Hva er brukerstøtteanalyse?
Se nyttig statistikk om hjelpesenteret ditt med analysefunksjonen. Du kan overvåke aktivitet i kunnskapsbase og fellesskap og se gjennom søkeord de siste 30 dagene. Du får også antall nye artikler og spørsmål, visninger, stemmer, abonnementer og kommentarer.
Frequently Asked Questions
Hva er brukerstøtteanalyse?
Hjelpesenteranalyse er nyttige data for analyser og rapporter om hvordan brukerstøtten fungerer. De lar deg overvåke aktiviteten til kunder og agenter. Takket være dem kan du være oppdatert på hva som fungerer og hva som ikke fungerer i din bedrifts kundeservice.
Hvordan fungerer hjelpesenteranalyse?
Samler inn detaljerte data om arbeidet til kundeserviceavdelingen. Du kan finne ut hvor effektive agentene er, hvor mange forespørsler de håndterer på en time eller en dag. Du kan også sammenligne gjeldende data med historiske data, noe som kan hjelpe med å vurdere om tjenesten fungerer bra, bedre eller kanskje av en eller annen grunn dårligere. Den lar deg også lage rapporter som oppsummerer en gitt periode med teamaktiviteter.
Finner du hjelpesenteranalyse i LiveAgent?
LiveAgent tilbyr hjelpesenteranalyse. Takket være dette kan du overvåke aktiviteten i kunnskapsbasen, analysere fellesskap, se søkte termer de siste 30 dagene. I tillegg har du tilgang til antall nye artikler, spørsmål, stemmer, abonnementer og kommentarer.
Ekspertnotat
Hjelpesenteranalyse gir nyttig statistikk om kundesupport. Overvåk aktivitet i kunnskapsbase og fellesskap og analyser data om agenter og kunder.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.