ClickUp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er ClickUp?
ClickUp er en skybasert samarbeids- og prosjektstyringsløsning laget for virksomheter i alle størrelser og alle typer spesialisering. Den tilbyr en rekke kraftige funksjoner laget for oppgavebehandling, for eksempel varsler, oppgavetildelinger og statuser.
Hvordan kan du bruke ClickUp?
Koblet til LiveAgent vil du kunne øke hastigheten på arbeidsflyten din ved å bruke én løsning i stedet for å bytte mellom apper. Med ClickUp integrasjon for LiveAgent kan du enkelt administrere og holde styr på oppgaver. Hvis du mottar eller sender en e-post fra LiveAgent, kan du konvertere den til en oppgave i ClickUp med en enkel kommando. Videre kan du koble billetter til allerede eksisterende oppgaver.
Mens ClickUp-integrering holder deg informert, vil LiveAgent holde styr på kundebilletter og organisere dem for deg. Prioritering og billettadministrasjon er jevn, uansett hvor mange kommunikasjonskanaler du bruker. Hvis du ønsker å forbedre arbeidsflyten og bytte mellom faner mye mindre, dra nytte av integrasjoner som ClickUp.
Hold styr på hva som skjer i andre verktøy du bruker for å gjøre jobben din bedre og raskere. LiveAgent støtter over 150 integrasjoner med annen programvare, slik at du kan fokusere på å hjelpe kundene dine.
Hva er fordelene med ClickUp?
- Administrer prosjekter fra LiveAgent
- Hold oversikt over oppgaver på ett sted
- Samarbeid med kollegene dine
- Konverter e-post til oppgaver
- Koble billetter til eksisterende oppgaver
Looking for a better way to manage customer tickets?
Manage all of your communication channels with LiveAgent's multi-channel ticketing system
Koster det noe å integrere ClickUp med LiveAgent?
ClickUp og LiveAgent har separate priser. ClickUp tilbyr imidlertid også en gratis plan uten kostnader. LiveAgent tilbyr integrasjonen gratis som en del av en plan, så det er ingen ekstra kostnader for å integrere ClickUp med LiveAgent.
Hvordan integrere ClickUp med LiveAgent
LiveAgent har en klar plugin for ClickUp-integrasjon, så prosessen er veldig enkel. Følg veiledningen nedenfor for å se hvordan du kan gjøre det på egen hånd.
- For å integrere ClickUp, åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > System > Programtillegg. Finn ClickUp-plugin-modulen i listen, klikk på aktiveringsknappen og LiveAgent vil starte seg selv på nytt.
- Du kan da finne den aktive plugin-en øverst på listen. Klikk på Konfigurer tannhjul-knappen og finn API-nøkkelfeltet. Du må legge innClickUp API-nøkkelen i feltet.
- Gå til ClickUp-kontoen din og gå til Mine innstillinger > Apper. Finn det tomme API-feltet og klikk på Generer. Deretter kopier du og limer inn API-nøkkelen i ClickUp-integrasjons-API-nøkkelfeltet i LiveAgent og klikker på Lagre.
Integrasjonen er fullført og du kan begynne å administrere oppgavene dine mens du fortsatt holder styr på kundebilletter. Ta en titt på vår tourvideo nedenfor for å se hva annet du kan gjøre med LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hva er ClickUp?
ClickUp er et prosjektstyringsverktøy som tilbyr påminnelser, mål, kalendere og mye mer til alle typer team.
Hva er fordelene med å integrere ClickUp med LiveAgent?
- ingen grunn til å bytte grensesnitt - e-poster som enkelt kan konverteres til oppgaver - koble billetter til oppgaver - administrer prosjekter fra LiveAgenten din
Er ClickUp-integreringen med LiveAgent gratis?
Ja, det er gratis og det er ingen ekstra betalinger når du har en LiveAgent-plan.
LiveAgent tilbyr et omfattende kundeservicesystem med kommunikasjonskanaler som chat, telefon, og video. De samarbeider med Yootel for å tilby VoIP-tjenester og har avanserte funksjoner som automatisk anropsdisposisjon og opptak av samtaler. LiveAgent er et verdifullt verktøy for bedrifter som ønsker å forbedre kunderelasjoner og effektivisere kundeservice.