Simplesat

Hva er Simplesat?

Simplesat er en tjeneste for kundetilbakemeldingshåndtering. Selskaper bruker det for å samle og analysere tilbakemeldinger fra kunder. Simplesat lar deg opprette og skreddersy NPS- og CSAT-undersøkelser inn i systemer du allerede bruker.

Hvordan kan man bruke Simplesat?

Effektive undersøkelser burde være laget for spesifikke tilfeller. Universelle løsninger for undersøkelser er mye mindre effektive. Simplesat kan brukes til å lage skreddersydde NPS- og CSAT-undersøkelser for å få relevante tilbakemeldinger fra kunder.

Du kan bruke denne informasjonen til å forbedre din virksomhet, produkter og tjenester, og viktigst av alt, din kundeservice. For å få mest ut av Simplesat kan du integrere dine NPS- og CSAT-undersøkelser i LiveAgents kundehenvendelser.

De forskjellige måtene å benytte tilbakemeldingene kan komme deg til gode på flere områder. Du kan bruke den innsamlede informasjonen for å forbedre kundeservicen, lære hva kundene liker og ikke liker, hvilke kommunikasjonskanaler de foretrekker, og mer.

Hva er fordelene med å bruke Simplesat?

  • Skreddersydde og effektive NPS- og CSAT-undersøkelser
  • Enkel integrering i LiveAgent kundehenvendelser
  • Skreddersydde undersøkelser for din merkevare
  • Skreddersydde undersøkelsesvarsler

Ready to provide better customer support?

Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk

Hvordan integrerer man Simplesat i LiveAgent?

Det er enkelt. Når du har startet å bruke Simplesat kan du opprette skreddersydde undersøkelser for dine LiveAgent-kontakter. Så kan du bare integrerer dem i dine henvendelsesmaler og sende dem til din kontaktliste. Følg veiledningen under for å lære hvordan man gjør det.

  • Gå til Simplesats hjemmeside og start din gratis prøveperiode, lag en ny undersøkelse i startpanelet. Du kan velge blant NPS- eller CSAT-undersøkelser for å måle kundetilfredshet eller kundelojalitet.
Simplesats hjemmeside med valg for prøveperiode øverst i høyre hjørne
Simplesats hjemmeside med prøveperiode
  • Simplesat lar deg skreddersy alt, slik som innledende spørsmål, ikoner og svaralternativer. Du kan også velge oppfølgingsspørsmål og velge om spørsmålet er obligatorisk å svare på. Når du er ferdig bytt til Konfigurasjon-vinduet.
Opprett skreddersydde undersøkelser i Simplesat
Lag en skreddersydd undersøkelse
  • Her kan du velge språket i undersøkelsen, gi den et navn eller legge til dine egne merkevarelogoer. Du kan også legge til en “call to action”-knapp og legge til en link til din LiveAgent kundeserviceportal for å samle informasjonen. Når du er ferdig klikk på Publiser.
Konfigurasjonsside for undersøkelser i Simplesat
Konfigurasjonsside
  • Velg Integrate with another tool > Generic Embed. Det er også flere valg vedrørende stjernevurdeingsikoner og visningsrekkefølge. Du kan også velge ikonstørrelser. Når du er ferdig, klikk på Generate embed code. 
Finalisering av undersøkelsen med generer kode-knappen
Generer kode
  • Et nytt vindu vil komme opp. Klikk på HTML tab og Copy survey. Bytt så til din LiveAgent-portal og gå til Konfigurasjon > E-post > Kundemaler og velg Henvendelse konkludert fra listen. Du kan eventuelt velge et annet alternativ.
Valg for kundemal i LiveAgents konfigurasjon
Valg for kundemal
  • Når du velger et alternativ kan du endre innholdet i e-postmalene som går til dine kunder. Skriv en tekst om innsamling av kundetilbakemeldinger og klikk på Kilde. Lim inn undersøkelsen i feltet som kommer opp etter dine preferanser. Klikk på Lagre og du er ferdig. Du kan også teste malen ved å sende den til din egen innboks for se hvordan det ser ut.
LiveAgent melding med Simplesat tilbakemelding i Gmail-innboks
Melding med tilbakemelding gitt

Din integrasjon av Simplesat er ferdig og du kan starte å samle inn tilbakemeldinger fra dine kunder. Ønsker du å lære hvordan man samler inn anmeldelser eller referanser? Ta en titt på LiveAgent-akademiet hvor vi går gjennom mange temaer vedrørende kundetilbakemeldinger.

Prøv LiveAgent i Dag​

Vi tilbyr portner migrasjons tjeneste fra de fleste populære løsningene.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

 

Frequently asked questions

Hva er Simplesat?

Simplesat er en app som hjelper deg å lage skreddersydde NPS- og CSAT-undersøkelser. De kan hjelpe deg med å samle relevante kundetilbakemeldinger.

Kan jeg integrere Simplesat i LiveAgent?

Simplesat-undersøkelser kan integreres i LiveAgents e-postmaler. Kunder kan enkelt trykke på tilbakemeldingsikonet og tilbakemeldingene vil komme opp i din kundeserviceportal. 

Tilbake til Integrasjoner Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo