Silverstripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Silverstripe Personvernerklæring
Hva er Silvesttripe?
Silverstripe er et innholdsstyringssystem som kan brukes til å lage og vedlikeholde nettsider. Den leveres med et nettbasert administrasjonspanel og en WYSIWYG-editor. Silverstripe kan brukes av både innholdsforfattere, nettsteddesignere og utviklere.
Silverstripe-nettsteder støtter responsiv design, optimaliseringer for tunge belastninger, konfigurerbar sikkerhet, videoinnbygging og mye mer. Det kan hjelpe deg med søkevennlige URL-er også, og det fungerer på tvers av plattformer (Linux, Windows og Mac).
Den støtter også ulike modeller som kan utvide Silverstripe-brukbarheten. Velg mellom Blog, Advanced Workflow Management, eCommerce, Forum og LDAP/OpenId-autentisering.
Hvordan kan du bruke Silverstripe?
Lag din egen e-handelsside med Silverstripe, begynn å selge produkter og tjenester. Alle flotte e-handelsnettsteder har god kundestøtte.
Du kan bruke LiveAgents lynraske live chat-widget, med chat vist hastigheter på 2,5 sekunder. Det er enkelt å lage din egen chat-knapp (eller velg et forhåndsdefinert design fra vår chatteknappgalleri), plasser det på nettstedet ditt, og begynn å ta opp spørsmål og forespørsler angående produktene og tjenestene dine .
Live chat er et fantastisk kundestøtteverktøy. Det er praktisk for nettstedseere og kjøpere. De kan ganske enkelt klikke på knappen og begynne å chatte med støtteagenter. Det er sjelden noen ventetid for kundene, og de kan komme tilbake til å handle raskere.
Livechatten kan brukes til å selge flere produkter eller tjenester. Når kunder er i tvil før de kjøper, kan de ganske enkelt trykke på live chat-knappen og stille viktige spørsmål. Den kan brukes til å overbevise og gi informasjon til alle som ønsker å lære mer. Selv i tilfelle misnøye, forblir live chat på toppen for sin brukervennlighet og problemløsende evner.
Livechatten vår støtter også fantastiske funksjoner som kan gi deg flere kunder og salg. Proaktive chatinvitasjoner sørger for at du blir lagt merke til, mens sanntidsskrivevisning sørger for at du får svarene klare før kunden trykker send. Den er også vennlig for bedriftens merkevarebygging, slik at du kan tilpasse den på hvilken som helst måte du vil.
Hva er fordelene med Silverstripe?
- Innholdsstyringssystem for nettstedet ditt
- Innholdsplanleggingsfunksjoner
- Tilleggsmoduler for ulike formål
- Live chat-knapp for å gi rask kundestøtte
- Se brukere som surfer på nettstedet ditt
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Hvordan integrere Silverstripe med LiveAgent
Det tar bare et øyeblikk å plassere en live chat-knapp på nettstedet ditt. Følg integrasjonsguiden nedenfor for å finne ut hvordan du oppretter en chat-knapp og plasserer den på Silverstripe-nettstedet ditt.
- Gå til LiveAgent-kontoen din og åpne Konfigurasjon > Chat > Chat knapper. Klikk på den oransje Opprett-knappen for å begynne å lage din nye live chat-knapp.
- Det første trinnet er å bestemme hvordan chat-knappen skal se ut. Du kan velge fra noen av våre mest populære knapper, eller velge mellom boble, side, hjørne eller inline-knapper. Det er mange design å velge mellom, men hvis du foretrekker å bruke ditt eget design, kan du gjøre det ved å klikke på Egendefinert-fanen.
Bruk et bilde eller en HTML-kode for å laste opp designet ditt. Når du er ferdig med å velge, gå til neste seksjon hvor du kan konfigurere knappen.
- Nå for konfigurasjonen. Gi knappen et navn og velg hvilken avdeling som skal være ansvarlig for innkommende chatter fra nettstedet ditt. Velg chattespråket og velg om du vil at kundene skal legge igjen opplysningene sine før de starter chatten. Du kan også velge å ha en offline-knapp med et kontaktskjema klart. Til slutt velger du kølengde, bestemmer om du vil tvinge skrivebordsmodus på mobiler, og klikker på Lagre.
- Hvis du ikke vil gå gjennom innstillingene nå, kan du endre dem alle senere. Du kan returnere når som helst etter at du har evaluert situasjonen og bestemt deg for hvilke innstillinger som fungerer best for deg. Når du er ferdig, bytt til Integrasjon-fanen og kopier chat-knappkoden.
- Gå nå til Silverstripe og tilpass koden din. Lim inn koden nederst på nettsiden og lagre endringene. Når du forhåndsviser nettstedet ditt, kan du se chat-knappen på det valgte stedet.
Chat-knappen din er nå integrert på Silverstripe-nettstedet ditt. Du kan begynne å kommunisere med kundene dine, selge mer og gi rask kundestøtte.
Leter du etter mer? Ta en titt på andre integrasjoner LiveAgent støtter eller sjekk ut hele funksjonslisten for å se hva annet LiveAgent kan gjøre. Sørg for å besøke vår akademiside og lær hvordan du effektivt gir støtte via live chat.
Frequently Asked Questions
Hva er Silverstripe?
Silverstripe er et innholdsstyringssystem for ulike nettsteder. Den er svært tilpassbar og støtter responsiv design, optimalisering av tung belastning, sikkerhetsalternativer og mye mer.
Har Silverstripe live chat?
Silverstripe-nettsteder kan dra nytte av LiveAgent live chat-widgeten. Den kan tilpasses fullt ut, du kan velge chat-knappens design eller lage din egen. Alt som trengs for å implementere det er å plassere en enkel kode i Silverstripe.
Hva er fordelene med å bruke LiveAgent med Silverstripe?
Du får en av de raskeste live chat-widgetene på markedet. Den kan plasseres på nettstedet ditt for å la kunder nå deg når som helst.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.