleksible prisplaner som passer for bedrifter i alle størrelser.

Hvor mye koster Avoxi-integrasjon i LiveAgent?

Avoxi-integrasjonen i LiveAgent er allerede inkludert i planen, og det er ingen ekstra gebyrer for bruk av den. Du kan legge til Avoxi-telefonnumrene dine i LiveAgent og konfigurere kundesupport-kundesenteret uten ekstra betaling.

Hvordan kan jeg integrere Avoxi med LiveAgent?

Det er ikke nødvendig å integrere Avoxi med LiveAgent ettersom det allerede er innebygd. Du må bare legge til Avoxi-nummeret og kontodetaljene dine.

  • Gå til Konfigurasjon & gt; Anrop & gt; Nummer i LiveAgent
  • Opprett et nytt nummer og velg Avoxi som din VoIP-leverandør
  • Skriv inn brukernavn, passord, nummer og andre detaljer
  • Klikk på Legg til så er du ferdig

Tilbake til Integrasjoner Create account for FREE

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo