Hva er enhetlige samtaler?
En enhetlig samtale er en samtale der hele samtalehistorikken din med en bedrift er synlig for agenten du snakker med. Hvis du for eksempel har problemer med et produkt du har kjøpt fra en bedrift, og har ringt et par ganger for å få løst problemet, vil en enhetlig samtale gi informasjon og oversikt over alle tidligere samtaler du har hatt med andre agenter i bedriften.
Det er en fordel at agenten har full oversikt over dine tidligere erfaringer og kan svare på spørsmålene dine i henhold til dette. Agenten trenger ikke å grave dypt for å finne informasjon om saken, ettersom informasjonen også er tilgjengelig for ham.
Frequently Asked Questions
Hva er enhetlige samtaler?
En enhetlig samtale er en samtale der hele samtalehistorikken er tilgjengelig for agenten du snakker med.
LiveAgent kan bruke enhetlige samtaler. Som et resultat har agenten innsikt i kundens tidligere erfaring og trenger ikke å gå inn på detaljer som allerede er kjent for ham.
Enhetlige samtaler er nyttige for kundeservicemedarbeidere fordi de gir en oversikt over hvilke problemer kunden har tatt kontakt om tidligere, eller som allerede har tatt kontakt om det spesifikke problemet, uten at det har blitt løst.
Er det mulig å bruke alternativet enhetlige samtaler i LiveAgent?
LiveAgent kan bruke enhetlige samtaler. Som et resultat har agenten innsikt i kundens tidligere erfaringer og trenger ikke å gå inn på detaljer som allerede er kjent for ham.
Ekspertnotat
Enhetlige samtaler gir en oversiktlig historikk av alle tidligere kundeinteraksjoner, som gir agenter mulighet til å gi bedre kundeservice.

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Teksten inkluderer også en statusoppdatering for installasjon av LiveAgent-skivebordet og oppfordrer brukere til å godta informasjonskapsler før de bruker kontaktformen, chat eller messenger for å kontakte støtteteamet.