Simplesat integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Simplesat?
Simplesat er en tjeneste for kundetilbakemeldingshåndtering. Selskaper bruker det for å samle og analysere tilbakemeldinger fra kunder. Simplesat lar deg opprette og skreddersy NPS- og CSAT-undersøkelser inn i systemer du allerede bruker.
Hvordan kan man bruke Simplesat?
Effektive undersøkelser burde være laget for spesifikke tilfeller. Universelle løsninger for undersøkelser er mye mindre effektive. Simplesat kan brukes til å lage skreddersydde NPS- og CSAT-undersøkelser for å få relevante tilbakemeldinger fra kunder.
Du kan bruke denne informasjonen til å forbedre din virksomhet, produkter og tjenester, og viktigst av alt, din kundeservice. For å få mest ut av Simplesat kan du integrere dine NPS- og CSAT-undersøkelser i LiveAgents kundehenvendelser.
De forskjellige måtene å benytte tilbakemeldingene kan komme deg til gode på flere områder. Du kan bruke den innsamlede informasjonen for å forbedre kundeservicen, lære hva kundene liker og ikke liker, hvilke kommunikasjonskanaler de foretrekker, og mer.
Hva er fordelene med å bruke Simplesat?
- Skreddersydde og effektive NPS- og CSAT-undersøkelser
- Enkel integrering i LiveAgent kundehenvendelser
- Skreddersydde undersøkelser for din merkevare
- Skreddersydde undersøkelsesvarsler
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Hvordan integrerer man Simplesat i LiveAgent?
Det er enkelt. Når du har startet å bruke Simplesat kan du opprette skreddersydde undersøkelser for dine LiveAgent-kontakter. Så kan du bare integrerer dem i dine henvendelsesmaler og sende dem til din kontaktliste. Følg veiledningen under for å lære hvordan man gjør det.
- Gå til Simplesats hjemmeside og start din gratis prøveperiode, lag en ny undersøkelse i startpanelet. Du kan velge blant NPS- eller CSAT-undersøkelser for å måle kundetilfredshet eller kundelojalitet.
- Simplesat lar deg skreddersy alt, slik som innledende spørsmål, ikoner og svaralternativer. Du kan også velge oppfølgingsspørsmål og velge om spørsmålet er obligatorisk å svare på. Når du er ferdig bytt til Konfigurasjon-vinduet.
- Her kan du velge språket i undersøkelsen, gi den et navn eller legge til dine egne merkevarelogoer. Du kan også legge til en “call to action”-knapp og legge til en link til din LiveAgent kundeserviceportal for å samle informasjonen. Når du er ferdig klikk på Publiser.
- Velg Integrate with another tool > Generic Embed. Det er også flere valg vedrørende stjernevurdeingsikoner og visningsrekkefølge. Du kan også velge ikonstørrelser. Når du er ferdig, klikk på Generate embed code.
- Et nytt vindu vil komme opp. Klikk på HTML tab og Copy survey. Bytt så til din LiveAgent-portal og gå til Konfigurasjon > E-post > Kundemaler og velg Henvendelse konkludert fra listen. Du kan eventuelt velge et annet alternativ.
- Når du velger et alternativ kan du endre innholdet i e-postmalene som går til dine kunder. Skriv en tekst om innsamling av kundetilbakemeldinger og klikk på Kilde. Lim inn undersøkelsen i feltet som kommer opp etter dine preferanser. Klikk på Lagre og du er ferdig. Du kan også teste malen ved å sende den til din egen innboks for se hvordan det ser ut.
Din integrasjon av Simplesat er ferdig og du kan starte å samle inn tilbakemeldinger fra dine kunder. Ønsker du å lære hvordan man samler inn anmeldelser eller referanser? Ta en titt på LiveAgent-akademiet hvor vi går gjennom mange temaer vedrørende kundetilbakemeldinger.
Frequently Asked Questions
Hva er Simplesat?
Simplesat er en app som hjelper deg å lage skreddersydde NPS- og CSAT-undersøkelser. De kan hjelpe deg med å samle relevante kundetilbakemeldinger.
Kan jeg integrere Simplesat i LiveAgent?
Simplesat-undersøkelser kan integreres i LiveAgents e-postmaler. Kunder kan enkelt trykke på tilbakemeldingsikonet og tilbakemeldingene vil komme opp i din kundeserviceportal.