Fayn integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Fayn?
Fayn er den første tsjekkiske telekommunikasjonsoperatøren som har håndtert VoIP-tjenester siden 2002. Målet deres er å tilby telekommunikasjonstjenester som er lave kostnader, men fortsatt høy kvalitet.
Hvordan kan du koble Fayn med LiveAgent?
Det første trinnet er å få et Fayn VoIP-nummer. Neste trinn er å klikke på:
- Konfigurasjoner
- Ring
- Tall
- Fayn
Det siste trinnet er å legge til nødvendig informasjon.
Hvor mye koster det å koble Fayn med LiveAgent?
Det er ingen ekstra integreringsavgifter hvis du er kunde i både Fayn og LiveAgent.
Fordeler med Fayn VoIP:
- lav kostnad
- bredt utvalg av kompatible enheter
- forbedret produktivitet
- høy pålitelighet
Vil du lære mer?
Sjekk ut vår kundesentervideo nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently Asked Questions
Hva er Fayn?
Fayn har vært en europeisk VoIP-leverandør siden 2002, og tilbyr kvalitetstjenester til lave kostnader.
Hvordan kan du koble Fayn med LiveAgent?
Logg på på LiveAgent-kontoen din og klikk på Konfigurasjoner, deretter Ring og numre . Søk etter Fayn og velg Legg til den nødvendige legitimasjonen og Bruk umiddelbart.
Hva er en VoIP-operatør?
VoIP-operatør er i hovedsak en leverandør/bedrift/bedrift som tilbyr Voice over Internet Protocol-tjenester. Disse tjenestene kan for eksempel være innkommende og utgående samtaler via en internettforbindelse.
LiveAgent | Kontaktsenterprogramvare i helpdesken din
"LiveAgent tilbyr kontaktsenterprogramvare i helpdesken din for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Implementering av et kundesenter og IVR kan gi mange fordeler for både bedriften og kundene dine."
Telecom companies like Telsome, TelcaVoIP, and OptiTELECOM offer VoIP solutions for businesses. LiveAgent integrates with these providers for improved customer service. Vanilla Telecoms is a leading SIP provider in Malta, offering VoIP services that can be integrated with LiveAgent. VoIP numbers have the advantage of being accessible from anywhere, increasing productivity and customer service.