Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Innebygd chattesporing

Vil du se konverteringsdata fra Google Analytics fra livechatten din?

Vel, det er mulig og enkelt å gjøre med LiveAgent.

Live chat i LiveAgent har en god mengde funksjoner. Med innebygd chattesporing kan din bedrift spore konverteringer fra live chat, noe som kan hjelpe deg med å analysere den totale effekten av online-knappen.

Hva brukes innebygd chattesporing til?

Den brukes til å spore hendelser for live chat-økter i Google Analytics. Takket være dataene kan du vurdere virkningen av live chat av konverteringer på nettstedet ditt. Videre kan du se agentenes innflytelse på salget.

Hva er alternativene du kan spore?

  • Start chat
  • Avslutt chat
  • Hver agentmelding
  • Hver kundemelding

Hvordan fungerer innebygd chattesporing?

I LiveAgent kan du ganske enkelt navigere til plugins og aktivere Live Chat sporing. Etter det, følg de enkle instruksjonene og se chatanalysene med en gang.

Men for å være spesifikk, genererer hendelser javascript som kommandoer direkte inn på nettsiden din, der en chat startet. Et plugin kan brukes til;

  • signalisere chattehendelser til webprogrammet ditt
  • starte spesifikke javascript -funksjoner
  • endre innholdet på nettsiden din basert på den chatteøkten som kjører

For detaljert informasjon, naviger til Google Analytics -integrasjon – LiveAgent.

Fordeler:

  • Konkurransefordeler
  • Bedre forståelse av markedet/kundene
  • All data på ett sted

Get the live chat data in Google Analytics now!

Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!

14-DAY FREE TRIAL

Andre chattefunksjoner i LiveAgent:

Chattehistorikk

Få en rask oversikt over kundeproblemet i chatteloggen og forhindre kundens frustrasjon. Videre kan du analysere problemet raskere og vite hvem som er ansvarlig for hver ticket.

Maks kø lengde

Lag en effektiv arbeidsflyt for kundeservice ved å sette opp maksimal kølengde i live chat. På denne måten kan kundeservice teamet ditt effektivt håndtere kundehenvendelser, og de vil ikke bli overveldet. Dette forhindrer også en dårlig kundeopplevelse. Ved å tillate dette vil live chat bare bli vist for et visst antall mennesker, og resten vil få et alternativ for å nå ut via skjemaet før chat.

Nåværende URL av live-chat besøkende

Gi den beste kundeservicen den gjeldende URL -en til live chattefunksjoner. Denne funksjonen i LiveAgent viser deg hvor de besøkende på nettsiden din surfer på for øyeblikket. Dermed gir dette agentene dine mer innsikt i hva kundene ser på og etter. Det viser deg også om den besøkende har byttet til en annen URL.

Nåværende URL av live-chat besøkende

Sjekk ut alle LiveAgent – funksjonene for mer informasjon.

Kunnskapsressurser:

Klar til å implementere et live chat -sporingsprogram?

Finn ut mer informasjon om sporing av hendelser i Google Analytics.

Har du ikke en chat -knapp?

Ingen bekymringer, her er en trinnvis artikkel for å lage en chat-knapp i LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo