LiveAgent tilbyr full migrering fra LivePerson og støtter flere språk for bedre kundeopplevelse. De har alt fra help desk-programvare til støtte for sosiale medier 24/7. LiveAgent har funksjonaliteter som dashbord, ticketsystem, live chat, kunnskapsbase og call center for å gi bedre kundesupport. Det er bedre når programvarestøtten snakker ditt og kundenes språk. Øk avkastningen og spar penger ved å velge riktig forretningsplan. Ta en titt på LiveAgent funksjonaliteten.
Teksten inneholder informasjon om programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystemer. Det blir også nevnt mulighet for å bli partner med selskapet og tilgang til webinarer. Det oppfordres til å avtale en demo og det er mulig å kontakte selskapet via forskjellige kanaler, som chat, telefon eller kontaktformular. Selskapet bygger en LiveAgent og bruker informasjonskapsler på sine nettsider.
LiveAgent er en effektiv løsning for å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler. Brukere sier det er bedre enn Kayako og gir bedre kundestøtte og øker både kundetilfredshet og salg. Det hjelper med kategorisering av billetter og statistisk sporingsfunksjoner. LiveAgent har også blitt rost for enkelhet i å bruke og forbedrer produktiviteten og effektiviteten til e-handelssider.
Migrerer fra Helpcrunch til LiveAgent?
LiveAgent er en hjelpdesk-programvare som er den mest gjennomgåtte og #1-rangerte for SMB i 2020. Det tilbyr billetter for små bedrifter og profesjonelle markedsførere til $15/måned og billetter+chat til $29/måned. Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University er noen av selskapene som har valgt LiveAgent for å tilby kundestøtte i verdensklasse. Ingen kredittkort kreves for å prøve det.
LiveAgent tilbyr verdensklasse kundestøtte til små og mellomstore bedrifter, og er den mest anmeldte help desk programvaren for SMB i 2019 og 2020. Det er ingen kredittkort som kreves for å prøve produktet i 14 dager, og det tilbyr ulike prispakker som passer for forskjellige typer bedrifter. Selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University har allerede gått over til LiveAgent, og du kan også migrere fra Freshdesk i dag.
Teksten omhandler ulike abonnementspakker for LiveAgent, en hjelpdesk-programvare. Det er tre forskjellige nivåer - small, medium og large business - med økende antall e-postadresser og chatknapper, samt muligheter for avdelingshåndtering og bruk av WhatsApp. Det er også tilgjengelig en gratis prøveversjon. LiveAgent er en god løsning for bedrifter som ønsker en pålitelig hjelpdesk-programvare, og som kan konvertere fra en annen hjelpdesk-programvare.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer