Hva er live chat-støtte?
Live chat er et av verktøyene til en helpdesk-programvare som gjør det mulig for kunder å kontakte deg via nettstedet ditt.
Når du velger riktig helpdesk-løsning komplett med en innebygd live chat-applikasjon, er det viktig å vurdere hastigheten til live chat-widgeten, samt funksjonalitet. Jo raskere chat-knapp-widgeten lastes, jo raskere kan du konvertere besøkende på nettstedet til betalende kunder. For å lære mer om live chat, sjekk denne linken.
Hvordan kan jeg chatte med kundeservice?
Kunder kan kommunisere med kundestøtteagenter i sanntid ved å bruke en chat-widget som plasseres på virksomhetens nettside.
Liker kunder live chat?
Både kunder og bedrifter elsker live chat-støtte fordi det er raskt, effektivt og kostnadseffektivt. Med live chat kan kundene få svar på spørsmålene sine i løpet av få minutter. Selv om den gjennomsnittlige responstiden for live chat-forespørsler varierer fra virksomhet til virksomhet og fra bransje til bransje, er det en universelt akseptert oppfatning at live chat-forespørsler bør besvares betydelig raskere enn e-poster og telefonsamtaler.
Hvis du er klar til å oppdage hvordan du kan forbedre kundeservicen din med live chat, prøv LiveAgents gratis 14-dagers live chat-prøveperiode.
Frequently Asked Questions
Hva betyr live chat-støtte?
Live chat-støtte er muligheten til å gjennomføre en tekstchat mellom klienten og støtteteamet over Internett. Ved å bruke live chat kan kundene sende sine spørsmål om produktene eller tjenestene som tilbys av selskapet og få svar veldig raskt. Live chat automatiserer og øker hastigheten på arbeidet til kundeserviceteamet.
Hva er elementene i live chat-støtte?
Den viktigste delen av live chat er at den lar deg kommunisere enkelt. I tillegg tillater den kundeinteraksjon og håndtering via uttrykksikoner, videodeling samt talemeldinger. Det viktige er at klienten når som helst kan starte en samtale og få en nesten umiddelbar respons.
Hvordan tilbyr LiveAgent live chat-støtte?
Livechat er et alternativ tilgjengelig i LiveAgent. Dette gjør at kundeserviceteam som bruker LiveAgent, kan støtte kunder i sanntid. Den inkluderer alle funksjonene du trenger.
Ekspertnotat
Live chat er et raskt og effektivt verktøy for kundestøtte som tillater sanntids kommunikasjon mellom kunde og bedrift, og automatiserer og øker hastigheten på kundeserviceteamets arbeid.

Tidio er brukt av mange bedrifter med tilpassbare merkevarefordeler. Priset mellom €32,50 og €332,50 årlig, tilbyr de også en gratis prøveperiode. LiveAgent og HubSpot Service Hub er sammenlignet med Tidio og har ulike fordeler og ulemper. HubSpot har kunder som GoFundMe og tilbyr gratis registrering.
Live-chat for reise og overnattings industrier
The TEXT discusses marketing strategies without providing any information or context.