Trenger du å gi støtte på flere språk? Sett opp chat-, kontakt- eller tilbakemeldingsmodulene dine på et språk som kundene og agentene dine snakker.

Eksempel på flerspråklig støtte. Hvis du gir kundestøtte på flere språk og ønsker å føre en samtale med en av agentene som snakker det spesifikke språket, kan dette gjøres ved å opprette kontaktmoduler på tilpassede språk. Deretter kan du dirigere kommunikasjonen fra disse widgetene til avdelinger som “engelsk”, “tysk”, “spansk” eller hvilket som helst annet språk som støttes.
Sette opp en chat-widget
Hvis du vil konfigurere språkene til chat-widgetene dine, kan du gjøre dette i widgetens avanserte innstillinger.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Ønsker du å flytte fra LiveChat til LiveAgent?
Bytt fra LiveChat til LiveAgent enkelt og trygt med vår gratis assistert migrering. Få tilgang til avanserte funksjoner som call center, sosiale medieintegrasjoner og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode i dag uten behov for kredittkort, og opplev den ultimate helpdesk-løsningen som selskaper som Huawei og BMW stoler på.
Flytter du fra Drift til LiveAgent?
Flytt fra Drift til LiveAgent for å forbedre kundestøtten din med et avansert billettsystem, omfattende integreringsstøtte og 24/7 kundeservice. Dra nytte av gratis datamigrering og en prøveperiode uten kredittkort. Opplev verdensklasse kundestøtte og øk din ROI med LiveAgent, tilgjengelig på 43 språk. Bli med selskaper som Huawei og BMW i å tilby ypperlig kundeopplevelse! Besøk siden for å starte din gratis prøveperiode nå.