Hva er brukerstøtteanalyse?
Se nyttig statistikk om hjelpesenteret ditt med analysefunksjonen. Du kan overvåke aktivitet i kunnskapsbase og fellesskap og se gjennom søkeord de siste 30 dagene. Du får også antall nye artikler og spørsmål, visninger, stemmer, abonnementer og kommentarer.
Frequently Asked Questions
Hva er brukerstøtteanalyse?
Hjelpesenteranalyse er nyttige data for analyser og rapporter om hvordan brukerstøtten fungerer. De lar deg overvåke aktiviteten til kunder og agenter. Takket være dem kan du være oppdatert på hva som fungerer og hva som ikke fungerer i din bedrifts kundeservice.
Hvordan fungerer hjelpesenteranalyse?
Samler inn detaljerte data om arbeidet til kundeserviceavdelingen. Du kan finne ut hvor effektive agentene er, hvor mange forespørsler de håndterer på en time eller en dag. Du kan også sammenligne gjeldende data med historiske data, noe som kan hjelpe med å vurdere om tjenesten fungerer bra, bedre eller kanskje av en eller annen grunn dårligere. Den lar deg også lage rapporter som oppsummerer en gitt periode med teamaktiviteter.
Finner du hjelpesenteranalyse i LiveAgent?
LiveAgent tilbyr hjelpesenteranalyse. Takket være dette kan du overvåke aktiviteten i kunnskapsbasen, analysere fellesskap, se søkte termer de siste 30 dagene. I tillegg har du tilgang til antall nye artikler, spørsmål, stemmer, abonnementer og kommentarer.
Expert’s note
Hjelpesenteranalyse gir nyttig statistikk om kundesupport. Overvåk aktivitet i kunnskapsbase og fellesskap og analyser data om agenter og kunder.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.