Hva er enhetlige samtaler?
En enhetlig samtale er en samtale der hele samtalehistorikken din med en bedrift er synlig for agenten du snakker med. Hvis du for eksempel har problemer med et produkt du har kjøpt fra en bedrift, og har ringt et par ganger for å få løst problemet, vil en enhetlig samtale gi informasjon og oversikt over alle tidligere samtaler du har hatt med andre agenter i bedriften.
Det er en fordel at agenten har full oversikt over dine tidligere erfaringer og kan svare på spørsmålene dine i henhold til dette. Agenten trenger ikke å grave dypt for å finne informasjon om saken, ettersom informasjonen også er tilgjengelig for ham.
Frequently Asked Questions
Hva er enhetlige samtaler?
En enhetlig samtale er en samtale der hele samtalehistorikken er tilgjengelig for agenten du snakker med.
LiveAgent kan bruke enhetlige samtaler. Som et resultat har agenten innsikt i kundens tidligere erfaring og trenger ikke å gå inn på detaljer som allerede er kjent for ham.
Enhetlige samtaler er nyttige for kundeservicemedarbeidere fordi de gir en oversikt over hvilke problemer kunden har tatt kontakt om tidligere, eller som allerede har tatt kontakt om det spesifikke problemet, uten at det har blitt løst.
Er det mulig å bruke alternativet enhetlige samtaler i LiveAgent?
LiveAgent kan bruke enhetlige samtaler. Som et resultat har agenten innsikt i kundens tidligere erfaringer og trenger ikke å gå inn på detaljer som allerede er kjent for ham.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.