På let etter et alternativ til Vision?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Vision-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Vil du bytte til en annen brukerstøtteprogramvare?

LiveAgent gir deg flere alternativer når det gjelder å tilby kundestøtte. Det er den ultimate løsningen for din bedrift. Med dekning av de viktigste kommunikasjonskanalene, mer enn 175 funksjoner og over 40 integrasjoner, kan du også ta støtten din til neste nivå.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Spar mer med LiveAgent

3 grunner til at selskaper bytter til LiveAgent

Forbedret tilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredsheten & forbedrer konverteringsfrekvensen.

Rimelig pris

LiveAgent pakker en punch til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.

Bedre produktivitet

Reduser arbeidstiden til agentene dine og løs flere kundespørsmål takket være den universelle innboksen vår.

Vision vs LiveAgent oversikt

Funksjoner Liveagent Visjon
Billettsalg
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg i billettplan for $15/agent/måned.
Vision tilbyr billettsalg i plan for $25/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Vision tilbyr Live Chat i plan for $25/agent/måned.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
Vision tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjening i Billettplan for $15/agent/måned.
Vision tilbyr selvbetjening i plan for $15/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Vision tilbyr en Facebook-integrasjon i plan for $25/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Vision tilbyr en Twitter-integrasjon i plan for $25/agent/måned.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
Vision tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra hjelpen for sosiale medierskrivebordsprogramvare.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
Vision tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $15/agent/måned.
Vision tilbyr kunnskapsbase i plan for $15/agent/måned.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplan for $15/agent/måned.
Vision tilbyr kundeforum i plan for $25/agent/måned.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/måned.
Vision tilbyr automatisering og regler i plan for $15/agent/måned.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned.
Vision tilbyr API-funksjoner i plan for $15/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner.
Vision tilbyr ikke IVR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Vision tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/måned.
Vision tilbyr ubegrenset historikk i plan for $15/agent/måned.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrenset nettelementer i billettplanen for $15/agent/måned.
Vision tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $15/agent/måned.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
Vision tilbyr ubegrensede chat-knapper i plan for $15/agent/måned.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster i billettplanen for $15/agent/måned.
Vision tilbyr ubegrensede billetter/poster i plan for $15/agent/måned.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
Vision tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7-støtte i billettplan for $15/agent/måned.
Vision tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $15/agent/måned.
app installation - illustration

Et kraftig Vision-alternativ

Bytt til en helpdesk-programvare som gir deg mer og ta kundestøtten til neste nivå.

LiveAgent støtter alle relevante kommunikasjonskanaler som e-post, live chat, kundesenter, kunnskapsbase og til og med sosiale medier som Instagram, Twitter og Facebook. Viber-integrasjon er på vei. Med alt dette kommer et flott billettsystem som administrerer all kommunikasjon og organiserer den for deg. Du trenger ikke å bekymre deg for rotete kommunikasjon.

Forbli sosial

Vi lever i en verden av sosial omgang på nettet, så det er viktig å gi støtte ikke bare via tradisjonelle kanaler, men også sosiale medier.

LiveAgent er en av få helpdesk-løsninger som ikke dekker bare Facebook og Twitter, men også Instagram-kommunikasjon. Viber-integrasjon er på vei. LiveAgent dekker et stort antall kanaler, slik at du kan gi bedre støtte til kundene dine.

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Raskeste live chat

Live chat er et viktig og veldig nyttig verktøy for kundestøtteagenter. Det lar kundene dine kontakte deg rett fra nettstedet ditt og chatte umiddelbart. Det er derfor det må være raskt.

LiveAgent er stolte av å ha den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-visningshastigheter på 2,5 sekunder.

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

man and woman winners-illustration

Klar til å få mer for mindre?

Å gi bedriften en god støtteprogramvare trenger ikke å være så dyrt. LiveAgent tilbyr deg tre fantastiske betalte planer som er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å gi deg alt du trenger for å gi den beste støtten.

Se planene våre og finn ut mer. Vi lover at de ikke vil ødelegge budsjettet ditt.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er visjonsalternativet?

LiveAgent er et visjonsalternativ for bedrifter som ønsker å tilby utmerket kundeservice gjennom flere plattformer. Den lar deg håndtere kundestøtte, salgs- og markedsføringsforespørsler effektivt. Hvis virksomheten din ikke vokser så raskt som du ønsker, kan LiveAgent være et verktøy for å hjelpe deg.

Hvordan kan du migrere fra Vision?

For å migrere fra Vision, bruk en gratis plugin eller kontakt LiveAgent kundestøtte for å eksportere data raskt og effektivt.

Hvorfor bør du velge LiveAgent?

LiveAgent er en programvare som kommer med mange funksjoner, for eksempel live chat og sanntidsanalyse. Du kan velge LiveAgent hvis du ser etter funksjonsrik helpdesk-programvare for å hjelpe deg med å tilby utmerket kundestøtte og salg.

Related Articles to Vision alternativ
Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.

LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

Ser du etter et alternativ til OTRS

LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.

Ønsker du å migrere fra Helpshift til en annen kundeserviceprogramvare? Ta en titt på LiveAgent og finn ut om det passer for deg.

Leter duetter et Helpshift-alternativ?

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter å kommunisere bedre med kundene sine. Flere bedriftseiere roser LiveAgent for å ha økt kundetilfredsheten og salget deres, og for å ha redusert svartider på henvendelser. LiveAgent gir agentene muligheten til å gi bedre og mer nøyaktig kundestøtte gjennom ulike kanaler som e-post, telefon og sosiale medier, og kan også hjelpe med å kategorisere arten av billettene og spore hva kundene trenger mest.

LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

HelpSpot alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.

Leter du etter riktig osTicket-alternativ? Sammenlign LiveAgent vs osTicket nå og få bedre kundesupportprogramvare i dag.

Leter du etter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Brukere roser produktet for å være enkelt å bruke og forbedre produktiviteten. Våre brukere har sett økning i tilbakesvars tid og forbedret kundestøtte, noe som resulterte i økte salg og kundetilfredshet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo