2004 Oppfinneren Andrej Harsani og Viktor Zeman har problemer med og støtte deres etter affilierte pro kunder i ekte-tid. Dette får frem en ide, å de starter da og utvikle LiveAgent live-chat programvare.
2006 LiveAgent live-chat programvare treffer markedet.
2009 LiveAgent overstiger 5.000 betalte kunder markøren
2011 LiveAgent får en overhaling og utvider sine funksjonaliteter. LiveAgent multikanal hjelpepult programvare er født.
2014 selv-vert planene flytter til skyen.
2017 LiveAgent åpner Kyiv kontoret.
2019 LiveAgent åpner New York kontoret.
2020 LiveAgent blir kjent igjen som den beste live-chat, kunnskapsbasen, hjelpepult, billettering og ringesenter programvaren av G2 og Capterra.
2021 LiveAgent skaffer seg over 30.000 glade kunder.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team