TTNC integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TTNC Personvernerklæring
Hva er TTNC?
TTNC er en Storbritannia-basert VoIP-tjenesteleverandør som også tilbyr skytjenester, forhåndskonfigurerte VoIP-telefoner og samtalehåndtering. De tilbyr et stort utvalg av virtuelle telefonnumre med forskjellige forretningsformål i tankene. Kundene deres kan velge minneverdige telefonnummer basert på næringslivet.
Hvordan du kan bruke TTNC
TTNC kan brukes som VoIP -tjenesteleverandør for din virksomhet i Storbritannia. Velg blant deres nummere og LiveAgent helpdesk -programvare håndterer telefonsenteret og kundetickets.
LiveAgents ticketsystem håndterer e -post, live chat, kundeportal, sosiale medier og call center under ett tak. Alle disse verktøyene støttes av avanserte funksjoner for å gjøre arbeidsflytene enklere.
Det er enkelt å administrere samtaler, videresende dem til de riktige agentene, opprette IVR for å hjelpe kunder med å kontakte riktig avdeling, og til og med foreta videosamtaler når du vil bli mer personlig med kundene dine.
Hva er fordelene med å bruke TTNC?
- Storbritannia -basert VoIP -leverandør
- Minnerike ttelefonnummer som passer for ulike virksomheter
- Støtter mange enheter
- Skytjenester tilgjengelig
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Koster det noe å integrere TTNC med LiveAgent?
Integrasjonen er gratis. Når du har fått TTNC-telefonnummeret ditt, kan du ganske enkelt legge det til i LiveAgent og begynne å administrere samtalene dine derfra. Hvis du har flere nummere, kan du også legge til dem.
Hvordan integrere TTNC med LiveAgent?
Prosessen er enkel fordi det ikke er nødvendig å konfigurere plugins eller bruke tredjepartstjenester. Alt som er nødvendig er å legge til telefonnummeret ditt i LiveAgent call center-konfigurasjonen. Slik gjør du det.
Det første trinnet er å få TTNC -telefonnummeret ditt, slik at du kan koble det til LiveAgent-kundesenteret. Gå til TTNC-nettstedet og klikk på Handlekurv> Velg et nummer i øvre høyre hjørne.
Deretter kan du velge nummeret ditt basert på retningsnummer og preferanser. Du kan også velge å kjøpe et minneverdig nummer. Når du har fått brukernavnet, passordet og TTNC-nummeret, bytter du til LiveAgent.
Når du er i LiveAgent, går du til Konfigurasjon> Anrop> Nummer og klikk på Create-knappen øverst for å legge til TTNC -nummeret ditt. Velg deretter TTNC fra listen over VoIP -leverandører.
I den siste delen av oppsettet må du oppgi brukernavn, passord, vert og TTNC -nummer. Velg en avdeling for samtalene du vil rute til, velg et nummerprefiks, og velg om du vil at alle samtalene skal spilles inn. Klikk på Legg til når du er ferdig.
TTNC-nummeret ditt er nå koblet til LiveAgent-kundesenteret ditt. Du kan også legge til flere tall uten ekstra betalinger.
Ønsker du å finne ut mer om LiveAgent help desk-programvare og dens evner? Se videoen nedenfor for en omvisning eller sjekk ut vår funksjonsside for å se alt den kan gjøre.
Frequently Asked Questions
Hva er TTNC?
TTNC er en VoIP- og skytjenesteleverandør med base i Storbritannia. De gir unike og minneverdige telefonnumre for forskjellige forretningsformål, avhengig av preferanse og bransje.
Kan jeg integrere TTNC med LiveAgent?
TTNC er allerede inkludert i LiveAgent og innebygd, noe som betyr at det ikke er behov for integreringsplugins eller tredjepartstjenester. Bare legg til ditt TTNC-nummer i LiveAgent og begynn å ringe.
Koster det noe å integrere TTNC med LiveAgent?
Nei, integrasjonen er gratis som en del av en LiveAgent-plan.
Oppdag MCN Telecoms skybaserte løsninger for bedre kundeservice i Europa! Integrer ditt MCN Telecom VoIP-nummer enkelt i LiveAgent uten ekstra kostnad. Besøk vår side for å lære mer om pålitelig og kostnadseffektiv kommunikasjon med personlig tilnærming og flerspråklig støtte. Start din gratis prøveperiode nå!
Ledende softphone-programvare for B2B & amp; B2C virksomheter
Foreta og motta internasjonale samtaler til lokale priser med LiveAgent softphone-programvare. Vi samarbeider med over 99% av VoIP-leverandørene.