DirectCall integration
Partner website
Hva er DirectCall?
DirectCall ble grunnlagt i 1994, og tilbyr lokale numre, 0800 eller 30xx i alle retningsnumre i Brasil, med mulighet for portabilitet.
Numre som lar deg svare på lokale anrop i byer der bedriften din ikke engang har fysisk infrastruktur, direkte på operatør. Autorisert av Anatel for fast- og IP-telefoni, Directcall skiller seg ut for sin egen utvikling og robuste infrastruktur.
DirectCall tilbyr også:
- Opptak hos operatøren, som kan lette søk og reproduksjon av samtaler som er tatt opp i opptil 5 år for ledere direkte på Directcall-nettutdragene.
- IVR hos operatøren, som kan automatisere tjenesteprotokollen, hjelpe innringere med å finne riktig avdeling på egen hånd, eller online informasjon.
- Intelligent gjenkjenning som øker opp til 25 % svar på anrop, og identifiserer alltid et lokalt nummer i retningsnummeret.
- Telefoni-APIer og APP-er for CRM, Help Desk eller Virtual Store administrerer nummeret som porteres til Directcall direkte hos operatøren.
LiveAgents brukere kan be om en gratis prøveversjon av en DirectCalls linje her.
Hvordan kan du bruke det?
LiveAgent og DirectCall er nå partnere, noe som gjorde DirectCall VoIP-integrasjonen enklere enn noen gang. LiveAgent krever ingen ekstra avgifter for å koble et DirectCall VoIP-nummer til telefonsenteret ditt.
Hvis du er interessert i å koble DirectCall til LiveAgent-telefonsenteret, logger du bare på LiveAgent-kontoen din og følger instruksjonene.
1. Logg på LiveAgent-kontoen din
2. Naviger til Telefonnummer
3. Søk etter DirectCall
4. Klikke på “legg til”
5. Legg til påloggingsinformasjon
Kostnad for å integrere DirectCall:
DirectCall og LiveAgent er partnere. Så hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integreringen gratis. DirectCall tar imidlertid betalt for sine tjenester siden selskapet opererer separat.
Fordeler med DirectCall
- Kostnadseffektiv
- Forbedret CX
- avanserte funksjoner
- tilgang over hele Brasil
- høy tilgjengelighet
Hvis du vil lære mer om hvordan kundesenterprogramvare fungerer, sjekk ut videoen nedenfor
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently Asked Questions
Hva er DirectCall?
DirectCall er en brasiliansk operatør spesialisert på VoiP og fasttelefoni i alle retningsnummer i Brasil autorisert av Anatel.
Hvor mye koster det å integrere DirectCall med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integrert DirectCall inne. Dermed er integrering gratis. Husk imidlertid at DirectCall tar betalt for tjenestene sine.
Hvordan kan du implementere et DirectCall VoIP-nummer i LiveAgent?
Som vi nevnte tidligere, er DirectCall allerede en del av LiveAgent. Bare logg på og følg denne veiledningen: Naviger til Konfigurasjoner > Ring > Tall > DirectCall. Legg til VoIP-nummeret og bruk det med en gang
LiveAgent er et programvareselskap som tilbyr løsninger for kundeservice og tilknyttede tjenester som VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og programvare for innkommende kundesenter. De tilbyr også klagehåndteringssystemer, klientportalprogramvare og programvare for e-post behandling. Selskapet tilbyr også webinarer og en skrivetest for å lære mer om deres produkter og tjenester. De tilbyr også en kostnadskalkulator for å hjelpe kundene med å finne den beste løsningen for deres behov. Kunden kan kontakte selskapet gjennom ulike sosiale medier eller abonnere på deres nyhetsbrev. LiveAgent tilbyr demoer og en-mot-en samtaler for sine kunder.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Teksten inkluderer også en statusoppdatering for installasjon av LiveAgent-skivebordet og oppfordrer brukere til å godta informasjonskapsler før de bruker kontaktformen, chat eller messenger for å kontakte støtteteamet.